Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

no énis ezt szeretném megtudni, hogy van-e CRF-ből olyan amin gyárilag van, mert akkor csak alalplap kéne vagy csak tekercs ha erre felmegy. amugy annyiért vettem 4garnitúra kerékkel komplett tartalék gyári idomszettel meg egy rakás cuccal mint egy sima alapgépet, plusz ez tök rendbevan. igyaztán szánok rá egy kis pézt hogy legyen világitása. ibéjt még nem néttem, de mingyá fölcsapódok rá, köszi az ötletet!
Ledes fejlámpa elég sok mindent meg tud oldani
http://www.fishnet.hu/product....
Melóban szoktam használni elsősorban, de már tett jó szolgálatot este a motoron.
kéne valami hivatalos származási papir: vámpapir, számla,ilyesmi ami alapján be lehet azonositani. technikailag nem tul sok elvárás van a vizsgán, legalábbis ahová én vittem...
Szerintem így butaság volt megvenni, utólag barkácsolni rá "valamit"...Inkább a gyárilag lámpás a megoldás. Annak a cuccait nem lehet a tiédre ráépíteni? E-bay?
akksiról volt bekötve előre két szpot meg hátra egy ilyen univerzális izé. nekik az elég volt, de látni nem lehet vele meg hama lemerül. megaztán este is kéne vele nyomulni nyáron akkor van a legjobb idő...
Jó oda a 125-ösé, 250-esé is.
Ő mondta, hogy van, 17827-ben:
"Ha van erre valami megoldás (esetleg alaplapcsere) akkor várnám a segítségeteket, ugyanis a gép rendszámos, van hozzá supermoto szett és néha azért kimennék vele a sárból a városba is..."
Valakinek van felesleges CR 500 ráfja?Első hátsó!Érdekelne!
supermotyónak
2 tizeskulcs,2 6-os csavar meg anya
rencám ammeg minek?
amugy ki tudja,hogy mi kell a rendszámhoz?
Hogy kapott rendszámot világítás nélkül...
zseblámpa,tesa
világítás
nem csak,hpgy nem jön ki kábel,de villágítás tekercs sincs!
A 17827-re nem tud nekem senki 5letet? Köllene világitania a gépnek... előre is köszi
köszi, a kipufogót is megnézem majd, nemrég cseréltem benne gyapotot is mondjuk. egyébként ezekbe a masinákba tényleg kell kapaszkodni rendesen....
abszolút nem erőtlen, csak egyszerűen bedadog. köszi az infóket, még akkor van mit átnézni, de lehet megunom és beviszem szervizbe, csak előre látom, hogy a gatyám rá fog menni...
egyébként az egyik pillanatról a másikra kezdte el csinálni, semmi előzménye nem volt.
Hát a 2 üteműnek a lelke a kipufogó. Az enyémen azt vettem észre, hogy képes kopogósan égni ha nem jó a tömítés henger és a rezó között. Az elején párosult 1 kis alacsony úszószinttel is, na akkor nagyon csúnya hangja volt.
erre mondják, hogy sajna adásvételnél ember nem lát bele a motorba, de van aki kiszagolja, istenadta tehetségek, csak pont a vásárlás napján nem érnek rá. asszony ducatijánál basztunk rá, már hegesztett a váz, a kutya sem látta, telo is furcsa, azon sem látszott, jol rábasztunk. ha az ember tudta, mit ad el, akkor a kirva anyját, és égne rá a háza, amir kolti a zs-t, rohadt geci, de hiszek az ártatlanság védelmében, hehe. inkább nem hivtam fel, mert gecinagy bosszuállás lett volna belole ....

igy motoros szemmel ennél nagyobb kocsogséget nem ismerek, mint átbaszni valakit vételnél, eltitkolni a legfontosabb bajokat.
Mindezt azért, mert valami debil kretén anno megsütötte a motort, megszorult, kihült, újra be tudta taposni, és gyorsan hirtelen el is adta olyannak, aki nem értett hozzá, mondva hogy csak kopott, azért gyengébb. Az meg ment vele picit, aztán (gerincbetegség miatt) letette, és én megvettem. És így a megszorult gyűrűk nálam törtek el, olléééé.
hondánál elso teloszimering 7000/darab ..... athena vagy mi párban 2900, hondánál csak olajat veszek. a 110 az kemény, ugyesen megcsinálták, basszus.
postaköltésg meg egyebekkel együtt kb. 110ezer Ft. (ha egy évig nem szipuzok, meglesz rá a pénz)

Itthon a Hondától 175ezer. Hogy szipuznának inkább.
mennyibe fog fájni? basszus, enyémmel nagyon-nagyon-nagyon-nagy mákom volt, van benne kompresszio, mint állat, gyaláz nagyon ... alkarom már olyan, mint Arnoldnak .... igaz le sem rohadok a mocirol, minden nap min 2-4 ora, hetvegen meg 8. benzinben nem occso, de inkább szipuzzak? hehe