Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg van egy a mambo nevezetű sztriptíz bárral is szemben.de az kis lófasz üzlet!
Controller Area Network, de minden szavad amúgy szentírás
Hallgassatok az öregre!
lehet budaörsön!
namostakkor.
tudom hogy nem helyes.és kókány geci vagyok stb stb stb.
a hegesztést kizárnám,mivel nincs időm,pénzem,erőm,szaktudásom hogy szét és össze szereljem.
ezért kérek tanácsot,hogy akkor mi legyen.mivel ugye ha nagyobbal megfúrom,akkor nagy az esélye,hogy elreped teljesen.
létezik ez a csavarmenet mentő rugós baszás.
ezenkívül még milyen lehetséges megoldásaim vannak?
Nem tudja vki, hogy a Universalmotor csak webáruház, vagy lehet náluk személyesen is vásárolni?
elvileg azért kell a plussz elektronika,mert így képtelenség új fogyasztót kötni a rendszerbe.Így voltam a kihangosítóval is.

lehet veszek egy Trabit....na abba tuti nem kell elektronika!
megpróbálom,köszi
köszi Kennex! Mindenképpen kell valami amivel a mocit hurcolom,mert már nem nagyon akarok a lábán vágtatni a rend őrei elől. Szinte már nem nagyon van menekülőútvonal,mert már mindegyiken menekültem és ismerik a közegek is.Nem is beszélve arról,hogy nekik 2 darab endúrójuk is. Aztán ki tudja ki a pilóta...lehet csúfosan megaláz
Ha rászánod magad a horogra, akkor előtte szólj, és én is utána érdeklődök itt nálunk, meg beszélek a vonóhorgossal is. Ha leszámítva a benzinköltséget marad rajta pár tízezer ft, szerintem már akkor megéri. (Amikor a vonóhorgos szakitól megkérdeztem először az árat - az autót akkor még nem is látta -, csak annyit kérdezett, hogy hol a rendszám? Mikor kiderült, hogy nem a lökhárítóban, akkor mondta a 28 ropit. Ha nem ott lett volna, akkor néhány ezressel drágább, mert akkor valamivel másabb a horog-kialakítása. Azt is kérdeztem, hogy kell-e vágni a lökhárítót, azt mondta, hogy majd meglátják, ha szerelik be, de ezért plusz költség felszámolásáról szó sem volt.)
Amit Sokadikx írt, az alapján igen nagy a valószínűsége, hogy csak a kontroll visszajelzőhöz kell! Amikor csináltattam a sajátomat és be akartam köttetni a kontrol led-et a műszerfalon (Citroenéknél), akkor érdeklődtek a konkrét típus iránt, hogy elég-e hozzá egy egyszerű 1000 Ft-os UFO-kontroll visszajelző, avagy meg kell-e venni hozzá súlyos 10 ezrekért valami elektronikát. Ez alapján szerintem a tiedbe is e miatt lenne csak szükség rá. A futó világító és jelzőberendezései elég valószínű, hogy ettől függetlenül vannak bekötve és működnek (mivel csak a tapasztalatomat írtam le, ezért lehet hogy baromság - bevállalom ha úgy van -, de szerintem kérdezz utána pontosan). Ha mégis úgy lenne, ahogy én gondolom, akkor csak egy ismerős kell a vizsga-helyen (Egy ledet bármikor bárhova be tudsz építeni, aztán hogy a másik végén a lednek van-e valami, az úgy is csak a vizsga-helyen fontos. Jöhet bármilyen útközbeni ellenőrzés. 5 perccel az ellenőrzés előtt még működött... ...és te ezt határozottan láttad is. ...ja hogy közben meghibásodott? ...előfordul az ilyen!) A lényeg, hogy a futón működjenek a dolgok rendesen. Kicsit sűrűbben kell ellenőrizned az UFÓ-n az irányjelző működését. Ennyi.
én most nagyon gondolkodóba estem egy új henger beszerzésén....
nekem már legközelebb perselyezni kellene,az meg nem biztos,hogy megéri...találtam egy nicasilos gyári hengert ami "elvileg" még nem volt motoron ..33darab ezresért.
