Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ez neked is megfelelne, akkor elküldöd a mintát (a címem tudod - de legalább is a tel. számom igen), én meg megcsináltatom. Elfoglaltság függvényében 1-2 nap alatt megvan.
Új tengely kell persze, amelynek a közepén kell hagyni egy nagyobb átmérőjű tárcsát, mint az eredeti. A tengely nem egy bonyolult forgástest, esztergályosnak gyerekjáték és szerintem nem is fog sokba kerülni. A fogaskereked pedig azt mondtad jó még, akkor csak be kell fogni valahogy ügyesen és kivenni a közepéből, csak nem teljes keresztmetszetében és úgy, hogy a tengely tárcsájára szorosan illeszkedjen. Még összefúrod és megfogatod 4 csavarral - örök élet!
Na megpróbáltam paint-tel gyorsan összedobni egy kis rajzot, remélem érthető. Valami ilyesmi módon kellene megcsinálni. Az enyém is ilyen és bírja.
nem tom nekem mivel csinálták de megfogta az a valami olyan mint a gyurma 24 óra a száradása de teljesen jó lett. Majd megkérdem a nevét ma.
3 helyen foltozták be de még mindig jó
a hűtőt forrasztani szokták utána tömítőanyagot kevernek a hűtővízbe .
Sziasztok! van egy 96os 250esCR em ami motorikusan kiválo, de nem tudom kihasználni ugyanis a karburátorommal valami nem smakkol, most vettem bele uj fuvokát, sibert, de most sem az igazi nem magy vmi jol, mikor kicseréltük egyik cimborám motorjának karburátorára akkor rendesen jovolt, de vissza cseréltük, és ujra fennáll a probléma. nem megy jol és annyit zabál mint egy harckocsi. Léci segitsetek mit tegyek. vagy ha van valakinek elado jó karbija akkor na habozzon és irjon. üdv Laller
Hali! Én úgy csináltattam hozzá itt nálunk egy maszekkal (hengerfej tömítéseket gyárt). Vittem a mintát, és csinált egy olyat. 2500.- Ft-ba fájt. Matlé valahol Pesten tud olcsóbban (az is kisipari), és állítólag jó is, ő is ott csináltatja. Amúgy bírja az enyém is.
Magas nyomású mosó.
Parillánál talán van Proxban felső töm.klt. ,és itt is érdemes megnézned:
http://www.biker-world.hu/kate...
Bár nem biztos hogy van pont az évjáratodhoz...
Hello mindenkinek!
Tegnap megadta magát a hengerfej tömítésem.
Lehet azt venni külön is a 250hez,vagy csak szettben?
Mester!
mi az a sterimob?
A fogaskerék még jó csak a ricnik szálltak el.
Valami olyanra gondoltam, hogy valami öntapadós műanyagalapú valamire nyomtatnák színes "lézer" nyomtatóval. Utána már csak fel kellene ragasztani egyben az idomra. A bonyolultabb grafikákra gondoltam.
A shell, Agip, Good Year - feliratokon kívül a többit én csináltam öntapadós tapétából. Vagy külön-külön megszerkesztgeted és mondjuk alkoholos filccel kirajzolod, maj kivágod, vagy pedig matt (selyemfényű) tapétát használsz, amit nem éget szét a fénymásoló és rámásolod a feliratokat (ez gyorsabb, de vigyázni kell a fénymásolással, mert még így is előfordult, hogy egy-egy A-4 méretű tapétadarab kuka lett). Ha nem mosod a feliratokat közelről sterimobbal, akkor bírja.
A tengelyt újra esztergáltattam, csak kicsit másképp lett megoldva a közepe, a képeken látod. Így nem forog meg tuti. Mondjuk a fogaskerék is újra készült, a tengelyhez. Nem vagyok azonban biztos benne, hogy ha a régi fogaskerék fogazása még jó, akkor ne lehetne átalakítani (csak az esztergagépbe való befogását kell kitalálni).
Sziasztok!

Jó rég nem jártam itt a fórumon.

Tönkrement a vízpumpa tengelyem, forog rajta a fogaskerék. Úgy emlékszem volt valakinek itt a fórumon erre egy jó megoldása. Ebben kellene egy kis segítség.

Másik dolog, hogy sikerült lemosnom a matrica szettet az egyik oldalról véletlenül és olvastam valamikor itt az oldalon hogy csinált valaki magának matricákat. Csak azt nem tudóm, hogy mire nyomtatta ki és vajon menyire tartós.
Lehetett volna esetleg Hammerite-tal festeni, de ha mindenképpen fém-színűt szerettél volna, akkor a világosabb árnyalatű szürke kalapácslakkal kellett volna (az majdnem ezüst), és szép, "pikkelyes"-jellegű felületet ad, de azt is inkább fújva, mint kenve. Kenni a talicskát keni az ember. Egy CR Honda megérdemli, hogy fújják! Egyébként meg szép a piros!
na most az a helyzet,hogy lekentük hammerite-al és nem tetszett,és vettem benzinálló piros akril festéket
most várok,hogy megszáradjon a fehér..
Miért jó ez így neked csupaszon? A lakk lekopik, leverődik, a nap megsüti attól is tönkremegy. Ha mindenáron valami ilyesmit akarsz, akkor keress meg egy galvanizáló üzemet és kérj tanácsot ott, hogy milyen megoldásokat tudnak javasolni (néhányat a hétköznapokból is ismerünk, de biztos vannak spec. dolgok is, amik a hétköznapokban nem annyira elterjedtek). Ott biztos tudnak ajánlani valamit. Ráadásul az elektro-kémiai úton (galvanizált) felhordott felület általában időtálló (persze szerintem ettől olcsóbb megoldás a festés otthon.
kend be csapágy zsírral az egészet,tuti nem fog rozsdásodni
egy hangyányít megeröltettem a derekam.járni is nehezen tudok,asszem kihagyom a motorozást
Jah nekem is kifújt, de kentem oda egy is kipufogó tömítő pasztát és így jó lett.
De ha leszeded a kipufogót akkor újra kell kenegetni, az FBSt nem próbáltam.
ma lekromofágoztam a motort,és azt szeretném tőletek kérdezni,hogyha én fémtisztán szeretném hagyni,akkor mit kéne vele csinálni?
lelakkozni,vagy valami más vegyi eljárással rozsdamentessé tenni?
várom a választ,előre is köszi!
Mennyit nyávogtok,az enyimet mettutták csináni
nekem az előzőbe is (1996) és az ujba is (2003) kipuff tömitésnek Hőálló O-gyürü van téve, leméred az aktuális belső és külsö méretet, rászámolsz egy kis 0.5mm-t vastagságba, és egy sima csapágyboltba megrendeled bele, minden méretet legyártanak is 3-400 Ft maximum. Nekem semmi gond nem volt vele sose, ha jól mérsz 100% ba tömit, és szereléskor se kell ujra csinálni, mint a pasztát...