Hellotok.Én elég uj vagyok itt.A Segitségeteket ill.hozászolásotokat szeretném kérni!CRF 450x-vásárlásában gondolkodom(supermotokerekkekel) Több okom is van erre a választásra:Jelenleg CBR600RR-em van,és vajuk be honda az honda!Nagyon meg vagyok elégedve,12000-km-nél járok de erre költeni nem kell. De sajnos nincs tapasztalatom,hogy mien is utcára egy crf450x?2002-2005-ig érdekelne vélemény erröl a tipusrol:Válaszotokat ill. hozzászilásotokat elöre is köszönöm.
Jaja, nagy élmény, ahogy agresszívan kilő...egyenesben. De nem a kanyar közepén, mikor a felétől gyorsítasz ki, és hirtelen megjön az erő, a motor hátulja meg megelőzi az elejét, ha kell, ha nem
Értem. Egyébként nekem nagyon keménynek tűnt az ő motorjának a futóműve (ami lehet hogy versenyen előny). Kényelmetlen ülni rajta - bizony többet kellene állni ez igaz, csak puhos vagyok hozzá, hamar kidöglök ! Amúgy meg nekem - az említett dolgot kivéve - tetszett annak a motornak a robbanékonysága, az ereje.
Így elsőre, ami nagyon spec. lenne, az talán a lendkerék-lehúzó. Nem árt még egy olyan csapágy-lehúzó sem, amivel a főtengelyről le bírod szedni a csapágyakat barmolás nélkül (megoldható ennek hiányában is, de jó ha kéznél van). Amúgy szerintem nagyon más spec. cuccos nem kell. (Vannak praktikus dolgok, mint pl. a kuplung rögzítő anyáját játék levenni egy légkulccsal, azonban ha nagyon ráhúzta az előző szaki, akkor ennek hiányában kicsit nehezebb. Ilyenek...) Én nem sokat szereltem CR-t, mert nem régóta van. Vannak itt jónéhányan sokkal nagyobb tapasztalattal és több éves gyakorlattal.
Őt is meg kell kérdezni majd...
Szerintem pont emiatt a brutalitás miatt nehezebb az övével menni. Power alatt elpöfög, mikor nyit, akkor DURR, seggbe, a telói rosszul vannak beállítva, az első féke rosszabb, a hátsó jobb, de hirtelenül fog(ott).
Enyém ehez képest kezesbárány, első fék nagyon fini, a motor alulról nyomatékos végig, egyenletesen. Motorerőre gyengébb, de mégis...Matyi is jobb köröket ment vele szemmel is láthatóan. Ott is ugrott vele, ahol a sajátjával csak "elhuppant".
Be kell állítani az övét is, de az jól lejött, hogy a brutális motorerő inkább hátrány is lehet...
Ha pénztárcám engedné, és olyan gépet kéne vennem, ami a jelenlegi "tudásomhoz" a legjobban kihasználható, és a legörömtelibb motorozást nyújtja, 4T 250-est vennék.
...ööö...vagy a mostani gépemet venném meg újra...mert kezdem nagyon ... Matyit látnod kellett volna vele, OLYAT élvezkedett rajta!
Sok igazság van benne. A 125-höz már TUDNI kell. Nekem volt 1,5 évig 125, többféle is, most 250 2T van, sokkal könnyebb a 250-essel menni. Erre akár videot is tudok mutatni, full kezdő haverom, aki robogózik, ment pár kört Bugyin a homokban 125-tel, az kínhalál volt, a 250-esről mosolygva szállt le 4 kör után.
