Hát az enyém most nem harap oly nagyon, köszönet az elbaszott hüvelyezésért, de már intézem a gyári hengert USA-ból. Erőben úgy a 125 és a 250 között van félúton.
tavaly vettem valamikor nyár végén, de azóta imádom, cbr meg a sarokban figyel .... irigykedik szegény ...
durva, hogy spanok nem ma kezdték motorozást, eddig bárki ment vele, el volt ájulva, hgy igy megy ... ez ilyen :-)
én meg 0 cross-enduro multtal kapaszkodok, mint nyugdijas a táskájába
kipufogo nincs eldugulva hátul? nekem az vlt a baj, furulya bekresselt, osztan benyomta tomitoanyagot hatra, magas fordulaton nem birt magával, bofogott végig. a halál nem gondolta volna, hogy kipu ennyi bajt csinál, igy olcson megusztam, persze 3 gyertya meg -10 év az életemből bánta, annyira szétvágott az ideg ... már mindenre gndomta én is, csak erre nem ....
Gyújtás oldalon lehet gyertya, gyertyakábel, pipa, trafó, CDI, tekercs, vezeték, kontakt hiba, lendkerék elmozdulás a főtengön íves retesz szakadás miatt.
Kipunál kifúj valahol, vagy dugult, a rezó nincs kiégetve.
Üzemanyag oldalon falsot szív, alacsony úszószint, kosz a karbiban.
Karbi nincs jól beállítva, nem megfelelő méretűek a fúvókák
Hirtelen ennyi de ez nem a teljes lista.
van egy 2003as 250es CR-em és az a gondom, hogy nem akar kipörögni. kinyit a szelep, de dadog. azt hittem gyertya, vettem bele újat, de nem lett jó. sőt még haverom cr-jéből is beletettük az enyémbe hátha az új is szar, de nem. akkor észrevettem hogy a víz is fogy, mondom akkor tuti hengerfejes, megrendeltem a 6000 forintos gyári tömítést, síkba köszörültettem a hengerfejet, összeraktam és olyan volt mint előtte. akkor vettem észre hogy a vízpumpánál ereszt, szóval nem is volt hengerfejes... a vízpumpa szimeringeket és csapágyat is kicseréltem, de nyilvánvalóan nem emiatt nem pörgött ki. szétszedtem a karbit, még a membránt is megnéztem hátha az szállt el, de semmi.
jó lenne ha vkinek lenne ötlete mi lehet a bibi, mert idén kb 5x mentem a géppel mióta dugót cseréltem meg láncszettet. a gyújtás részhez meg nem nagyon értek, szóval nem tudom mit csináljak vele.
Hoppá. Megnéztem az adásvételim, az a "március eleje" az 2009. 01. 10.
Szóval 5 hónapja van meg a gép, azóta egyszer kellett felújítani, még az elején, az előző tulajok hibájából, akkor került rá üzemóraszámláló, amiben most 23 óra van.
Annyira nem csodálom, nekem kb. március eleje óta van meg, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Olajat nagyon gyakran cserélem, a keverékre odafigyelek és ennyi.
hi all. hetvegi koszarhegyi versenyen volt valaki? nezokent nem volt utolso .... foleg hogy elhagytam utkozben a lancvezeto gorgot :-)
csodalkoztam mennyit nyulott a lanc 30km-en :-9
nincs valakinek elfekvoben gorgo?
Hello!Tudna valaki nekem segíteni, hogy hol tudnám megtudni a motor évjáratát pontosan?Hol lehet utánanézni?Felhívtam a környékbeli hondásokat és nem tudták megmondani..érdekes Esetleg ha valaki nekem meg tudja nézni akkor kösz!
A motorszáma:5301538
Alvázszáma:*HM*PF02-5300339*
Jah
, CR 500-ról van szó.
durva, hogy spanok nem ma kezdték motorozást, eddig bárki ment vele, el volt ájulva, hgy igy megy ... ez ilyen :-)
én meg 0 cross-enduro multtal kapaszkodok, mint nyugdijas a táskájába
Kipunál kifúj valahol, vagy dugult, a rezó nincs kiégetve.
Üzemanyag oldalon falsot szív, alacsony úszószint, kosz a karbiban.
Karbi nincs jól beállítva, nem megfelelő méretűek a fúvókák
Hirtelen ennyi de ez nem a teljes lista.
Azt szeretném megkérdezni, hogy elerőtlenedik és úgy nem pörög ki, vagy kihagy a gyújtás és dadog?
van egy 2003as 250es CR-em és az a gondom, hogy nem akar kipörögni. kinyit a szelep, de dadog. azt hittem gyertya, vettem bele újat, de nem lett jó. sőt még haverom cr-jéből is beletettük az enyémbe hátha az új is szar, de nem. akkor észrevettem hogy a víz is fogy, mondom akkor tuti hengerfejes, megrendeltem a 6000 forintos gyári tömítést, síkba köszörültettem a hengerfejet, összeraktam és olyan volt mint előtte. akkor vettem észre hogy a vízpumpánál ereszt, szóval nem is volt hengerfejes... a vízpumpa szimeringeket és csapágyat is kicseréltem, de nyilvánvalóan nem emiatt nem pörgött ki. szétszedtem a karbit, még a membránt is megnéztem hátha az szállt el, de semmi.
jó lenne ha vkinek lenne ötlete mi lehet a bibi, mert idén kb 5x mentem a géppel mióta dugót cseréltem meg láncszettet. a gyújtás részhez meg nem nagyon értek, szóval nem tudom mit csináljak vele.
előre is köszi a segítségeket!
Szóval 5 hónapja van meg a gép, azóta egyszer kellett felújítani, még az elején, az előző tulajok hibájából, akkor került rá üzemóraszámláló, amiben most 23 óra van.
csodalkoztam mennyit nyulott a lanc 30km-en :-9
nincs valakinek elfekvoben gorgo?
látom 1 helyről való a motorunk
grat a géphez
A motorszáma:5301538
Alvázszáma:*HM*PF02-5300339*
Jah
, CR 500-ról van szó.