Másik topikban olvastam a kérdésed. Nekem C02 van hátul (ezzel vettem). Annyit nem gurultam még vele, hogy nagyon véleményt tudnék mondani, de olvasni olvastam róla. A gyár sziklás, köves, kemény talajra ajánlja. Egyébként ránézésre is egy robosztus, brutális nagyságú bütykökkel ellátott gumi, szerintem a kopásállósága megfelelő lehet. De hogy aztán pályán sárban hogy csúszkál, hogy nem, meg hogy mennyire dobálja ki magából a sarat? ...azt nem tudom. Talán régebben ezt a "sárkidobálós" tulajdonságát itt a topicban lehúzta valaki, mert hogy nem nagyon dobálja ki magából. Versenyezni a hazai homokos, meg saras pályákra talán nem igazán való, viszont kopásállóság tekintetében valószínűleg sokáig bírja. (Tudom, hogy nem túl sok volt az infó, de a semmitől még is több - legalább valami elképzelésed van róla).
na..ez kimerítő és pontos válasz volt! Most már ezt is tudom.
THX
A can bus rendszer az egy gyors adatforgalmat biztosító hálózat, amit általában control dolgokhoz használják számítógépes rendszereknél
CAN: Control Are Network. Nálunk is a motoron lévő számítógépek, motorvezérlő egységek hálozataként müködik. Lehetővé teszi a gyors adatforgalmat a gyors ellenőrzést és gyors beavatkozást. Meg kell címezni a rendszeren mindennek a helyét.
Ez a Canbus valami inteligens picsa lehet,mert egyszer vettem egy hifit a kocsiba...mondom a faxom aki szerelőhöz viszi,be tudom én kötni.Be is raktam,annyira jól sikerült,hogy a kocsi úgy érzékelte,hogy illetéktelen behatolás történt és el sem indult.A szerelő jött a laptopjával és bűvölte helyre.
Szaóval arra kell,hogy világítsanak hátul a lámpák a futón.Egyébként az ajtón van a rendszám.
Mi az hogy nincs olyan, aki meghegessze? Ezt egyszerűen nem hiszem el! Ha szét van húzna a blokk, és ki van rángatva a bele, akkor nincs olyan szaki aki meg tudná hegeszteni? Na figyelj ide! Ha kiveszed a blokkot, és eljuttatod hozzám azt a blokkfelet üresen, akkor megígérem hogy segítek! Van egy közvetett kapcsolatom (szándékosan írtam így, mert én személyesen nem ismerem, de biztos vagyok benne, hogy megoldható a dolog), aki kifejezetten alu, és alu-ötvözetek hegesztésére specializálódott. Nem egyik napról a másikra, de szerintem menni fog. Olyan nincs, hogy nem lehet!
Hú basszus! Ezt hallva tényleg necces. Az elektronika mihez kell? Remélem nem a horog elektromos bekötéséhez, hanem a kontroll visszajelzőhöz (mást nem tudok elképzelni). Neked a rendszámod a lökhárítón van, vagy a hátsó ajtón?
én a menetzsinórt ajánlottam(elég parasztos voltam de így érthető),de a menetragasdztó sem olyan amit ne lehetne kitekerni!csak nem rázkodik ki!
jaja...én is így kalkuláltam először majd jött a megvilágosodás:
- vonóhorog 34900.-
- mivel ez háromajtós,kell hogy vágva legyen a lökös 7000.-
- CAN-bus rendszer miatt kell egy elektronika 22000.-
- beszerelés 10000.-
- műszaki 18000.-
össz: 91000 HUF
tudom műszakiztatni akkor kellene amikor a kocsi is megy műszakira,de béna voltam és nem gondoltam erre amikor kellett volna,és még másfél év műszaki van a kocsin.
és így kell motort eladni csaje?
Most vetted felújítottad aztán eladod?
most tökéletesen megfelel az ideiglenes is,van vevő a motorra.
Ezek mind ideiglenes megoldások. Nem kell tőlük nagy csodát várni. Utoljára mondom. Hegesztés, vagy csere, ha rendesen meg akarod csinálni.
valamilyen rugónak kinéző tárgy volt.
lehetséges,hogy azt belehajtom,és tömíteni fog az úgy ahogy kell?
voltam csavarboltban,ott mutattak egy bizonyos csavarmenet mentőt!
esélyes a dolog?