Havvy...ha csak be nem ragasztod akkor le tudod szedni! A csapágy nem arra van, hogy fix alkatrész legyen,azt néha cserélni szokták.
Felrakásnál bedobod a mélyhűtőbe egy 10 percre,a fészket meg gázégővel előmelegíted.Lefele ugyanígy ,kivéve a mélyhűtő részét! Mert elég nehéz belegyömöszölni egy CR-t a Lehelbe! http://www.pivotworks.com/inde...
Hát 3 darabban jön ki, mivel egy-egy db kúpgörgős csapágyról van szó és ugye külön van a külső gyűrű, belső gyűrű, görgősor. Melegítsd meg pl. gázlámpával, úgy könnyen kijön, akkor nem kell barmolni. Amiről meg beszéltünk az nem szimering, hanem egy-egy spec. porvédő alul is, felül is (ráadásul nem is egyforma). Ha szimering lenne, akkor valószínűleg lehetne találni bele méretet, de sajnos nem az.
akkor pedig szerintem megrendelem a szimeringet,hétvégére összerakom,és amikor megérkezik akkor pedig berakom alá!
ez így jó szerinted?
100%-ra lelehet egyben szedni a csapágyat?
...persze azért magától nem esik ki , de kijön az azért szépen. Nekem semmi gondom nem volt vele. A porvédőt meg szerintem ne hagyd ki, bekerül a csapágyba és kinyírja idő előtt.
Minden héten szállítanak a Hondának megrendelés szerint. Ha Európában van valamelyik raktárban (ez szokott lenni), akkor 2-3 munkanap (ha a tengeren túlról, akkor 2-3 hét ez igaz). Megkérdezted őket egyáltalán? Meg mi az hogy ha egyszer felrakod a csapágyat, akkor az utána nem jön le egyben? Hogy cseréled? Kicsit meg van melegítve és már jön is le (a külső gyűrűről beszélünk természetesen, mert a belső, meg a görgősor ugye kiesik magától).
azt szeretném kérdezni,hogy nem e lenne valami más megoldás az alsó kormány csapágy alá,mert a hondából nem győzném kivárni a szimeringet.
esetleg helyettesítheti valami?
vagy nagyon megrövidítené az élettartamát a caspágynak,ha nem raknék oda semmit?
mert ugye ha egyszer felrakom oda a csapágyat,többet egyben le nem tudom szedni.
Hello mindenkinek ! olyan kérdésem lenne CRF 250 és crf 250 x el kapcsolatban h ha jol tudom van pár gyerekbetegsége pl. szelep gyengeség... ? Erröl van e valakinek tapasztalata vagy tényleges infoja? Fontos lenne ! Elöre is köszi
hello!
én repsol competition 2t olajat használok, nagyker áron hozták, de nekem tetszik. de jó olaj még a motul, castrol, esetleg az igol vagy az ipon is.
a simsonos témához meg annyit, hogy volt egy haverom aki gépzsírral keverte a simóba a benyát, mert nem volt otthon éppen olaj:D
én még a simsonba is jó olajat használok, stihl-el szoktam keverni 1:40re.
"Akkor te félreértettél :) Nem nem értem hanem nem tudom. Más a két dolog. Most te hallasz egy olyat, hogy 1:30 sok féle képen tudod értelmezni" - meséld már el nekem légyszi, hogy hány-féle képpen lehet ezt értelmezni akkor, ha üzemanyag keverési arányról van szó ? (mert gondolom azt te is tudtad, hogy erről kérdezel) ...kíváncsi lennék, hogy ebbe a "sok-féle képpen értelmezés"- be még mi fér bele ebben a témában? Egyszerűen csak szöget ütött a fejemben az alap-kérdésed. Valóban nem úgy születtem, hogy tudtam volna, de te motorozol, meg benzint is kevertél már (legalább is az elmondásod szerint). Ebben az esetben az 1:30-at szerintem csak egyféleképp lehet érteni, csupán erről van szó. Nincsenek alternatívák! A segítőkészségről meg annyit, hogy szerintem olvass vissza, mert soha semmilyen segítségadástól nem zárkóztam el, csak "energieee"-től már megkaptad a választ, mikor írtam.
Semmilyen motornál nem illik hasraütésre keverni, így simsonnál sem.
(meglehetősen visszataszítónak tartom a "az csak egy szar szimszon, azzal bár mit lehet" hozzáállást. Pontosan az mutatja, hogy mennyire jó kis gépek, hogy valóban szinte bármiylen hülyeséget elvisel.
Meg aztán, lehet, hogy nem kellene lekezelően emlegetni egy oylan tipust, amiből majd 5 millió darabot gyártottak, szállították őket európa majd minden országába, egyes afrikai országokba, sőt még kubában is. A gyár 18 éve nem létezik, a tipusnak még is minden oszágban ahová szállították a mai napig népes rajongói klubjai vannak. Hoyg mást ne mondjak, a Simsonklub MAgyarországnak 4800 regisztrált tagja van.
