Hali! Szerintem ne sajnáld, hogy nem fordított telós a géped! Elhiszem, hogy finomabban hangolható a fordított telós, meg jobban csillapít, újabb konstrukció, stb....., de szerintem a hagyományos jobban bírja az igénybevételt, legalább is ami a szimeringet (karmantyút) illeti - biztosan. A fordítottra tehetsz villaszár védőt, harisnyát, de a víz meg a sár ellen az sem védi meg, míg a hagyományos szárára ráhúzol egy gumi-harmonikát, azt csókolom! Nekem ez a véleményem, még akkor is ha kapom majd a negatív kritikát!
Szerintem sem bírja. Van egy cimbim akinek van, állandóan cseréli benne az olajat meg a szűrőt meg állandóan tankolni kell bele meg láncot gumit cserélni.
most nemigen tudunk találkozni geologia vizsgám van
de utánna ok.
csavarokat köszi de drágább lenne a postaköltség mint egy normális csavarboltba megvenni a csavart.
Ha minden igaz szerdán a vizsgám után meglesz.
utánna semmi más dolgom nincs mint motorozni ( nameg a lányom meg melo de ez az alap )
hétköznap délutánonként a sóskúti pályán rontom a légkört hétvégén meg csavargok az országban a krosszpályák közt
köszönöm szépen,egy a probléma,hogy nekem a motor vértesszőlősön van...
de suli időszakban pesten tengetem napjaim,és elég sok felé járkálunk,ha van kedved egyszer összefuthatnánk
persze most vizsgaidőszakod van,esélytelen a dolog gondolom
lenne 1pár kérdésem a CRF450röl
4-5évesen már nagyon szétvannak ezek kopva?
milyen hibák szoktak jelentkezni ennyi idösen?
bármilyen tapasztalatot irhattok
Tárnokon lakom Sóskút mellet ( a pálya másik oldalán )
ha lejössz élőbe meg tudom mutatni mit kell csinálni
mellékesen hol laksz?
sóskúton?
ez a kormánymagasitó jó dolog? én is szimpatizálok vele, de még soha nem mentem ilyennel csak érzem hogy esélyes nállam.
most nemigen tudunk találkozni geologia vizsgám van
de utánna ok.
csavarokat köszi de drágább lenne a postaköltség mint egy normális csavarboltba megvenni a csavart.
Ha minden igaz szerdán a vizsgám után meglesz.
utánna semmi más dolgom nincs mint motorozni ( nameg a lányom meg melo de ez az alap )
hétköznap délutánonként a sóskúti pályán rontom a légkört hétvégén meg csavargok az országban a krosszpályák közt
mennyi kéne?
mert én sok kiflit cserélgettem,és maradt nálam egy-két alkatrésze
de suli időszakban pesten tengetem napjaim,és elég sok felé járkálunk,ha van kedved egyszer összefuthatnánk
persze most vizsgaidőszakod van,esélytelen a dolog gondolom
4-5évesen már nagyon szétvannak ezek kopva?
milyen hibák szoktak jelentkezni ennyi idösen?
bármilyen tapasztalatot irhattok