VISZONT ha kezdesz fáradni, és hibázol (véletlen rámarkolsz a gázra stb...) a 250 2T csúnyán tud büntetni
Szerintem 2 T 250 ccm. Óvatosan kell bánni vele, mert egy jó 250 nagyon nagy meglepetéseket tud okozni, de ha tiszteled a motor erejét, és az elején óvatos duhaj vagy, akkor nem lesz baj. A kezdéshez képest lehet soknak tűnik kicsit (majd kapom a véleményemért a 125-ös tulajoktól a kritikát), de ezt nem kell lecserélned 2 év múlva sem, mert akkora tartalékok vannak a motorban, hogy bőven elég lesz még akkor is. Ezzel megúsztál egy néhány év múlva esedékes motor-cserét, mivel egy idő után biztosan kevésnek fogod érezni nyomatékban a 125-öst (gondolom nem versenyezni szeretnél). Ezzel nem leírni szeretném a 125-öst, csak nekem nem szimpatikus, hogy nagyon kell pörgetni a teljesítmény leadásához. A 2T- nek olcsóbb a fenntartása, javítása, stb...de olvasd el azt a véleményt, amit belinkeltem, tutira okosabb leszel tőle!
Szeva! Szerintem olvasd el a linken elérhető véleményt, és gondold át mégegyszer, hogy mit szeretnél! Kimerítő véleményt és tapasztalatot fogsz olvasni!
sziasztok
kezdő cross-os leszek, csak nem tudok dönteni. eladom jelenlegi motorom és váltok crossra, egy frankó "alap" elsajátításához. 2 évig mindenképpen crossmotor lesz, amíg le nem rakom nagy A-t. ezután maradna a motor még.....Mindenképpen 4 ütemű motort szeretnék. A márka számomra lényegtelen, 250 v 450-t szeretnék, ezek közül nem tudok dönteni. félek, h egy idő után a 250 kicsi lenne, de pénzem nem lenne a cserére, meg amennyivel kisebb a teljesítménye, annál gyorsabban használódna/kopna. 600.000Ft körül szeretnék vásárolni amúgy, tudnátok segíteni?
Üdv: Félix
Az a helicoil volt és állandóra is jó viszont kell saját behajtószerszám stb. ami így együtt 1 db menet miatt értelmetlenül drága. Olyan helyre vidd ahol mindez megvan és párezerért megcsinálják, viszont a repedés más tészta, azon nem segít arra ideiglenesen van megoldás, de biztosan ereszteni fog egy idő után.
Belinkeltem neki az apróhírdetés rovatot, remélem a fenekét önállóan törli.
Aki tud 2 vagy 4 ütemű cr-t az legyen szíves szóljon.
köszi
Szerintem pont emiatt a brutalitás miatt nehezebb az övével menni. Power alatt elpöfög, mikor nyit, akkor DURR, seggbe, a telói rosszul vannak beállítva, az első féke rosszabb, a hátsó jobb, de hirtelenül fog(ott).
Enyém ehez képest kezesbárány, első fék nagyon fini, a motor alulról nyomatékos végig, egyenletesen. Motorerőre gyengébb, de mégis...Matyi is jobb köröket ment vele szemmel is láthatóan. Ott is ugrott vele, ahol a sajátjával csak "elhuppant".
Be kell állítani az övét is, de az jól lejött, hogy a brutális motorerő inkább hátrány is lehet...
eldöntöttem,nem a kókányolás mellett döntök,és marad a gép!
...ööö...vagy a mostani gépemet venném meg újra...mert kezdem nagyon ... Matyit látnod kellett volna vele, OLYAT élvezkedett rajta!
eldöntöttem,nem a kókányolás melett döntök,és marad a gép!
VISZONT ha kezdesz fáradni, és hibázol (véletlen rámarkolsz a gázra stb...) a 250 2T csúnyán tud büntetni
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/teszt...
kezdő cross-os leszek, csak nem tudok dönteni. eladom jelenlegi motorom és váltok crossra, egy frankó "alap" elsajátításához. 2 évig mindenképpen crossmotor lesz, amíg le nem rakom nagy A-t. ezután maradna a motor még.....Mindenképpen 4 ütemű motort szeretnék. A márka számomra lényegtelen, 250 v 450-t szeretnék, ezek közül nem tudok dönteni. félek, h egy idő után a 250 kicsi lenne, de pénzem nem lenne a cserére, meg amennyivel kisebb a teljesítménye, annál gyorsabban használódna/kopna. 600.000Ft körül szeretnék vásárolni amúgy, tudnátok segíteni?
Üdv: Félix