Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma voltunk Parillában,ki volt rakva egy új 250 Tm 2T,nagyon tetszetős,minőségi motyókból van összepakolva,csak a blokk külső felülete olyan mintha az alu homokformába lett volna kiöntve,nem illik az egész képbe...
Futómű egyszerűen mesés,úgy dolgozik ahogy az a nagy könyvben meg van írva
fékek iszonyat durván fognak.brembo nyereg 270es tárcsával magáért beszél.
alul is elég nyomatékos blokk,felül meg...nagyon disznó
villaszöge,vázgeometriája nagyon patent,olyat lehet vele fordulni hogy nem hiszem el...szinte magától belemegy a nyomokba és kb direkt sem lehet kiszedni onnan
eddig jó választásnak bizonyult...fényévekkel jobb gépezet,mint más gyártóké...bár mondjuk a ktm is hasonló felszereltség.
Faisst, nah és hogy muzsikál a Tm? Vélemény? Nekem is tetszenek ezek a gépek, de nem nagyon hallani róluk, irhatnál pár sort, de a boncterembe is jó!
légyszi segítsetek!
ma összeraktam a mocit,elmentem próba körre,és a következő történt,nagyon fulladt a gép,és a szivetó tekergetése nélkül is volt alapjárat,mentem 3 utcát,utánna leállt,és ömlött a túlfolyón a benzin!
mint nézzek meg még a karbin kívül?
fennakadt az úszó?
na most ebédelek,légyszi segítsetek!
Valószinű, hogy a szerelőd is a főtengelycsapágyra gondolhatod, csak azt nem értem miért mondott 50-ezret, bár ha széthuzzák a blokkot akkor lehet hajtókart is cserélned kell és akkor igaz, de ezt látatlanban nem lehet megmondani! Lehet jó a hajtókarod és akkor csak csapágycsere! Vegyél bele fasza csapágyakat pl:koyo C3-ast és nem lesz vele gond egy darabig, jah és vegyél csapágyrögzitőt Pl:loctite és azzal rakasd össze! Sztem nem lesz baj!
hát,úgy hogy kicseréled a blokkfelet egy újra
de amúgy gondolom lehet perselyezni is
És ha már kókányolva van, illetve kikoptak a fészkek, akkor azt hogyan lehet szakszerűen javítani? Persely?
az se jó ha acsapágy lötyög
kikoptatja a fészket,aztán jöhetnek a kókány megoldások
blokk szét,új csapágyak bele és kész is
Nem tudom, a szervízvezető mondta, nem hinném hogy a hajtókar lötyög rajta, mert a hengert nem vették le, sztem ő a főtengelycsapágy lötyögésére gondolt ő.
Fogalmam sincs mit kellene tenni, nem szeretnék nagy felújítást.
mit értesz az alatt hogy kotyog a főtengely?
a hajtókar lötyög már rajta nagyon?
vagy annyit üt?
igazábóül mind1,mert mind2 eset szar..plána ha már tizedekről beszélünk...ezeket századokban mérik,jóesetben
Hello! Tegnap kicseréltettem a szervízben a főtengelyszimeringeket.
A szerelő mondta hogy a főtengely 5-6 tizedet kotyog és előre hátra is mozog. A csapágy az egyik oldalon megforgott állítólag, a másikon nem látta.
Ez a kotyogás normális?
Mondták hogy egy új prox főtengely 50 körül van, nagyon örültem neki...
Vmi javaslat, észrevétel?
Mennyit megy ez el így kb?
dehogy is...nem reptéren dolgozom
kira Tm minden rendben?
tenyleg te mit melozol repteren?
hali
jövöhéten vasárnap lesz
kb. a 2/3 vagy 3/4-e megvolt, többet nem mertem kockáztatni. (a kicsinek)
halla brada kokan mi lesz versenyed?
igen az nem jo napok itt remelem nekem nem lesz ilyen
át kellett volna ugranod a kis freestyle ugrót,attól lehigadtál volna
Hello mindenki!
elkezdtem ma összerakni a gépet
már csak egy elsőteló kéne,de az lenne a kérdésem,hogy ugye nekem most a régebbi évjárathoz való fékem,kerekem,tengelyem van..
belemenne a fordított telósba ez mind?
mi? Arra gondolsz,hogy nagyon lóg? A képen csalóka, előben jó....nem tudom.

A berugókarom nagyon lötyög a berugótengelyen. Szerintem kikopott az alu. Félek,hogy egyszer át fog pattanni a ricniken a kar...Lehet ezzel valamit kezdeni? Új kar kellene? Vagy van esetleg más megoldás is?
Senki, csak ma kb. 3 ember munkáját végeztem el, és kicsit ki vagyok bukva. Semmi se jött össze. Féltem is kicsit motorozni menni, hátha összetöröm magam
halli mi tortent ki bantot?
vasárnap sokat legyünk Kókán, szenvedni akarok...Nagyon tele a tököm a világgal, és ma szar napom volt, nem hozta ki belőlem Ferihegy.
1 tank bőven elég,1:30 vagy 1:20 al,mind1