kerek centirozas trukkos dolog, akkor mar kullot is kell huzni, ha jot akarsz, bringashoz viszed, en bicikliszerelohoz viszem, 2 kerek 6 rongy, centir, kullohuzas-ha kell, csere... ennel nem lesz olcsobb...
csavar az pipa, nagyobbat kell metszeni, celszerszam, magnesen, uj csavar. blokk ha torik, az bizony specko hegesztes, szinten szakember, ha talalsz megbizhatot, makod van .... nekem vectran volt ilyen, valami okos elozo tulaj kinyomta a menetet.... szerencsere szerelom megoldotta, egy olajcsere is beugrott ....
ebay-on, ha az ember raszan 1-2 orat, nagyon jo dolgokat lehet talalni .... erdemes, itthon csak lehuznak ....
cr eddig gyertyat (ngk - 3font) es rajtszamot (3db - 3font) kapott, szerencsere semmi baja nem volt ... de arra is nagyon sok cucc van, az elektronikatol a kuplungig, dugo, minden, magyarorszagon kifosztanak .....
olaj leeresztő csavarra tudna valaki valamit mondani?
megszakadt a menet.
a másik,hogy meg is van repedve a menet mellett a blokk.
mivel ragasszam meg?
ötletek?
légyszi segítsetek!
kerék centírozásban ki tudna segíteni?
légszűrőt milyet vegyek,hol?
kompresszio ha rugdalod, elso telo ne legyen nyeklo fos, hatso himba ne logjon, milyen fustot nyom, ha nagyon kek, az nem tul franko, gomb leallitja-e (hulyen hangzik, de elektronika eleg egyszeru, de bele lehet nyulni, nem 2 forint), kormany nem kotyog, kerekek nem kotyognak, váz ne legye sérult, erdemes levenni az ulest, milyen a legszuro, ha tiszta retek, akkor baszott a pali takaritani, ergo igy tartotta karban a motort is (sajat velemeny), nezd meg a csavarokat az idomokon, ha ugy van osszevalogatva, az sem tul jo jel (ez is egyeni velemeny), rezonator ne legyen ossze-vissza torve, meg 5-ben is kerekre kell jonnie 250-nek, ilyenek elsore :-)
osztan menni kell vele, en vittem magammal specialistat, aki nem ma kezdte .... adtam a velemenyere, es bejott, makom volt ...
enni max azert fog tobbet, mert nem kapod azt a teljesitmenyt, amit varsz, es huzod neki, mint allat ... dugo kopast a penztarca banja .... meg a henger fala, de az nagyon
az tényleg frankó ár! Én is ebben a helyzetben vagyok,csak még annyi a bibi, hogy horgom sincs! És ha belegondolok,hogy 100 rugó mire a Stilóra kerül a dolog.....
Hali! 100 e volt. 2,5 éves, van még rajta 1,5 év műszaki, törzskönyves, erre az évre a kötelezője befizetve és nagyon újszerű állapotú, szerkezetileg és esztétikailag is költségmentes, persze + átírási költség + forgalmi, - és törzskönyv-csere költsége). Már 3 hónapja futókat nézegetek nap, mint nap, a piaci árak alapján ez jó vétel volt (legalább is szerintem). Ez a méret, ebben a típusban vadi újonnan papírokkal együtt majdnem a duplája.
csinálok fényképet róla hétvégén.és kikérem a véleményeket..
eddig is ragasztva volt,most mivel csináljam?
csavar az pipa, nagyobbat kell metszeni, celszerszam, magnesen, uj csavar. blokk ha torik, az bizony specko hegesztes, szinten szakember, ha talalsz megbizhatot, makod van .... nekem vectran volt ilyen, valami okos elozo tulaj kinyomta a menetet.... szerencsere szerelom megoldotta, egy olajcsere is beugrott ....
- hatso lengovilla: kapaszkodj, 20font postaval!
- idom, tukor, index, kormanysuly, etc - kb 30font
- ngk irridium imr-9c9h gyertya 4db - 40dollar postaval - itthon 8700/darab
ebay-on, ha az ember raszan 1-2 orat, nagyon jo dolgokat lehet talalni .... erdemes, itthon csak lehuznak ....
cr eddig gyertyat (ngk - 3font) es rajtszamot (3db - 3font) kapott, szerencsere semmi baja nem volt ... de arra is nagyon sok cucc van, az elektronikatol a kuplungig, dugo, minden, magyarorszagon kifosztanak .....
megszakadt a menet.
a másik,hogy meg is van repedve a menet mellett a blokk.
mivel ragasszam meg?
ötletek?
légyszi segítsetek!
kerék centírozásban ki tudna segíteni?
légszűrőt milyet vegyek,hol?
osztan menni kell vele, en vittem magammal specialistat, aki nem ma kezdte .... adtam a velemenyere, es bejott, makom volt ...
nem tudjátok véretlenül a cr első kereke hány küllős?
És mennyibe volt a futó Kennex?