Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vertex katalógust nézem: 53,96 után van még egy méret 53,97 és ez az utolsó, ez most akkor hogy van, 53,96 D után kuka a henger vagy 53,97 től indul egy új sorozat A-s dugattyúval?
Nem tiszta ez most nekem....
meglehet perselyeztetni a 25-öst is nem?
Csudajól hangzik,"D" van benne úgyhogy kár méricskélni,manual letöltve,elmentve...köszönöm.
Hengerkeresés vszeg indulhat.
az jó...
a lengővillában lévő tűgörgőket megkapom csapágyboltban?
hááát...ne éld bele magad hogy 15 papír elég lenne! ha már egy mezei mélyhornyú golyóscsapágy is 2-3 ezerbe kerül
igen van,és egy forgás irányos szimering nagyon megkoptatta,és ott veri az olajat!
váltó dobomon lévő csapágyat is cserélnem kell
eléggé sok csapágy van szarrá menve..
15 papir betakarja a csapágyakat igaz?
nem tudom.....majd a boltba megmondják!

van a lánckeréknél távtartó?
és mennyibe kerül az összes csapágy?
a lánckerékhez való távtartót hol kapom meg?
ha már 1x szétkaptad akkor érdemes mindent cserélni! aját magad miatt is! Így legalább tudod majd mi az ami cserés és mikor cserélted!
nekem még nem sikerült magamból csapágyakat kihozni ezzel a módszerrel!
csak azért,mert ha már szét van szedve,kicserélem!
vízpumpa csapágyakat érdemes cserélni?
hogy szedem ki?
meséltek egy olyan szerkezetről,ami recskázó mozgást végez,és igy jön kii a csapágy!
csapágyakat megkapod a boltban! FAG olcsó....és felejtős!
NTN,Nichi,Koyo,esetleg SKF.
blokk széthúzva,minden alkatrész elmosva,várok a hegesztésre,
membránom szar állapotban van,cserére szorul.
főtengely szimeringem,nem belevaló volt,azt cserélem és a csapágyakat is.
a lánckerék kihajtásnál lévő távtartó szarrá van kopva azt rendelnem kell.ugyszint az ott lévő szimeringet is.
a blokkban lévő csapágyak azok speciális csapágyak,vagy minden blokkban lévő csapágyat meglehet kapni boltban,nem aranyárban?
fel akarom gyújtani már régóta!Sztem elég kokszos lehet a belseje! Most itt az alaklom ! Persze azért elötte megnézem kifúj e...
Ne kapd le, hanem nézd meg, hogy taknyos e és van a kifújási nyom. És ha van akkor kell újra tömíteni leszedni.
persze, a légszűrőt azt minden mocizás után takarítom.
Akkor holnap lekapom a rezót!
köszi!
A szegecselt táblán az van, hogy "piston stroke", azaz lökethossz. Az nem a dugó átmérője.
Az üzemanyag ellátó rendszert sem árt átnézni, hogy rendesen folyik e a benya.
Csaó

Első lépés gyanánt a rezó és a henger közötti tömítést nézd meg, mert annak úgy kell tömítsen hogy ott semmi, se be se ki ne tudjon áramolni.
Második lépésnek úszószint.
Feltételezem, hogy a légszűrő tiszta
...meg egy hosszabb dombon lefele ha nem tépem neki akkor mikor odahúznék neki csak hörög egy rövid ideig.

( ha meg húzom neki lefele, akkor összetörik mindenem )
8as hőértékű gyertyám van...próbáljam hetessel?
hello mki!
Beteg a Cr-m
elkezdett melegen detonálni ....ha leveszem az alapjáratot ,akkor nem olyan nagy mértékben, de ha adok neki alapot, akkor nagy gáz után detonál....de akkorákat,hogy szinte emelgeti az elejét.
volt már valakinek ilyen gondja?
Szar a karbulálás, vagy nagyobb a baj?
A "D" méret az utolsó méret Nicasilos hengernél. Meg kell nézni és mérni a henger belső átmérőjét minimum század miniméteres pontosságú mérővel.
Innen le tudsz tölteni 1 service manualt, amiben minden határérték benne van minek mekkorának kell lenni.
http://files.filefront.com/Hon...
És még egy dolog a blokkra az van írva egy szegecselt táblára hogy dugattyúméret 54,5,ezen a mocin akkor már hengercsere lehetett vagy az a max túlméret?
Köszi mkinek az észrevételt,a helyzet tovább fokozódik (á lá bástya elvtárs )henger leszedve,aktuálisnak tűnik a dugócsere,ami benne van Vertex 53,96 D jelzésű,mekkora az ezután következő méret illetve hogy lehet megállapítani hogy mi kell most bele?
Bács-kiskun megyei vagyok,esetleg tudtok itt a környéken hozzáértő szakit?
Illetve a Parilla által forgalmazott Meteor dugattyú mennyire jöhet szóba crossmotor szinten,létezik talán teflonos is belőle,tapasztalatok vele vkinek vagy mi az ami ár/érték arányban ajánlott?
Köszönöm előre is annak aki tud ebben segíteni,üdv!
wikipédia