Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik volt az a birka...
Pénz kellene,azért adnám el. Ha moci kéne megtartanám...
ez nem tudom eddig miért nem jutott eszembe... de köszi a tippet, akkor majd azt még szétkapom pénteken.
A fiam motorjával jártam én is így, de ott nem dadogott hanem csak simán behörgött.
szia keme sajnos még mindig nincs hátsó gumi de remélem nemsokára arra járok és meglátogatlak csak még eddig nem estél útba
egy ismerősöm is járt hasonlóan,csak neki néha meg is állt a céer.a létező összes karbi beállítás,néhány gyertya csere után kiderült hogy nem folyik át elég nyál a benzin csapon mert van benne némi kosz a szűrőn. tisztitás után elég nagyot rúgott a paci
Szeva István, de jó áron nyomod a felniket! Bontóban is ennyi, csak az épp nem új. Jó vétel.

Mikor jössz körülnézni? Már összekészítettem egy rakás cuccot, válogathatsz.
csak új van hozzá 15 000 ft per db de nem tudom hogy van e 18-as 21-es és 19-es van az tuti a haveromnál
igen az enyém nemsokára kész lesz berugó fogaskerék hiányzik de éppen ma sikerült az amerikai barátomnak szereznie úgyhogy napok kérdése és megérkezik amiból postán remélem két hét és húzhatom a bajszát
Hát nekem 18-as van hátul.De azt nem tudom biztosra h 18-as vagy 19-es kell bele, azaz gyárilag milyen van benne.Ha neked lenne első, hátső, érdekelne, persze csak ha nincs összevissza ütve
az adatlapodon láthato cr 500 a tied? hogy áll most és pontoan mikori? csak mert láttam a képek között és mondom megkérdem...
Hello!
Csere esetleg nem érdekelne erre? :
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmoto
rok/145010/PITBIKE_CHP_PRO.html
Na összeraktam a gépet,jó lett! Még nem próbáltam ki élesben,de van benne kompó rendesen!
El akarnám adni 250000-ért,ha valakit érdekel hívjon! 30/4756019
a hátsó 18-as vagy 19-es? Melyik kellene?
igen igen, erre gondoltam én is, mert első szétszedésre csak a dugulásra figyeltem, de az nem volt. A napokba kiderittem.
Lehet alacsony az úszószint.
egyém is csinálja a pusztába ha elég ramplis a terep, mindegy neki hol, az a lényeg hogy rázza, akkor dadog. igy hogy mindent átnéztem, már csak a benzin ellátás marad, ezért ujra szétveszem a karbit, ha ez se oldja meg,
akkor BYE BYE 2 STROKE lesz :(
már azon is gondolkodtam hogy lecserélem, de meggondoltam magam, mert...
az enyém nem csak pályán csinálja, hanem mindig. most én is vettem új NGK gyertyapipát meg kábelt hozzá, kicserélem a 7végén hátha megoldja a gondot, bár nem hiszem hogy ez lenne a baj vele.
A Crf X gyárilag lámpás, ebben megtudlak erősiteni! http://www.krosszmotorok.hu/ itt nézd meg, mert láttam egyet igaz cr 250-re, de megkérdezni meg lehet!
én is így tudom, de ebben még nem erősített meg senki. nem tudtok véletlen olyan embert aki Honda cross-illetve enduro szereléssel foglalkozik? ő tudná a választ.
Enyém is ugyan ezt csinálja, dadog, ha sik terepen megyek vele akkor tökéletes ha rázósabb gödrösebb a föld, akkor dadog. Elözmény semmi, tökéletes volt hazavittem, köv alkalom és már ilyen volt a pályán, szétszedtem, minden vezetéket ellenőriztem, memránt megnéztem, karburátor szétszedve, gyertya cserélve, gyergyapipa kábel cserélve, kipuff szelep bovdenek.... minden jó, és mégis nagyon ramplis szakaszon bedadog....
nem értek hozzá, de a gyári lámpás a CRF-X, nem?
Na most kéne tudni milyen az enyém!?!
http://motors.shop.ebay.com/it...
jaja ismerem van nekem is, csak egészen másra használom...