Köszi! Ha fent a CR, meg Viki kawá-ja, akkor még közéjük fér kormánnyal hátrafelé Vercsi pitbike-ja is. Teljesen korrekt, és 'hál istennek ez egy könnyű kis futó (110 cm x 200 cm).
Hali. Ti melyik keveréket használjátok endurozásra (ezalatt azt értem h nem tépem mint az állat hanem laza fordulaton, nyugodtan megyek.)? Légyszi minnél hamarbb válaszoljatok mert ha minden igaz estére kész a gépem és ki akarok menni vele :)
na szóval,érdekelne a telód,ha jó állapotban van,és egyáltalán van eladó..
ma sikerült beleszakitanom az olaj leeresztő csavart.
valami ötlet?
azonkívül persze,hogy fúrjam meg nagyobbal!
Az enyém is át volt lyukadva a furatnál. Keress egy gömbanyagot, aminek a mérete majdnem megegyezik a furat méretével (én pl. mezei, egyszerű szeget használtam erre - ebből sok méret létezik). Kend be vékonyan olajjal, majd dugd bele a furatba és utána kenegessed a motyival a vízszivattyú-házat, így a szeghez nem köt hozzá, simán ki fogod tudni húzni a furatból, viszont a felhordott diamant megszilárdult profilja közel megfelelő lesz a furatnál.
Minden használt motor vásárlás zsákba cica. Az a legjobb ha ismered a múltját a motornak, de nem a kereskedőtől és nem a tulajtól. Mire kell oda figyelni? A váz nem görbe repedt, az elsö villa görbe , ütődött, fékek, rugózás, hátsó futómü lógás, kormány csapágy lógás, motor állapot. LÉGSZÜRÖ ÉS LÉGSZÜRŐ HÁZ ha koszos nincs takarítva akkor nem viseltek rá gondot rendesen, tuti be fog halni a motor hamar.A csavarokat meg kell nézni mennyire van szétbarmolva röviden ennyi
Szevasztok tudnátok irni véleményt 2000 évjáratú CR 250 ről,hibájiról elönyeiről meg mire kell odafigyelni vételnél meg ilyenek.
VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZI!
ja szerintem is csak az a baj hogy ahol van az ellenőrző lyukacskának a csatornája na ott lyukadt át és így még mielőtt szar lenne a szimering a lyukon kifolyik minden. Remélem sikerülni fog helyrehozni.
Erre a furatra vigyázni kell, hogy szabad maradjon. (A 2 szimering között található azért, ha a víz-oldal felöli átengedne, akkor ki tudjon folyni a hűtőfolyadék a szabadba, és ne a motorolaj-felöli szimeringet basztassa, hogy utána meg oda kerüljön be.) Ha a felújításnál kerül is bele, az nem gond, csak ne felejtsd el utána átfúrni újra (úgy emlékszem 3, vagy 4 mm-es furatról van szó). Sok sikert!
Én a tesómtól kaptam, ő meg az elmondása szerint csapágyboltban vette. (Szerintem SKF-éknél valószínűleg kapni fogsz.) Nem túl olcsó (de az relatív - az új dekni árához képest mégis az), 6000.- Ft körül volt, amikor öcsém vette (az emlékezete szerint).
Türelmet igénylő, szarakodós munka, de szerintem megéri (az enyémre az új 62 ropi lett volna a Hondánál). Nem egy rétegben vittem fel (Főleg az első soron csináld hígabb motyival vékonyan, utána már mehet vastagabban is. Elég jól terülő cuccos, de viszonylag hamar köt, 4-5 percig tudsz a 2 komponensből összekevert anyaggal normálisan dolgozni).
Ezzel csináltam. Előtte egy másik anyaggal próbálkoztam, az nem jött össze, de ez bírja a fagyállót, meg a meleget is. Előtte valamilyen flexibilis köszörűvel takarítsd fel teljesen a deknit (a kis krátereket is).
ma sikerült beleszakitanom az olaj leeresztő csavart.
valami ötlet?
azonkívül persze,hogy fúrjam meg nagyobbal!
VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZI!
véletlenül nem te vakoltad be valami ragasztóval a vízpumpa házadat amit elkajált neked a fagyálló ? Írd már le hogy mi volt a cucc neve.
Innen letölthetsz egy szerviz leírást és abban megtalálod
http://files.filefront.com/Hon...