Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hanyas évjárat?
hát mégsem jó
Hello!Valaki megmondaná, hogy a CR 500-ba hátul mekkora kerék van?18 vagy 19?Sztem 19, de nem vagyok benne biztos..Én is beléptem a CR klubba Hamarosan töltök fel róla képet, 'restauálás' után Kösz a választ előre is!
asszem megvan!
remélem ez az ami alulvan!
de akkor alap méret az enyimé!
a server manulalbol nem tom kiböngészni!
anyira nem tok idegen nyelven!
valaki tudja hogy a cr 80asnak az alap henger átmérő mekkora?
mert nekem 45.5mm
A sokat ugy értem, hogy 750ccm helyett 850ccm mondjuk! Tudni illik nálam az a helyzet, hogy 750ccm van a blokkba ütve de mire megjelenik a szintjelző csavarnál belemegy 850ccm és észre vettem hogy hirtelen gáznál viszont megcsuszik a kuplung!
Szevasztok! Véleményt kérnék arra vonatkozóan, hogy szerintetek a tul sok olaj a váltóban okozhat kuplungcsuszást?
szép estét mindenkinek!
Remek! Megköszönném!
hogy én erre nem gondoltam
de ha veszek még 3 szettet akkor oda is adhatom Kennexnek a felesbe!
Lent is van, köszi szépen!
Bele is néztem és azt írja, hogy pl 7,5 óránként dugó csere. De ez gondolom verseny használat mellett. Ti milyen időközönként cseréltek dugót pl? Ha jól emlékszek olvastam olyat, h elég évente is.
Ha veszel még 1 125-st akkor a 2 már jó lesz a 250-hez.
van egy Athena tömítés szettem 25öshöz,ha kell valakinek.
megvettem, majd rájöttem ,hogy nem 250esé
na emberek kotyog az első telóm,szerintetek is a teflongyűrűk koptak el benne?
...tömítőalátét (réz, vagy alu), "O"-gyűrű, Loctite "menettömítő zsinór" - van választék. Amelyik szimpatikus.

basszus nincs mosógépem

köszi a tippet! Azt hiszem elmegyek cimbimhez neki van lángja, majd azzal jól megnyomatjuk!
a jelecskét ne oda akartam!
én máskor letöltöttem!
de fogalmam sincs hon nan!
ha jól tom nincs oda semmi!
de javitsatok ha tévedek!
én máskor bekentem FBS-el és azóta jó!
Sziasztok! Cr125 felújítás
Ehez a típushoz service manual linket tudnátok adni?
elég sok féle módszer van a kivitelezésére.egyik sem szomszédkimélő,de 1 órát igazán kibírnak az én módszerem elég beteges,és költség takarékos.egy üres háztartási mosógép házba raktam egy vas felnit amit irgalmatlanul megraktam fával,majd begyujtottam.a mosógépházról leszedtem a hátlapját igy ott egy hatalmas luk tátong ahol etetgetni lehet a tüzet.a rezót úgy rakom bele hogy a dob felőli vége felfele álljon,el sem tud dölni a keret miatt,persze elötté érdemes átlötykölni belül a rezót 1-2dl benzinnel hogy megfelelő legyen a hatás.amikor kellő képen elkezd füstölni a vége a kompresszort alacsony nyomásra beállítva az emlitett kémlelő nyilásnál pont bele tudsz fújni a rezó elejébe,és ez mind addig mig füst jön a másik végén.a feladat elvégzését kora esti órákban és enyhe szélben javaslom,persze úgy érdemes helyezkedni hogy ne fújon bele a szél a tűzbe.a művelet végén amikor kihült gumi kalapácsal körbe kozogtatom a rezót ez esetleges fenn akadt szenes kokszos darabok miatt és kirázom belőle.biztos van ettől egyszerűbb is,de amikor igy csináltam tiszta ujal belenyúltam a rezóba és úgy is húztam ki.persze külső festékből csak a kékes-lila fém marad.
sziasztok!

nekem a leeresztő csavarnál szivárog az oil....
mit tegyek?
van oda valami tömítés féle, még nem volt leszedve...
mindnekit érdekel!