Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csá,családoltam Isaszegen!holnap Monor,már most gáz van belőle
Én 10 liter benzinbe 3,5 deci olajat tettem. Az jó arány, nem?
kakukk,kakukk,hun lógtá ma?
nekem se szinezte be,de nem is veszek többet castrolt
nektek a castrol r1 beszínezi a benzint?
mert nekem most 20 literhez 7 deci van,de nem látom ugy mintha pirosas lenne!
amúgy ezt már régóta megakartam kérdezni,hogy loctite-ból nagyon sokfélét lehet kapni..
ti melyiket használjátok?
és nem tudja valaki,hogy 6003-as csapágy hova jó a motoromba?
cső,tekerj rá loctite-ot
nekem mostanában a br8eg-gyertya kezd őzbarnás árnyalatokat felvenni
csak most nem tudok motorozni
mivel kormány csapágy gondjaim vannak....
nincs véletlen valakinek elfekvőben otthon?
mivel molnarzo-elég messze lakik tőlem..
ha nincs,akkor ünnepek után csak sikerül összehoznom már a kormány dolgomat...
nektek az olaj-leeresztő csavarnál van valami alátét?
mert nekem csöpög most az olaj...
Hali!
nekem is nemrég volt ilyen gyertya problémám. én ngk br9eg-t használtam (br8eg-t akartam, csak véletlenül 9est hoztak és nem is figyeltem), aztán amint nem pörgettem a gépet elkezdett fulladozni és megállt. természetesen egy bakonyi völgy legalján, ahonnan még gyalog is alig tudtam felmenni, nem még a motort felcibálni...
aztán megint gyertyát akartam venni, és akkor mondta az egyik pesti motoros üzletben a srác, aki szintén crossozik, hogy ő is így szívta meg. mert ezek a gyertyák tűelektródásak, nikkel ötvözettel és versenyre valók. mondta ha endurózgatok is, akkor br8es-t vegyek bele.
meg is vettem, 1100 ft-volt és ezzel tökéletes is a gép. mondjuk vannak olyanok akik az eg-s gyertyákkal mennek olyan használat mellett, mint ahogy én mentem és nekik nincs gondjuk vele. de próbáld ki, hátha a tiednek is ez a baja.
köszi! gondolom, nagy különbség nem lehet a motorok között, szóval majd én is annyival húzom meg.
Hello motorosok!
Whiskeyman, hát te is jól jártál.
Segítsetek nekem srácok!
Kimentünk motorozni és megint megállt a gép. Ma már készültem új gyújtáskábellel, pipával, trafóval, csak pótgyertyám nem volt.
A jelenség az hogy kb 1 óra motorozás után egyszercsak megáll és nem indul többet.
Szikra van az üres kábel végén, ha ráteszem a pipát, a gyertyával is húzza, de amint betekerem a gyertyát és elkezdem rugdosni, 1-et sem pöffen.
Ez az eset másodszor fordul elő velem és mindig ugyanez a jelenség.
Úgy oldódik meg hogy új gyertyát veszek, akkor megint megy 1 órát.
NGK BE8EG (nem zavarszűrős) 2500 Ft-os gyertya.
Lehet olyan hogy megöli a gyújtásom a gyertyákat?
Próbáljak más márkát?
Hallottatok már ilyenről?
Kezdek már nagyon csalódott lenni, ez elveszi a motorozá élményét...
én a 91-est 27 NM-el húztam!
annyit ír a könyv.
hello mindenki!
hangerfejes lett a másín, mert az előző gazdája tömítőpasztát is tett a tömítéshez, amit elvileg oda nem szabad. csak az lenne a kérdésem, hogy tudja-e vki, hogy hány newtonnnal kell meghúzni a hengerfej csavarokat? amúgy cr 250-ről lenne szó, 2003-as.
Ilyenkor az egyik cimborámnál meg szoktuk melegíteni oxigénnel,és kézzel tekerve is kijön a beletört csavar!
nekem 17 ezerért csinálták meg!
a hátsó telót de a cr 125 ösbe
Akkor te jól jártál. Gondolom h csak adásvételit írtatok az pedíg kimondja, hogy: "továbbá az eladó kijelenti, hogy a motorkerékpár jövőben előforduló hibáiért szavatosságot nem vállal". Én is így jártam a motorommal. Megvettem és csak másnap mikor lemostam akk vettem észre h lyukas a tank + a hűttő. Ugyebár sáros volt addíg nem folyott mihelyst lemostam mindegyik elkezdett szépen ereszteni.Persze hívtam a srácot ő meg annyit mondott h így jártam. Szóval ha neked szétszedik megnézik h mi a baja akk szerncsés vagy. De szetem azt ne várd el h a saját költségükön megjavítsák mert az már tündér mesébe illő lenne :)
Egy szegedi motorkereskedésből vettem. Felhívtam a csávót, elmondtam neki h mivan a géppel. Nagyon rendes volt, mondta h vigyük be szétszedik, és megbeszéljük h mi legyen.
azért én szólnék neki....
ez a szokás kis hazánkban,átverősdi....
Szar a gép,nem baj,eladom...
Ha használt motort veszel,minmum az hogy szét kell szedni,aztán ami szar benne rendberakni!
Az én CR-embe nem volt hengerfejtömtés!
Nem NDK-át akartál írni?Én NGK-t használok
attól függ mikori évjáratú a géped,mert ha régebbi,akkor macerásabb leszedni a deknit.
amúgy 20 perces munka!
Tegnap vettem gy cr 250et, ma pedig megszorult? ILyenkor mivan? Az eladót felelősségre lehet vonni? Kicsit idegesít a dolog...
*Sufni tuning
Értem köszi:)
sunitunin 4EVA