Akkor te félreértettél :) Nem nem értem hanem nem tudom.Más a két dolog. Most te hallasz egy olyat, hogy 1:30 sok féle képen tudod értelmezni ha gőzöd sincs róla és én inkámb kérdezek mielőtt elcseszek vmit.Csak a normálisabb és kúltúráltabb ember segítt míg akik kevésbé azok nem. szerintem neked is meg kellet tanulnod 1szer. Nem hinném,hogy az első szavad anya helyett 30l benzinhez 1l olaj volt. Am meg a hasraütés szerint azt értem, hogy nme kis mérőedénybe méregetem az olajat. Hanem öntöm bele és mikor úgy látom h na kb ez most egy deci akkor jó mert ott nem gond ha kicsitt kevesebb lesz. De énsem akarok bunkózni.
"meg a simson de hát ott elég hasraütés szerűen keverni. Szval a keveréshez még nem értek" - Félreértés ne essék, nem bunkózni akarok senkivel, de az ilyen hozzászólás, hogy hasraütés szerint keverni, azért elég elképesztő még akkor is, ha simsonról van szó!
Hogy mit nem lehet ehhez érteni, azt meg én nem értem?! Létezik olyan, hogy ha valaki rendelkezik mondjuk minimum 8 általános iskolai végzettséggel, és ha meg van adva, hogy 1:30 a keverési arány (30 l benzinhez 1 l olaj), akkor nem tudja kiszámolni, hogy mondjuk 10 l benyához mennyi olajat kell keverni a fentebb leírt keverési arány megtartásához? Már bocs, de ez nem matematika, hanem számtan! ...mégegyszer mondom, nem a bunkózás szól belőlem, de ezen komolyan elképedtem!
Az előzőhöz még annyit. h én mindíg Neo-lux al fújom az idomokat. Nem olyan szép nem csilliog villog. De viszont olcsó és amennyit kapnak az idomok szetem nem is kell drága festék :)
Meg azt szeretném még kérdezni h valamelyikőtök keveri Repsol 2T magas fordulatszámú olajjal a benzinjét? Érdemes e azzal keverni vagy egyálltalán lehet e? Mert ehez nem értek. Meg le tudnátok nekem írni az arányokat? Mert nekem eddíg csak külön olajzású gépem volt meg a simson de hát ott elég hasraütés szerűen keverni. Szval a keveréshez még nem értek :$
Előszőr. Durva csiszolópapaír majd ahogy csiszolod egyre finomabb. A végén mikor eléred a festék alapot akkor meg polír papír. Ha így csinálod akkor már faszán megmarad rajta a ráhuzandó festék megfolyás nélkül ;)
Felrakásnál bedobod a mélyhűtőbe egy 10 percre,a fészket meg gázégővel előmelegíted.Lefele ugyanígy ,kivéve a mélyhűtő részét! Mert elég nehéz belegyömöszölni egy CR-t a Lehelbe!
http://www.pivotworks.com/inde...
ez így jó szerinted?
100%-ra lelehet egyben szedni a csapágyat?
kérdés?
esetleg helyettesítheti valami?
vagy nagyon megrövidítené az élettartamát a caspágynak,ha nem raknék oda semmit?
mert ugye ha egyszer felrakom oda a csapágyat,többet egyben le nem tudom szedni.
én repsol competition 2t olajat használok, nagyker áron hozták, de nekem tetszik. de jó olaj még a motul, castrol, esetleg az igol vagy az ipon is.
a simsonos témához meg annyit, hogy volt egy haverom aki gépzsírral keverte a simóba a benyát, mert nem volt otthon éppen olaj:D
én még a simsonba is jó olajat használok, stihl-el szoktam keverni 1:40re.
(meglehetősen visszataszítónak tartom a "az csak egy szar szimszon, azzal bár mit lehet" hozzáállást. Pontosan az mutatja, hogy mennyire jó kis gépek, hogy valóban szinte bármiylen hülyeséget elvisel.
Meg aztán, lehet, hogy nem kellene lekezelően emlegetni egy oylan tipust, amiből majd 5 millió darabot gyártottak, szállították őket európa majd minden országába, egyes afrikai országokba, sőt még kubában is. A gyár 18 éve nem létezik, a tipusnak még is minden oszágban ahová szállították a mai napig népes rajongói klubjai vannak. Hoyg mást ne mondjak, a Simsonklub MAgyarországnak 4800 regisztrált tagja van.
Hogy mit nem lehet ehhez érteni, azt meg én nem értem?! Létezik olyan, hogy ha valaki rendelkezik mondjuk minimum 8 általános iskolai végzettséggel, és ha meg van adva, hogy 1:30 a keverési arány (30 l benzinhez 1 l olaj), akkor nem tudja kiszámolni, hogy mondjuk 10 l benyához mennyi olajat kell keverni a fentebb leírt keverési arány megtartásához? Már bocs, de ez nem matematika, hanem számtan! ...mégegyszer mondom, nem a bunkózás szól belőlem, de ezen komolyan elképedtem!
Meg azt szeretném még kérdezni h valamelyikőtök keveri Repsol 2T magas fordulatszámú olajjal a benzinjét? Érdemes e azzal keverni vagy egyálltalán lehet e? Mert ehez nem értek. Meg le tudnátok nekem írni az arányokat? Mert nekem eddíg csak külön olajzású gépem volt meg a simson de hát ott elég hasraütés szerűen keverni. Szval a keveréshez még nem értek :$