ha egyszer kint leszünk pályán és Imre is úgy akarja ki kell próbálnod egymás után a 2 motort.ez első körben imádni fogod az én motorom,másodikban már bizonytalankodsz,3.ban utálni fogod és csak az rc poweressel akarsz majd közlekedni .robbanékonyabb az tény,de fáradtan hatalmas hátrány.ugyan olyan köridőhöz sokkal több kondi kell + tudás.taksonyba egyenes szakaszon is csak kígyózva ment kövérgázra.talán az én bénaságom
szivesen nyilatkozom a tesztnapról jó volt menni egymás után a két motorral,hatalmas külömségek jöttek ki.Imre motorjával olyat lehet menni hogy az nem emberi,teleszkópjai,fékei nagyon el vannak találva jobb mint az enyém,de ami mégnagyobb külömség az hogy az övével lehet menni,míg az enyémmel bírkózni.annyira egyenletesen adja le a teljesítményét hogy azt leírni nem lehet.kanyarban nem csinál olyat hogy megelöz a hátsó kerék ha egy huplinál véletlen pici gázt ad az ember.erőben jóval gyengébb mint az enyém,de ez semmit nem számít.Immiével simán kört adnék magamnak ha a sajátommal is mennék közben.pedig az enyémbe nem szorul a puder,müködik normálisan.mégis az erő egyik pillanatról a másikra lórúgás szerűen érkezik,annak ellenére hogy alulról is elég jól húz.talán csak az én bénaságom hogy egy mély homokos teli kanyaros pályán nem tudtam kezelni.de legközelebb csak nyak merevítőbe megyek pályára
Na mindegy, ide írom, de nem biztos hogy ezzel ki vagy segítve, mert ahogy említettem, nem tudom, hogy egyezik-e a 250-esével? 27x1 mm-es (sűrű menet), és BAL-menet!
Valami ilyesmit kellene csináltatnod, mint a képeken:
Én a 250-esét nem tudom. Az 500-asét ide tudnám írni, de azzal nem vagy kisegítve (lehet, hogy egyezik a 2 típusé, de nekem erről nincs infóm). Leveszed a lendkereket leszorító anyát, utána meg fogod tudni mérni tolómérővel az átmérőt és menetfésűvel a menetemelkedést (ugye a forgórész belső menetes furatáról beszélünk most, remélem ezt vágod). És vigyázat! BAL MENETES!
Helló mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni Cr 80-asnak az élettartama mennyi? km szerint kb.
Meg mennyit eszik 100km-en? Valami gyári hiba vagy ilyesmi? Elől és hátul mekkora a felni mérete?
Ja az élettartamra úgy gondolok hogy 1 dugó mennyi km-t bír ki? Meg miket kell hamar cserélni mást rajta?
Azért azt se felejtsd el, hogy aki 2 óra alatt lejár egy gumiszettet, az erősen igénybeveszi a motort is.
Hobbi célra ettől még lehet jó a CRF, bár a legkevesebb gondot eddig az RMZ-kről hallottam, de nekem nem volt egyik se, nem tudom...
nagyon, de nagyon erősen elvettétek a kedvem a 4T motoroktól. épp ma délután mentem egy 125 2T suzuki rm 125-el 2004-essel, nagyon tetszett.... húha....ez a cikk, bekavart de rendesen!
Azt inkább célszerszámmal a célszerű, nehogy vmi baja legyen.... Az esztergályos az én gépemhez fél óra alatt megcsinálta a lendkeréklehúzót 500Ft-ért!
Valami ilyesmit kellene csináltatnod, mint a képeken:
Azt szeretném kérdezni Cr 80-asnak az élettartama mennyi? km szerint kb.
Meg mennyit eszik 100km-en? Valami gyári hiba vagy ilyesmi? Elől és hátul mekkora a felni mérete?
Ja az élettartamra úgy gondolok hogy 1 dugó mennyi km-t bír ki? Meg miket kell hamar cserélni mást rajta?
Bárki is ír előre is köszönöm.
a lehúzónak?
Hobbi célra ettől még lehet jó a CRF, bár a legkevesebb gondot eddig az RMZ-kről hallottam, de nekem nem volt egyik se, nem tudom...
köszönöm a választ.
akkor énis inkább megcsináltatom.
tízezrekre számítottam.
légkulcs az lesz.
más megoldás nincs a gyujtás leszedéséhez?