Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyáron nálunk is szoktak versenyeket rendezni. Mindíg ki szoktam menni megnézni
Már annyira várom lehet a héten elmek rendezni a pénzt
Amíg nem mentem pályán, el nem tudtam volna képzelni, hogy mekkora szufla kell ehhez a sporthoz. Egészen addig csodáltam a versenyzőket, hogy miket csinálnak, meg hogy mennek pályán (főleg élőben nagyon jó). Miután kipróbáltam, azóta nem csak csodálat, de egyfajta tisztelet is van bennem irántuk. Hihetetlenül fárasztó, aki nem próbálta, nem is gondolná mekkora állóképességet igényel. Ha nekem korábban azt mondta volna valaki, hogy van olyan, hogy nincs erő behúzni a kuplung-kart, hát biztos kiröhögöm. Aztán rá kellett jönnöm, sajnos tényleg van ilyen! ...most már én is tudom.
Vagy csak élveztem, nem tom
200 méter után (nem tom nálatok ez hogy van) de röhögőgörcsöt kaptam a fáradságtól
Már az Mz-n sem kellett ülni terepen mert olyan puha volt a lengés hogy ha ülni akartam volna csak pattogott volna a valagam. 1x próbáltam erdőben kettőben. Ahogy lecsüccsentem úgy visszadobott hogy egyből kapcsoltam a hármat akaratomon kívul. Olyan mint 1 bikát megülni
Motorválasztásnál nem nagyon tudnak átvágni mert felkészültem. Azért thx a linket, tanulmányozom azt is
Úgysem kell ülni! Főleg ha kifogsz egy olyan kényelmes mocit mint az enyém (olyan puha mint a kazánajtó), akkor nem is szívesen ülsz le.
Ha van ennyi lóvéd motorra, akkor jobban megéri venni egy kicsit öregebbet, ami nincs szétbarmolva, és felújítani magadnak.
Ha nem ismered a típust akkor most szólok, hogy a hirdetésekben 3-6 évvel mindíg fiatalabbnak állítják a vasat mint amennyi.
Itt utána nézhetsz, hogy melyik évjárathoz milyen külső tartozik
http://www.motorera.com/honda/
Googli az semmit nem tud az erdei ösvényeket, a rég nem használt utakat nem látni rajta. Mi turistatérképet használjuk(Zselic) mindenféle turistautak meg egyéb kis földes utak is jól látszanak rajta.

A vadászoktól nem kell félni, ha nem mész be az erdőben csak az úton maradsz akkor max szolnak, hogy ne motoroz erre mert ép vadásznak. Sokkal parásabb amikor aszfaltra ki kell menni, hogy egyik ősvényről átjuss a másikra.
Megfogadom a tanácsodat és gass helyett lesznek védőfelszerelések. Ha már gatya akkor alkalmas a sivatagi terepem dupla seggel és magasfokú szakadásállósággal. Bár kicsit kényelmetlen. Asszem úgy fogok ülni először ezekben a cuccokban a motoron mint 1 hóember
Max újítok láncinget mint a lovagoknak volt
Motorból használtat szeretnék 400-450ezer körül
Aha tőled kérdeztem.
Szerintem gatya helyett inkább vegyél páncélt, térdvédőt meg könyökvédőt, ha nincs egyben annyi zsozsó.
Ahogy ismerem magam páncél sem ártana
Jah ok !
Sokadikx! Ha tőlem kérdezted akkor motorral 1ütt tervezem egy gatya, csimma (nem gumi) kesztyű vásárlását
Útvonalakat Google Eart segítségével szoktam tervezni csak fosok hogy a valagamba durgat egy vadász vagy mező őr
Én csak ezen rötyögtem hogy "közben meghülyültem"
Védőfelszerelést mikor akarsz venni?
Ez nem vicces hanem szomorú!
Köszi nekem is megvan a könyv, csak valamiért nem találtam benne:D
Én 80as DT-ről ültem át 25ősre mai napig elég lenne csak meghülyültem közben. Erdőn mezőn használtam én is mindenekelőtt meg 1 kis pálya mezőn bőven leforgattam 6-ban a gépet pályán 4-et is ritkán tudtam rakni neki. És bizony párszor csak azért maradtam a motoron mert a futómű úgy akarta (pályán fáradtan). 100km-es erdőmező túrán nem fáradok el annyira mint pályán néhány kör alatt.