nem komplikált, a fényező haverom csinálta. Ugy hogy nagyon jól aládolgozott csisz-papirral majd valami nitró alapu szorógitt, majd a fényezés jött ezt is meg a szorógittett is polir papirral átcsiszoltuk, majd a kész szin 2 lépésben.
a tank lélegzése nem befolyásolja csak a matricát .
nekem 2 évet birt és akkor is csak azért kellet átfujni mert a mocin szó szerint mindent felujitottam.
Ha jó helyen veszed lehet adnak hozzá még bónuszba egy pár crossgumit :D
Én is szeretek a mocimmal foglalatoskodni,de crossra ahol hajlanak a műanyagok perecelésnél nem hinném hogy tartós lenne a festés,de majd vki fényező rámcáfol...
tudja valaki mennyi olaj megy elso telokba, 99-es 250-es ....
mennyi olaj és milyen ajánlott. alami athena szimeringet adnak botban, hondanal gyari 7000/db, athena 3500/2db - jo cucc ez?
egyébként nem vesződés szeretek foglalkozni a motoromal, és a saját izélsemnek megfelelően alakitom ki. Mindig matt fekete krosszmotorom volt .
még a 80-as évek végén a cz-met is matt feketére fujattam.
Miért akartok mindenáron műanyagot festeni,kpl idomszetteket vannak újonnan 15e ben,használtan olcsóbban,nem kell vele vesződni,tuti nem fog kilátszódni alóla az eredeti fény....ez inkább költői kérdés volt :D
hell ujra, nem tudnád meg kérdeni menyiért csinálná meg enyémet is?
90körüli, vagy 88 körüli cr, elakartam adni, de amenyit adnának érte anyiért nem adom el, meg marad vagy öcsémnek, vagy nekem második motornak. pirosan viszon undoritó:D
Lehet rá szerezni, de drága.
az enyém fényezett , egy barátom csinálta nemigen tudom hogy. ugy kb 3 fajta réteget szórt rá.
olyan erősen tapad a festék hogy amit látsz két szezont birt, ugy hogy párszor igen összetörtem magamat de a festéken karcok is alig vannak.
Helló! Szerintem ne a trafó vezetékét szakítsd meg. Ha és amennyiben a leállítógomb 2 vezetéke nem a CDI-be menne be (tudom, hogy CR-nél oda megy), akkor az általános alapelv a leállítás bekötésére, hogy az alaplapon levő tekercsed barna színű vezetékét csapold meg - ahol már kint van a blokkból ott megbontod a szigetelést és belekötsz egy másik szálat, csak utána jól szigeteld vissza. Ezt az utólagosan belekötött szálat a leállító kapcsolón keresztülvezetve testre kötöd. Így biztosan nem fogsz kárt okozni semilyen elektronikus alkatrészben és működni fog a leállítás.
Szevasztok az a gondom a 99 es 250 es cr emel hogy inditás után és melegen is nagy az alapjárata viszont a gáz nincs fennakadva valaki tudna tanácsotadni hogy mi lehet a gond!
helló
figyeljetek már szeretnék egy véleménykérést!
találtam egy 02 es évjáratu 85 ös cr!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltm
otorok/135045/HONDA_CR_85R.html
itt a link
hi, atneztem proba lejatszva, akkor sem all le. uj otletem, hogy szerzek egy elektronikus rajzot, kinezem, melyik vezetek megy a trafoba, oszt azt kotom direktbe a kapcsolora, mely nyit, ha nyomom, motor megall. gaz fennakadasnal jo, ha van kapcsolo, nem szeretnem, ha ledaralna valamelyik testreszem a vas. jobb otletem egyenlore nincs, a cdi unit meg k* draga meg bontottan is.
szerinted jarhato ut?
Szia, maga a kapcsoló ha működik, attól még az egyik szál a kapcsoló előtt letestelhet a vázon. Nézd át a vezetéket a csatlakozó előtt is, végig, ha kell, köss be két próbaszálat és egy másik kapcsolót. Ennyi a tippem, remélem megoldódik
Megvolt az első gurulgatás a Cr-el dugózás után , mentünk kb vagy 35-40km-ert, jól szerepelt a gép, persze még csak óvatosan-meg amugy is elég félelmetes , de majd lesz valahogy még pár litert elfüstölök oszt
nem komplikált, a fényező haverom csinálta. Ugy hogy nagyon jól aládolgozott csisz-papirral majd valami nitró alapu szorógitt, majd a fényezés jött ezt is meg a szorógittett is polir papirral átcsiszoltuk, majd a kész szin 2 lépésben.
a tank lélegzése nem befolyásolja csak a matricát .
nekem 2 évet birt és akkor is csak azért kellet átfujni mert a mocin szó szerint mindent felujitottam.