amúgy ezt már régóta megakartam kérdezni,hogy loctite-ból nagyon sokfélét lehet kapni..
ti melyiket használjátok?
és nem tudja valaki,hogy 6003-as csapágy hova jó a motoromba?
nekem mostanában a br8eg-gyertya kezd őzbarnás árnyalatokat felvenni
csak most nem tudok motorozni
mivel kormány csapágy gondjaim vannak....
nincs véletlen valakinek elfekvőben otthon?
mivel molnarzo-elég messze lakik tőlem..
ha nincs,akkor ünnepek után csak sikerül összehoznom már a kormány dolgomat...
nektek az olaj-leeresztő csavarnál van valami alátét?
mert nekem csöpög most az olaj...
Hali!
nekem is nemrég volt ilyen gyertya problémám. én ngk br9eg-t használtam (br8eg-t akartam, csak véletlenül 9est hoztak és nem is figyeltem), aztán amint nem pörgettem a gépet elkezdett fulladozni és megállt. természetesen egy bakonyi völgy legalján, ahonnan még gyalog is alig tudtam felmenni, nem még a motort felcibálni...
aztán megint gyertyát akartam venni, és akkor mondta az egyik pesti motoros üzletben a srác, aki szintén crossozik, hogy ő is így szívta meg. mert ezek a gyertyák tűelektródásak, nikkel ötvözettel és versenyre valók. mondta ha endurózgatok is, akkor br8es-t vegyek bele.
meg is vettem, 1100 ft-volt és ezzel tökéletes is a gép. mondjuk vannak olyanok akik az eg-s gyertyákkal mennek olyan használat mellett, mint ahogy én mentem és nekik nincs gondjuk vele. de próbáld ki, hátha a tiednek is ez a baja.
Hello motorosok!
Whiskeyman, hát te is jól jártál.
Segítsetek nekem srácok!
Kimentünk motorozni és megint megállt a gép. Ma már készültem új gyújtáskábellel, pipával, trafóval, csak pótgyertyám nem volt.
A jelenség az hogy kb 1 óra motorozás után egyszercsak megáll és nem indul többet.
Szikra van az üres kábel végén, ha ráteszem a pipát, a gyertyával is húzza, de amint betekerem a gyertyát és elkezdem rugdosni, 1-et sem pöffen.
Ez az eset másodszor fordul elő velem és mindig ugyanez a jelenség.
Úgy oldódik meg hogy új gyertyát veszek, akkor megint megy 1 órát.
NGK BE8EG (nem zavarszűrős) 2500 Ft-os gyertya.
Lehet olyan hogy megöli a gyújtásom a gyertyákat?
Próbáljak más márkát?
Hallottatok már ilyenről?
Kezdek már nagyon csalódott lenni, ez elveszi a motorozá élményét...
hello mindenki!
hangerfejes lett a másín, mert az előző gazdája tömítőpasztát is tett a tömítéshez, amit elvileg oda nem szabad. csak az lenne a kérdésem, hogy tudja-e vki, hogy hány newtonnnal kell meghúzni a hengerfej csavarokat? amúgy cr 250-ről lenne szó, 2003-as.
Akkor te jól jártál. Gondolom h csak adásvételit írtatok az pedíg kimondja, hogy: "továbbá az eladó kijelenti, hogy a motorkerékpár jövőben előforduló hibáiért szavatosságot nem vállal". Én is így jártam a motorommal. Megvettem és csak másnap mikor lemostam akk vettem észre h lyukas a tank + a hűttő. Ugyebár sáros volt addíg nem folyott mihelyst lemostam mindegyik elkezdett szépen ereszteni.Persze hívtam a srácot ő meg annyit mondott h így jártam. Szóval ha neked szétszedik megnézik h mi a baja akk szerncsés vagy. De szetem azt ne várd el h a saját költségükön megjavítsák mert az már tündér mesébe illő lenne :)
Egy szegedi motorkereskedésből vettem. Felhívtam a csávót, elmondtam neki h mivan a géppel. Nagyon rendes volt, mondta h vigyük be szétszedik, és megbeszéljük h mi legyen.
ez a szokás kis hazánkban,átverősdi....
Szar a gép,nem baj,eladom...
Ha használt motort veszel,minmum az hogy szét kell szedni,aztán ami szar benne rendberakni!
Az én CR-embe nem volt hengerfejtömtés!
mert nekem most 20 literhez 7 deci van,de nem látom ugy mintha pirosas lenne!
ti melyiket használjátok?
és nem tudja valaki,hogy 6003-as csapágy hova jó a motoromba?
csak most nem tudok motorozni
mivel kormány csapágy gondjaim vannak....
nincs véletlen valakinek elfekvőben otthon?
mivel molnarzo-elég messze lakik tőlem..
ha nincs,akkor ünnepek után csak sikerül összehoznom már a kormány dolgomat...
nektek az olaj-leeresztő csavarnál van valami alátét?
mert nekem csöpög most az olaj...
nekem is nemrég volt ilyen gyertya problémám. én ngk br9eg-t használtam (br8eg-t akartam, csak véletlenül 9est hoztak és nem is figyeltem), aztán amint nem pörgettem a gépet elkezdett fulladozni és megállt. természetesen egy bakonyi völgy legalján, ahonnan még gyalog is alig tudtam felmenni, nem még a motort felcibálni...
aztán megint gyertyát akartam venni, és akkor mondta az egyik pesti motoros üzletben a srác, aki szintén crossozik, hogy ő is így szívta meg. mert ezek a gyertyák tűelektródásak, nikkel ötvözettel és versenyre valók. mondta ha endurózgatok is, akkor br8es-t vegyek bele.
meg is vettem, 1100 ft-volt és ezzel tökéletes is a gép. mondjuk vannak olyanok akik az eg-s gyertyákkal mennek olyan használat mellett, mint ahogy én mentem és nekik nincs gondjuk vele. de próbáld ki, hátha a tiednek is ez a baja.
Whiskeyman, hát te is jól jártál.
Segítsetek nekem srácok!
Kimentünk motorozni és megint megállt a gép. Ma már készültem új gyújtáskábellel, pipával, trafóval, csak pótgyertyám nem volt.
A jelenség az hogy kb 1 óra motorozás után egyszercsak megáll és nem indul többet.
Szikra van az üres kábel végén, ha ráteszem a pipát, a gyertyával is húzza, de amint betekerem a gyertyát és elkezdem rugdosni, 1-et sem pöffen.
Ez az eset másodszor fordul elő velem és mindig ugyanez a jelenség.
Úgy oldódik meg hogy új gyertyát veszek, akkor megint megy 1 órát.
NGK BE8EG (nem zavarszűrős) 2500 Ft-os gyertya.
Lehet olyan hogy megöli a gyújtásom a gyertyákat?
Próbáljak más márkát?
Hallottatok már ilyenről?
Kezdek már nagyon csalódott lenni, ez elveszi a motorozá élményét...
annyit ír a könyv.
hangerfejes lett a másín, mert az előző gazdája tömítőpasztát is tett a tömítéshez, amit elvileg oda nem szabad. csak az lenne a kérdésem, hogy tudja-e vki, hogy hány newtonnnal kell meghúzni a hengerfej csavarokat? amúgy cr 250-ről lenne szó, 2003-as.
a hátsó telót de a cr 125 ösbe
Szar a gép,nem baj,eladom...
Ha használt motort veszel,minmum az hogy szét kell szedni,aztán ami szar benne rendberakni!
Az én CR-embe nem volt hengerfejtömtés!
amúgy 20 perces munka!
sunitunin 4EVA