hello találtam a neten egy keverési arányt!
1:33 KEVERÉK
BENZIN OLAJ
33 L 1000 ML
30 L 909 ML
20 L 606 ML
10 L 303 ML
5 L 151,5 ML
4 L 121,2 ML
3 L 90,9 ML
2 L 60,6 ML
1 L 30,3 ML
0,5 L 15,15 ML
0,25 L 7,575 ML
lenne 2 kerdesem!
1). beinditom a motort es nagy gazt adok neki akkor fulladozik melegen de uresbe! es a gyertyat kopi le megpucolom ujra a gyerrtyat es megint megy ! gyertya hiba e ?
2)mnenyi benzint kevertek 1 L olajhoz?
Fontos lenne !koszi elore is
nem éreztm h szorulna meg nem volt nehezebb berúgni!
köszönöm a tanácsokat!
szerinted azt meglehetne próbálni h leeresztem a mostani uzemanyagot és teljesen új 1:33as keveréket rakok bele?
nem éreztm h szorulna meg nem volt nehezebb berúgni!
köszönöm a tanácsokat!
szerinted azt meglehetne próbálni h leeresztem a mostani uzemanyagot és teljesen új 1:33as keveréket rakok bele?
Amikor leállt, akkor meleg simán meg tudtad rúgni? Nem érezted, hogy szorulna, vagy nehezebb lenne megrúgni mint általában? Nem vagyok egy CR szakértő, és vannak néhányan itt a fórumon, akik sokkal többet szereltek, meg versenytapasztalatuk is van, de az én véleményem az - még akkor is, ha most megúszad volna a dolgot - hogy 1:50- hez keverni az nagyon híg üzemanyag, ettől jóval több kenés kell egy CR-nek. Nem tudom mennyire olvasgattad itt korábban a fórumot, de van olyan cimbi, aki a 250-es CR-be 1:20- hoz keveri (én is ilyet keverek egyébként az 500-asba), és semmi, de semmi olyan problémája nem volt még, amit a túlságosan sűrű keverék okozott volna. Ha pedig még húzod is neki rendesen a gázt (ahogy egyébként is kellene), akkor 1:50-es keveréktől előbb, vagy utóbb szerintem meg fog ragadni a géped (ha egyáltalán most nem ez történt volna). Ha időközben megoldódna a probléma, és nem ez történt volna (amit egyébként szívből kívánok, hogy így legyen), akkor szerintem 1:33 bőven ideális. Még ha nem is csavargatod nagyon a gázcsutkát, maximum egy kicsit jobban füstöl, de ennyi - és biztosan nem ragad meg (legalább is az üzemanyagtól nem).
hy mindenkinek
CR 125ösöm van és kb 1 honapja állt lent a garázsban .
tegnap töltöttem bele üzemanyagot 1:50es keverési arányt használtam.
aztán beindítottam pöccre beindult melegítgettem, aztán elindultam vele mentem vele kb 10 métert és leállt. aztán próbáltam beindítani de nem indult be.
hazavittem szétszedtem a karbit mert gondoltam koszosak a fúvókák. utána sem indult be
gyertyát is meg tisztítottam ma de nem indult be.
szerintetek mi lehet a hiba?
jó lenne ha segítenétek!
előre is köszönöm a válaszokat
Husgy-említette,hogy szívhat valahol fars levegőt,
de akkor azt mondta,hogy nem kellene reagálnia a szivató tekergetésére...
most már énis csak a gázbovdenre tudok gondolni,mivel nemis ugrik vissza ugy ahogy kéne neki..majd tanulmányozom,most inkább megyek aztán motorozok
Hali! Ha a karburátor rendben van (de írtad korábban, hogy ömlik belőle a túlfolyón a benzin, az pedig a tűszelep fennakadásából adódhat, ha egyébként az úszószint rendben van), akkor szerintem csak a gázbovden feszülésétől produkálhat alapjáratot, vagy ha sehol nem feszül, akkor a gázcsutkából ahol kijön a bovden, ott kellene lennie állítási lehetőségnek (állítócsavar), amivel kis mértékben lehet rövidíteni, vagy feszíteni a bovdenen. Szerintem ezeket nézd meg, mást nem nagyon tudok elképzelni.
Az 50e-t az új főtengelyre mondta (legrosszabb esetben), meg azt is mondta hogy az olaj szürke volt, vmi forgácsolódik a blokkban...
Az lehet a főtengelycsapágy megforgásától?
Esetleg váltó?
Ha fogaskerék párat kell cserélni, azt tudjátok kb mibe kerül?
köszi a válaszokat...
Akkor lehet nem a gyertyán kéne változtatni, hanem a keveréken! De megpróbálhatod egy BP7ES jelzésüvel az talán többet fog birni, jobb lesz az öntisztulása!
Helló!
Bejáratáshoz milyen gyertyát használjak, brg8.. van most benne, de hidegen nem nagyon indul be,csak ha kiveszem és megpucolom az olajtól...
köszi a választ!
rakás szar az egész
akkor újat kell vennem
1:33 KEVERÉK
BENZIN OLAJ
33 L 1000 ML
30 L 909 ML
20 L 606 ML
10 L 303 ML
5 L 151,5 ML
4 L 121,2 ML
3 L 90,9 ML
2 L 60,6 ML
1 L 30,3 ML
0,5 L 15,15 ML
0,25 L 7,575 ML
1). beinditom a motort es nagy gazt adok neki akkor fulladozik melegen de uresbe! es a gyertyat kopi le megpucolom ujra a gyerrtyat es megint megy ! gyertya hiba e ?
2)mnenyi benzint kevertek 1 L olajhoz?
Fontos lenne !koszi elore is
köszönöm a tanácsokat!
szerinted azt meglehetne próbálni h leeresztem a mostani uzemanyagot és teljesen új 1:33as keveréket rakok bele?
köszönöm a tanácsokat!
szerinted azt meglehetne próbálni h leeresztem a mostani uzemanyagot és teljesen új 1:33as keveréket rakok bele?
CR 125ösöm van és kb 1 honapja állt lent a garázsban .
tegnap töltöttem bele üzemanyagot 1:50es keverési arányt használtam.
aztán beindítottam pöccre beindult melegítgettem, aztán elindultam vele mentem vele kb 10 métert és leállt. aztán próbáltam beindítani de nem indult be.
hazavittem szétszedtem a karbit mert gondoltam koszosak a fúvókák. utána sem indult be
gyertyát is meg tisztítottam ma de nem indult be.
szerintetek mi lehet a hiba?
jó lenne ha segítenétek!
előre is köszönöm a válaszokat
de akkor azt mondta,hogy nem kellene reagálnia a szivató tekergetésére...
most már énis csak a gázbovdenre tudok gondolni,mivel nemis ugrik vissza ugy ahogy kéne neki..majd tanulmányozom,most inkább megyek aztán motorozok
ma összeállt a gép,csak egy furcsa dolgot tapasztalok!
teljesen vissza van tekerve a szivató,és mégis van alapjárat?
mitől lehet?
Az lehet a főtengelycsapágy megforgásától?
Esetleg váltó?
Ha fogaskerék párat kell cserélni, azt tudjátok kb mibe kerül?
köszi a válaszokat...
tegnap 1:30ast kevertem, meglátom milyen lesz vele, ha nem jó gyertyát cserélek
Bejáratáshoz milyen gyertyát használjak, brg8.. van most benne, de hidegen nem nagyon indul be,csak ha kiveszem és megpucolom az olajtól...
köszi a választ!
Elöre is köszi