Megoldódott a dadogás... a benzin tank aljába anyi kosz volt hogy a szürőn nem tudott elég benzin átfolyni, igy nem kapott eleget :)
Próbáld ki B8ES gyertyával nem kell bele ez a verseny B8EG hiába irják... ha fötengely szimeringes lenne akkor fogyna a váltóolaj, ezt le tudod ellenörizni, illetve akkor csak beköpné a gyertyát attól nem szokott tönkre menni.
Az enyémen is 43-as a csonk. Direkt vettem kisebbet, mert a nagy az lóg rajta. A hőmérsékletet nekem bírja és már elég régóta. Amit Kennex ajánl az is tuti jó cucc, csak az FBS olcsóbb és ez is bírja.
Megnéztem én is Haynes bibliát,ott majdnem 6dl -t ír a 125re,tényleg furi hogy ebbe miért kell ebbe 2dl el több...
Kennex köszi,ez lesz a következő ha a mostani nem válik be,ez meddig hőálló?
Nekem is soknak tűnik a 6 deci,viszont gépkönyv ezt írja és 3 független szaki is azt állította hogy ennyi kell bele,havernak milyen galiba lett belőle ha gyári előírás szerinti mennyiséget töltött bele?
99-es 250-esbe 3.7-4.2 kell, haver belerakta 25-osbe az 5 decit, oszt lett is belole galiba... a 6dl soknak tunik. olajat a hondanal lehet venni, 5-os, 1L 3800ft :-)
ajánlom mindenkinek
Természetesen nem :D,csonk nálam 43,kipuf belső 45 és egy 10 széles horony van,gyárilag már csak egy fémlemezt adnak azzal nem sikerült,ez a gumigyűrűs jónak tűnik ha sikerül méretre faragni,bár FBS csk 200C ig bírja ott pedig melegebb van,mennyire tartós ez?
Vettem vékony O gyűrűt a 250 es cr hez 40X1,5 öst. Azt smirglivel addíg csiszoltam hogy olyan lapos lett, hogy távtatónak jó lett a rezó és a kipucsonk közé. Ezután gazdagon bekentem FBS-el úgy hogy a csonk és a kipu közti rész kitöltse. Helyrerak, lecsavroz, rugó vissza és kívülről is egy kicsit körbekentem, hogy rezonanciától ne rezegjen szét olyan hamar. 1-2 nap várakozás, hogy tuti jól megkössön. Azt gyííííííí.
Ha így megcsinálod akkor érezhetően erősebb lesz a motor
Gondolom nem túl nagy baj hogy én válaszoltam.
A Honda CRF X az enduró Változata a crf nek.A CRF450R a cross változat! A CRF450X lámpás és más a teleszkópozása és sok másban eltér a másiktól!Nem össze keverendő a kettő!
Látom ugyanolyan CR-ed van mint öcsémnek,arra lennék kíváncsi hogy a henger és kipufogó találkozásánál neked mennyire fúj ki a kipufogó mert nekünk még nem sikerült megtalálni a tökéletes tömítést,hátha neked lenne vmi 5leted rá,gyári fémgyűrűs tömítés nem a legjobb :(
Látod, kellett neked eladni a jó cr-t... :-)
Nekem meg a gyertyákat zabálja, lehet hogy főtengelyszimeringes.
A keverék (Motul 800) már 1:40-es, hígabbra nem merném, de így is olajos a gyertya mindig.
Próbáld ki B8ES gyertyával nem kell bele ez a verseny B8EG hiába irják... ha fötengely szimeringes lenne akkor fogyna a váltóolaj, ezt le tudod ellenörizni, illetve akkor csak beköpné a gyertyát attól nem szokott tönkre menni.