Vertex katalógust nézem: 53,96 után van még egy méret 53,97 és ez az utolsó, ez most akkor hogy van, 53,96 D után kuka a henger vagy 53,97 től indul egy új sorozat A-s dugattyúval?
Nem tiszta ez most nekem....
igen van,és egy forgás irányos szimering nagyon megkoptatta,és ott veri az olajat!
váltó dobomon lévő csapágyat is cserélnem kell
eléggé sok csapágy van szarrá menve..
15 papir betakarja a csapágyakat igaz?
csak azért,mert ha már szét van szedve,kicserélem!
vízpumpa csapágyakat érdemes cserélni?
hogy szedem ki?
meséltek egy olyan szerkezetről,ami recskázó mozgást végez,és igy jön kii a csapágy!
blokk széthúzva,minden alkatrész elmosva,várok a hegesztésre,
membránom szar állapotban van,cserére szorul.
főtengely szimeringem,nem belevaló volt,azt cserélem és a csapágyakat is.
a lánckerék kihajtásnál lévő távtartó szarrá van kopva azt rendelnem kell.ugyszint az ott lévő szimeringet is.
a blokkban lévő csapágyak azok speciális csapágyak,vagy minden blokkban lévő csapágyat meglehet kapni boltban,nem aranyárban?
Első lépés gyanánt a rezó és a henger közötti tömítést nézd meg, mert annak úgy kell tömítsen hogy ott semmi, se be se ki ne tudjon áramolni.
Második lépésnek úszószint.
Feltételezem, hogy a légszűrő tiszta
hello mki!
Beteg a Cr-m
elkezdett melegen detonálni ....ha leveszem az alapjáratot ,akkor nem olyan nagy mértékben, de ha adok neki alapot, akkor nagy gáz után detonál....de akkorákat,hogy szinte emelgeti az elejét.
volt már valakinek ilyen gondja?
Szar a karbulálás, vagy nagyobb a baj?
A "D" méret az utolsó méret Nicasilos hengernél. Meg kell nézni és mérni a henger belső átmérőjét minimum század miniméteres pontosságú mérővel.
Innen le tudsz tölteni 1 service manualt, amiben minden határérték benne van minek mekkorának kell lenni. http://files.filefront.com/Hon...
És még egy dolog a blokkra az van írva egy szegecselt táblára hogy dugattyúméret 54,5,ezen a mocin akkor már hengercsere lehetett vagy az a max túlméret?
Köszi mkinek az észrevételt,a helyzet tovább fokozódik (á lá bástya elvtárs )henger leszedve,aktuálisnak tűnik a dugócsere,ami benne van Vertex 53,96 D jelzésű,mekkora az ezután következő méret illetve hogy lehet megállapítani hogy mi kell most bele?
Bács-kiskun megyei vagyok,esetleg tudtok itt a környéken hozzáértő szakit?
Illetve a Parilla által forgalmazott Meteor dugattyú mennyire jöhet szóba crossmotor szinten,létezik talán teflonos is belőle,tapasztalatok vele vkinek vagy mi az ami ár/érték arányban ajánlott?
Köszönöm előre is annak aki tud ebben segíteni,üdv!
Nem tiszta ez most nekem....