Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldódott a dadogás... a benzin tank aljába anyi kosz volt hogy a szürőn nem tudott elég benzin átfolyni, igy nem kapott eleget :)
Próbáld ki B8ES gyertyával nem kell bele ez a verseny B8EG hiába irják... ha fötengely szimeringes lenne akkor fogyna a váltóolaj, ezt le tudod ellenörizni, illetve akkor csak beköpné a gyertyát attól nem szokott tönkre menni.
Az miatt vagyok bosszús hogy Hondáék meg tudták volna csinálni ezt a kipufogócsonk konstrukciót hogy tartós legyen és csontszáraz,de nem tették...
Látom jól megnézted mindkét képet, amit ide raktam. A második kép második sorában le van írva.
1200-1300 Ft körül volt, nem kell sok belőle.
én meg már a 3. tűzkarikát fogyasztom gyári hondából
asszem énis áttérek a tömítő pasztákhoz
hűtőt mivel érdemes ragasztani?
Nekem is FBS van, sőt, csak az, gyűrű nélkül. Bírja.
Az enyémen is 43-as a csonk. Direkt vettem kisebbet, mert a nagy az lóg rajta. A hőmérsékletet nekem bírja és már elég régóta. Amit Kennex ajánl az is tuti jó cucc, csak az FBS olcsóbb és ez is bírja.
Megnéztem én is Haynes bibliát,ott majdnem 6dl -t ír a 125re,tényleg furi hogy ebbe miért kell ebbe 2dl el több...
Kennex köszi,ez lesz a következő ha a mostani nem válik be,ez meddig hőálló?
mennyibe kerül?
igaz 250-es, de valszeg ugyanaz
kemény lett mint dog, o meg elrepult :-) nem kicsit
Nekem ez jött be ("O"- gyűrű nélkül, csak úgy natur)
Nekem is soknak tűnik a 6 deci,viszont gépkönyv ezt írja és 3 független szaki is azt állította hogy ennyi kell bele,havernak milyen galiba lett belőle ha gyári előírás szerinti mennyiséget töltött bele?
Hogy állsz a hétvégével? Menjünk motorozni, koptatni az új gumit.
99-es 250-esbe 3.7-4.2 kell, haver belerakta 25-osbe az 5 decit, oszt lett is belole galiba... a 6dl soknak tunik. olajat a hondanal lehet venni, 5-os, 1L 3800ft :-)
ajánlom mindenkinek
az se rossz. végülis majdnem 1,5 órát meg kb 2000ft vesz el az életedből a 2 szimering csere
Természetesen nem :D,csonk nálam 43,kipuf belső 45 és egy 10 széles horony van,gyárilag már csak egy fémlemezt adnak azzal nem sikerült,ez a gumigyűrűs jónak tűnik ha sikerül méretre faragni,bár FBS csk 200C ig bírja ott pedig melegebb van,mennyire tartós ez?
Hali!

Vettem vékony O gyűrűt a 250 es cr hez 40X1,5 öst. Azt smirglivel addíg csiszoltam hogy olyan lapos lett, hogy távtatónak jó lett a rezó és a kipucsonk közé. Ezután gazdagon bekentem FBS-el úgy hogy a csonk és a kipu közti rész kitöltse. Helyrerak, lecsavroz, rugó vissza és kívülről is egy kicsit körbekentem, hogy rezonanciától ne rezegjen szét olyan hamar. 1-2 nap várakozás, hogy tuti jól megkössön. Azt gyííííííí.
Ha így megcsinálod akkor érezhetően erősebb lesz a motor
Gondolom nem túl nagy baj hogy én válaszoltam.
A Honda CRF X az enduró Változata a crf nek.A CRF450R a cross változat! A CRF450X lámpás és más a teleszkópozása és sok másban eltér a másiktól!Nem össze keverendő a kettő!
Látom ugyanolyan CR-ed van mint öcsémnek,arra lennék kíváncsi hogy a henger és kipufogó találkozásánál neked mennyire fúj ki a kipufogó mert nekünk még nem sikerült megtalálni a tökéletes tömítést,hátha neked lenne vmi 5leted rá,gyári fémgyűrűs tömítés nem a legjobb :(
köszi!
Látod, kellett neked eladni a jó cr-t... :-)
Nekem meg a gyertyákat zabálja, lehet hogy főtengelyszimeringes.
A keverék (Motul 800) már 1:40-es, hígabbra nem merném, de így is olajos a gyertya mindig.
...mert azt hiszed én végzek? Mire ezt befejezem lehet csinázni újra az elejétől. Panelben nincs ilyen gond. ...de nekem meg az nem kell
mé nem?válság van fater kevesebbet eszik mint a 2T és hangosabb is