Sziasztok. Márk vagyok 21 éves és a nyáron CR-el szeretném elkezdeni a motocross-t csak azt nem tudom hogy 125ccm vagy 250ccm-vel kezdjem. A választ előre is thx és egy kis indokot is füzzetek hozzá pls
Felcineztem a fúvókámat 150esre most kiforog a moci teljesen!
Már csak az előgyújtás szabályzómat kellene befejezni, de valahogy nincs kedvem. Így is megy igaz néha hátrafelé indul el!
köszi, ha otthon leszek 7végén meglesem azt is, azon már ne múljon. egyébként a karbiba nem volt semmi és a membránom is ép (ráadásul polini carbon membrán van benne, már ezért megérte szétkapni )
ugyanezt beszoptam én is, 1:40, 9-es iridium gyertya, aztan megallt. vissza a regi kamu gyertya, aztan go. iridium cr-be nagyon nem kell, nem tisztul, eleg egy 500meteres gonosz lejto, ahol nem nyelezel, mar meg is all. most br9eg van, de ez is hajlamos feladni, mikor elkezd dadogni, nyelgaz, csak nem mindegy, hol :-)
visszaterek a 8-ra, 1:40 marad ...
hi. nekem is ezt csinálta, 0-ról átnéztem, karbi, uj gyertya, szimeringek, minden, es megis ledadogott. mi volt a baja? vicces, a hatso kipudobban a perforalt cso eltort, beszoritotta az uveggyapot jellegu cuccot, rendesen teleszivta magat olajos gozzel, osztan hallo. megoldas adta magat. ellenorizd le a kipu rendszert, lehet eltomodott ... persze csak ha a tobbi fazis kesz, karbi, etc ...
sok sikert!
van egy kis gond a cr-rel, dadogva pörög ki és fogy a víz a rendszerből. először azt hittem hengerfejes, vettem eredeti tömítést 6 ezer ft-ért, síkba köszörültettem a hengerfejet és nyomatékkulccsal húztam meg a hengerfejen a csavarokat a könyv szerint 27 newtonnal. a gond az hogy a helyzet nem változott, de legalább rájöttem a víz miért fogy belőle, mert szimeringes lett a vízpumpa. viszont tudtommal ez nem nagyon befolyásolhatja azt, hogy kipörög-e, vagy nem. mellesleg a gyertya is teljesen új benne.
nem tudjátok mi lehet a gond? holnap még szétkapom a karbit, meg meglesem a membránt, de nem hiszem hogy ott lesz a bibi.
a válaszokat előre is köszi!
meg tudod(játok ) mondani kihült állapotban mekkora a rés a henger és a dugó közt. cr 250.
most kaptam szét és a hengerem pipec állapotban van és a dugo is de van kb 5 tized hézag, a gép is kitünöen ment, nem értem az ok hogy a hötágulás miatt kisseb a dugó de ennyire ?
Üdv! 2002-es CR 250- hez a kuplung lamellák közé, fém belső körmös lemezei nincsenek valakinek jó állapotban eladóak? esetleg aki kicserélte a sajátját és a régi megmaradt, elég 1 darab is mert az enyémben csak egy van kikopva. úgy tudom 95-ös évjárattól felfelé jó bele mindegyik! válaszokat előre is köszönöm
Már csak az előgyújtás szabályzómat kellene befejezni, de valahogy nincs kedvem. Így is megy igaz néha hátrafelé indul el!
99’ CR125R-em van, ti milyen keverékkel mentek? Mert a gyári adat 32:1 arány, ami nekem soknak tűnik.
visszaterek a 8-ra, 1:40 marad ...
sok sikert!
Egy kz4-es himbát be lehet-e rakni egy 91-es 250-es cr-be? Szegény haver addig nem tud moccizni... no himba
köszi
A Service manualodban megtalálod a határértékeket.
Évjárattól függően 0,04-0,1 mm Nicasilos hengernél.
van egy kis gond a cr-rel, dadogva pörög ki és fogy a víz a rendszerből. először azt hittem hengerfejes, vettem eredeti tömítést 6 ezer ft-ért, síkba köszörültettem a hengerfejet és nyomatékkulccsal húztam meg a hengerfejen a csavarokat a könyv szerint 27 newtonnal. a gond az hogy a helyzet nem változott, de legalább rájöttem a víz miért fogy belőle, mert szimeringes lett a vízpumpa. viszont tudtommal ez nem nagyon befolyásolhatja azt, hogy kipörög-e, vagy nem. mellesleg a gyertya is teljesen új benne.
nem tudjátok mi lehet a gond? holnap még szétkapom a karbit, meg meglesem a membránt, de nem hiszem hogy ott lesz a bibi.
a válaszokat előre is köszi!
Holnap elvileg a mágocsi pályán délkupa lesz. Tud valaki valami bővebb infót róla? kezdés stb.
meg tudod(játok ) mondani kihült állapotban mekkora a rés a henger és a dugó közt. cr 250.
most kaptam szét és a hengerem pipec állapotban van és a dugo is de van kb 5 tized hézag, a gép is kitünöen ment, nem értem az ok hogy a hötágulás miatt kisseb a dugó de ennyire ?