na, ugy legyen:D
nekem akkor nagyon nagyon jó lesz a gépem, enyém is most cseszett el 1drága gyertyát, de a 7es gyertya 1100 volt, szóval jobb lesz mint a te 800asod:D
köszi mégi1szer, csak 1hónapig húzza ki:D
Szevasztok! Szevasz Zolipapa! Ismerősnek tűnik a mocid! Nem szoktál vele versenyezni? Mint ha most legutóbb is láttam volna ezt a motort Lakitelken! Vagy tévedek? (Még valami gond is volt a motorra tett jeladóval, nem? ...de lehet hogy rosszul emlékszem). Amúgy csak néző voltam, de szép a motorod, és láttam hogy igényes is vagy vele!
Szerintem a 7-es hőértékű gyertya megfogja oldani a problémád! Nekem is volt ilyen jellegű probléma az előző géppel, megvettem 5000ft-ért a platina elektródás gyertyát és 1óra alatt galyra ment. Végül egy 800ft-os gyertyával lett tökéletes!
tisztelt sokadik x, te adtad azt a tanácsot ne 9es gyertyát tegyek bele, hanem 7est, nekd is olyan van benne? mert lehet még pár hétig én használom az öreg crem és már beteg vagyok hogy nem mehetek ki.. tod nekem volt a probléma hogy bekőpi a gyertyát, beszéltem 2emberkével akiknek ugyan ez a problémájuk volt, és nekik nem oldotta meg a gyujtás csere,
most ki probálok pipa + gyujtó kábel cserét, aztán ha az nem oldja meg, teszek bele 7es gyertyát, de a szerelő azt mondta ez csak ideglenes megoldás
motorozni akarok, ebbe a hónapba meg tuti nem tudok másikat venni még, váá mit tegyek:D
Köszi a jótanácsokat Am én is csak ak hozom el ha bizost költségmentes állapotba van meg nem csak össze van gányolva....
Am az Mz-s videó a konvertálás miatt gyorsult fel azé lett ilyen
Az enyém 91-es de jó állapotban van. 1 páran már meglepődtek az öreg motoron . Az évek során a motor teljesítménye szinte semmit nem változott. Ami lényeges változás szerintem az a futóműben van. Nézd meg még azt is hogy a csavarok mennyire vannak szétbarmolva rajta. És ne akard meg venni, hanem jó motort akarj venni.
A tuning rezórol meg annyit, hogy aki a gyári cuccal ki tud motorozni 1 250-est az nagyon komoly versenyző, vagy hazudik. Én nem látom értelmét a teljesítménynövelésnek ebben a kategóriában.
Ránézésre 93-as. Jó jel, hogy megvan minden kis "elvesző" bizbasz, pl. a hajtó lánckerék takarórácsa. Körpoweres, látom, tuningrezonátoros. Az idomok kicsit szedettvetettek, különböző korúak és színűek, de az marhára nem érdekes. Hát, menni kell vele, meghallgatni, és alkudni, de azt erősen. Ha jól és szépen megy, 300-MAX! 320-at adnék érte.
a motor szállítása és értékesítése miatt előfordulhat, hogy egy 95-ben vett motor felnijében 94DOT van, de ne törődj vele, az állapota legyen jó. Stabil alapjárat beállítható legyen rajta, légszűrő állapota sokat elárul, legyen olajozott, tiszta, ápolt, a futómű ne lógjon, hidegen-melegen könnyen induljon.
Ja, és ha 250-es, akkor 1-2-3-4-ben tépje ki a kezed
Pl. főleg az, hogy a felnijébe 93 vagy 94 avagy 95 DOT van ütve, és a váz-és motorszámuk más betűkóddal kezdődik. Színeket, idomokat már kár nézegetni, hacsak nem full gyári.
...egyébként van egy egyszerű matek képlet, ami így szól:
Évjárat(valós)=Évjárat(eladó állítása) - 2
De ne ezzel foglalkozz, mert így jó esélyed lesz egy kiváló állapotú, öregebb motort elszalasztani egy újabb évjáratú, de akár széthajtott lomért.
Hello
Azt szereném kérdezni,hogy mi a különbség a 94' cr 250 és a 95' cr 250 között?MErt most szeretnék egy ilyen vasat venni és nem szeretném ha öregebbet hoznék el...
Válaszotokat elöre is köszi!
nekem akkor nagyon nagyon jó lesz a gépem, enyém is most cseszett el 1drága gyertyát, de a 7es gyertya 1100 volt, szóval jobb lesz mint a te 800asod:D
köszi mégi1szer, csak 1hónapig húzza ki:D