nem, ezt nem. Régen jártam arra már. Egyébként ha összekaptál már 320ezret, meggondolandó a 2002 utáni évjárat, 500-600-ért egész jókat lehet venni, vagy az majd később?
A hátsó teló felújítása 15ezer, a gumik versenyzőktől beszerezhetők olyan 2-3ezerért/db, ha nem ragaszkodsz a vadonat újhoz. Engedni meg majd enged, ha rájön, hogy hiába jön 120 érdeklődő, ha vevő meg egy se. Erről ennyit.
Az enyémben is alacsonyabb hőértékű van mint a gyári. azt hiszem az is 7 es. A fiaméban (MTX125)9-es volt AZ meg azt kezdte csinálni, hogy magasabb fordulaton ledadogot és állandóan szutykos volt a gyertya. Beletettem 1 olyan gyertyát a kocsiból kiszedtem , de avval pöpecül megy.
Ideiglenes megoldásnak csak akkor mondanám, ha tudnál úgy motorozni mint 1 versenyző. Mivel nincs benne termosztát a vízhőfok szabályozás miatt, ezért ha nincs zargatva rendesen, akkor nem tud felmelegedni a motor rendesen, és kipurcan a gyertya. Még a régi NDK világmárkákban sem ártott alacsonyabb hőértékűt használni télen.
Ha alacsonyabb hőértékűt használsz mint amit igényel a motor akkor az a veszély, hogy szétégnek az elektródák.
http://www.krosszmotorok.hu/
CR250, 1994
Nem tud valaki Nógrádmegyébe eladó 250 cr-t?
95-ös évjárattol?
Az enyémben is alacsonyabb hőértékű van mint a gyári. azt hiszem az is 7 es. A fiaméban (MTX125)9-es volt AZ meg azt kezdte csinálni, hogy magasabb fordulaton ledadogot és állandóan szutykos volt a gyertya. Beletettem 1 olyan gyertyát a kocsiból kiszedtem , de avval pöpecül megy.
Ideiglenes megoldásnak csak akkor mondanám, ha tudnál úgy motorozni mint 1 versenyző. Mivel nincs benne termosztát a vízhőfok szabályozás miatt, ezért ha nincs zargatva rendesen, akkor nem tud felmelegedni a motor rendesen, és kipurcan a gyertya. Még a régi NDK világmárkákban sem ártott alacsonyabb hőértékűt használni télen.
Ha alacsonyabb hőértékűt használsz mint amit igényel a motor akkor az a veszély, hogy szétégnek az elektródák.