Igaza lehet a bontósnak. Hallgass rá! Ragaszd be! Jobb az úgy.
A hengerfejeket sem tudják meghegeszteni ha gátrepedéses lesz.
A gyerekem motorján a víztér fedelet sem tudták meg hegeszteni.
Meg a kipufogó csonkot sem tudták vissza hegeszteni.
Csak akkor azt nem értem, hogy a színesfém hegesztők mit csinálnak, ha sose semmit nem tudnak meghegeszteni
most hívtam a bontóst,azt mondta hogy ragasszam be a picsába a csavart,mert nincs az aki meghegessze,olyanra,hogy az jó legyen.
szerintetek?
kezdek megint kurvára bizonytalan és szomorú lenni.
Hali! Amiről felraktam a képeket az 250 g-os kiszerelés. Mikor kaptam, akkor nem volt tele, de nem sok hiányzott belőle (a tesóm elmondása szerint gyárilag is kb 3/4-ig volt csak töltve). Nagyjából (sacc.) fél dl-t a gyantából (kb 1 dl lehetett gyárilag a teli flakon), az aluminium-porból (másik komponens) valamivel kevesebbet, de azt nem tudom pontosan, hogy mennyit. Ahogy elnéztem a képen a deknidet, neked szerintem elég lesz ennek kb a fele, mert a tied jobb állapotban van, nem marta szét annyira a fagyálló. Azt viszont ne kérdezd, hogy milyen kiszerelésekben van még ezen kívül, mert fogalmam sincs.
Szeva Zoli! Hogy érted azt, hogy: "100 rugó mire a Stilóra kerül a dolog....."? A vonóhorog felszereltetése + műszaki vizsga? Az nagyon sok te! (Vagy csak én értettem félre valamit?) Nekem a citroenre (Xsara 2) itt csinálták Kecskeméten 28 ropi volt a horog a felszereléssel és elektromos bekötéssel együtt (egyedül csak az utánfutó irányjelző kontroll-led-et nem tették bele, azt nekem kellett). Persze ezen felül még a műszaki vizsga díja. De 100 ezer az nagyon sok! Nagyjából 50 ezerből meg kellene állnia!
Hali! Amit neked a Kakukk ajánlott az nem ragasztó baszod! A loctite-nek vannak egyéb termékei is. Amire a Kakukk gondolt szerintem (mivel éppen tömítőalátétekről, meg tömítésekről volt szó) az egy spec. tömítő zsinór, amit vízvezeték/fűtés szerelők (és még ki tudja hogy ki) használnak. Az nem ragasztó.
Ezt a dolgot meg szerintem se kókányoljad, mert ha a menet mellett repedt a blokk is, akkor az tényleg csak kókányolás lesz. A szivárgást valószínűleg el lehetne állítani miután a csavart visszahúzod a helyére, de egy következő olajcserénél megint maszatolhatod valami anyaggal, mert amikor visszahúzod a leeresztőcsavart, úgy is megnyílik hajszálnyira és megint ereszteni fog. A széthúzás nélküli hegesztést úgy felejtsd el, ahogy van, ha nem akarod megszopatni magad, de nagyon!
Nálam a rendes megcsinálás így néz ki: Szétszedek valamit megnézem hogy jó e. És ha találok valamit ami nem jó, akkor addig nem rakom össze, amíg nincs a cucc gyári állapot környékén. Ha repedt valami akkor hegesztés vagy csere. De ez én vagyok. Ha akarod nyugodtan kenőcsöld be és szétszedés nélkül fúrd fel a csavar helyét, vágjál bele menetet. Aztán ha nem sikerül a forgácsot kiszedni akkor majd cseréled a váltót vagy a kuplungot.
naszóval
az miért nem elég rendes,ha az elkúrt menet helyére fúrok egy új menetet,a hajszálrepedést pedig beszutykolom valami ragasztóval,ahelyett,hogy várjak megint heteket arra,hogy meghegesszék,és összerakjam/rakják.
?
A hengerfejeket sem tudják meghegeszteni ha gátrepedéses lesz.
A gyerekem motorján a víztér fedelet sem tudták meg hegeszteni.
Meg a kipufogó csonkot sem tudták vissza hegeszteni.
Csak akkor azt nem értem, hogy a színesfém hegesztők mit csinálnak, ha sose semmit nem tudnak meghegeszteni