Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Engem érdekelnének 500-as alkatrészek,esetleg ha tudnál tel.számot adni,légysz küldd el nekem!
Előre is köszönöm!
Hali! Köszi! Szerintem én vele beszéltem kb. 2-3 héttel ezelőtt, az évjárat nem egyezik és ez probléma. De írtad, hogy az apróba láttál 5000-ért. Hol? Nézegettem, de nem találtam. Ha van időd tedd már fel ide a linkjét légyszi! Köszönöm! Esetleg még az is megoldás lehet, ha kompletten cserélek mindent, helyette meg adnám ami most fent van nekem, de ezt meg kell kérdeznem. Na mindegy, ha megtalálod azt az 5000-es CDI-t, akkor légyszi! ...mégegyszer köszi!
Mi ezt mostanáig nem tudtuk. De ez engem már nem is érint.
szasztok.
Csak jól kell megválasztani az elektródát! Mg tartalmú alu ötvözethez a ALUROD AlMg 4,5 Mn vagy a ALUROD AlMg5 a jó választás,mert azt ugye tudjuk hogy itt a varrat az 80 %ban a teherviselő elem!
ezért fosok tőle.....legjobb lenne a gyárban átheggesztetni
Alu hegesztés kemény dió. Nem is tud mindenki normálisan alut hegeli. De a legnagyobb probléma, hogy a gyári váz, magas magnézium tartalmú alúból (kisebb súly) van, amit meg hozzá fogysz rakni az pedig valószínűleg más anyagú lesz.
az Yfeljebbhegesztése a leggázosabb

minden felfogatófület átkell tenni máshova
Nekem már így elég sokba lessz a gép,az alapgép is drága,meg fosok k9icsit a hegesztéstől hogy nem -e gyengül meg a váz és nem e törik el ahegesztés mentén a ridegségtől,nemtudom hogy a gyárban hogy hegesztik
450es vázba kényelmesen elfér, de azon kell a legtöbbet alakítani.
Szerintem ugyanettől a sráctól vetem én is!
valószínűleg ez lesz az.

http://kepesmotor.hu/motorblok...
Énsem raknám 25-ös vázba én a mostani 450-be tervezem csak jólenne komplett gépet szerezni vagy ha itt megkapom azt a telszámot ahol bontják lehet hogy megvenném az egészet
Teljesen más a gerjesztő fesz előállításának elve ezért nem lehet összehozni a régi tekercset az újjal.
Technika problémák miatt még nem OK a karbi. A Hondánál csak akkora fúvókat tudnak rendelni, amekkora a gyári. De nemsokára megoldódik a probléma. A gyújtás egyenlőre csak ideiglenes megoldás, bár egész jól megy így is.

Még egyszer nem állnék neki építeni motort. Főleg 25ős vázba nem.
Kennex motrja öregebb nem? lehet csak így cserélgetni a cdi-ket?
Már énie el akarnám kezdeni a CR 500 AF -et
Blokk kéne gyújtással kipuval karbival mindennel?
Telszámot tudsz esetleg?
93-körüli Szerencsen van!
akkor sikerült a gyújtás meg a karbi? 100%-os a teljesítmény?
Van még rajta mit alakítani, de megy szépen. Az ülés nagyon kemény és van egy erőteljes rezonanciája az egész motornak, de meg lehet szokni. Nem pattog el az útról mint a 25ős, viszont kisebb buckákon, ahol a 25ős nem ugrott el ott ez ugrik 1 nagyot. De újra kell tanulni vele mindent. Kanyarodni nehéz vele mert inkább kitör a hátulja, mint hogy íven kanyarodjon, de sokkal uralhatóban csúszik mint a 25ős. A lassú taktikás részek kicsit szenvedősek, és ezen a 1/4 es gáz csak nehezít, még szokni kell a gépet. A legnehezebb azt megszokni, hogy ha elengedem a gázt, akkor nem nyugszik meg a gép, hanem megy elég meglepő tud lenni. Bármikor kerékre vágja magát.

Pályán még nem voltam vele, az egy külön élmény lesz
Milyen a motorod vaze fasza?
Mikori évjárat? Hol van ez a moci?
nekem nincs rajta festék az alap szin ilyen!
helló
egy jó tanács nézegesd a hirdetéseket! hát ha elagyák!
Köszi. Azon vagyok
Urak! tegnap reggelre virradóan, kerités vágással módszerével elloptak két motort tőlem, egy HONDA CR 125-öt 89 es évjárat, és egy SUZUKI TS 125-ös endurót ami szintén 89-es,és hófehér, karcmentes! ha valaki hall róluk itt veresegyház vonzáskörzetében szóljon ha lehet! a CR ismertető jele, hogy a vizpumpa alatt sikaflexes megoldás található, mert elvolt kicsit öregedve az anyag,és szivárgott kicsit a viz, de ettől eltekintve jó állapotban volt! továbbá,valamiféle BMX-es markolat volt rajta fehér szinben ami kényelmes volt! Előre is köszönök minden infót!