nekem a br8eg tökéletesen megfelel...
de mondjuk én mostanában pályázok,és 33-as vagy 20-assal járok.
enduróban próbáltam ilyen konfiggal,de nem volt a legjobb
nagyon füstölt,és a gyertyaképem is tiszta takony volt
A motult ha 1:40-esre kevered sem lesz semmi baja! Az a baj nagy valszinüséggel, hogy nem forgatod a gépet és nem ég ki valamint ahoz a teljesitményhez amin használod sok a 9-es hőérték! Valószinüleg jól döntöttél, hogy egyel kisebbet vettél! Nekem a 250-esnél végül a 7-es hőértékű gyertyával lett tökéletes! De hozzáteszem én 8-al nem is próbáltam! 9-es után 7-est vettem!
Sziasztok!
Voltam ma a motorosboltban, vettem egy be8es gyertyát, remélem ezzel jó lesz a gép.
Elmeséltem a srácoknak a gondomat, azt mondták hogy vagy főtengelyszimeringes a gépem (nem hinném mert nem füstöl kéken illetve nem fogy az olaj) vagy az a baj hogy az olajat 1:30-ba keverem. Motul 800-at használok (5900 Ft/L), azt mondták hogy azt 1:40, akár 1:50-be keverjem.
Szerintük az a probléma hogy túl sűrű a keverék és eltömítette a gyertyát, azért állt meg 1-ik pillanatról a másikra (másodszor is).
Azt elfelejtettem hozzátenni a múltkor hogy mindkétszer amikor leállt, nem dadogott, nem fulladozott semmit csak megállt.
Vélemények?
de nekem azt mondták(real honda),hogy csak szettben küldik!
azaz ugye csapágyak+ a 2 szimering..
a felső az megvan az még ép,az alsót meg megpróbálom valahonnan beszerezni.
csapágyboltba semmiképp ne keressem?
esélytelen a dolog?
én pont valamelyik nap néztem kint szatyinánál egy 99-es 250-est,de abbba olyan kompresszió volt,hogy majdnem eltörte a kezem!
lehetséges,hogy nekem a biztonság kedvéért nagyon illesztéseket csináltak?nehogy megszoruljon?
Szia
Nekem is 2003-as CR250 van, hüvelyezve lett, de te NE ott csináltasd, ha kell, adok egy számot, aki segít benne. Használt hengert nem kapsz itthon, már utánajártam (vagyis van, de az olyan is), a gyári Honda 175ezer Ft. A hüvelyezést 35 körül meg lehet oldani.
Van egy lehetőség még, e-bay, amerikából postával olyan 110-120ezer a gyári henger, én arra gyűjtök, bár hüvelyezve is szépen megy, pláne ha el nem basszák...
Remélem segítettem, kérdezz bátran.
Hi.
Nekem egy cr 250 2003-am van és elég csúnyán megszorult a dugó...?véleményetek szerint érdemes perselyeztetni vagy keressek egy viszonylag épp hengert amit még fel lehet fúrni és azzal szereljem össze?
esetleg valaki egy NORMÁLIS állapotú hengert tud az írjon...címem:face05@freemail.hu....THX
Milyen olajat használ a haverod? Én is 40esre keverem és nekem is rendesen füstöl, (friss szimmeringek vannak a gépben, a félreértések elkerülése végett). De csak akkor, ha Igol krosszolajat használok.
Viccet félretéve, akkor szokott így viselkedni, ha a váltóból az olaj bekerül a forgattyúsházba (főtengely-szimering csere). Nézzétek meg, hogy a váltóban megvan-e az olajszint? Ha Olajcserekor szintig lett töltve, és most kevesebb van benne, akkor a füstölés nagy valószínűséggel ezért van (persze ha nem a leeresztőn, meg az illesztéseknél, dekni-tömítésnél szivárog el, de gondolom ennek elég jól látható nyomai lennének)
Heló! A felső még csak hagyján, de az is jobb ha bent van, de az alsót nagyon ajánlom hogy vedd meg, mert az összes port be fogja venni a csapágy. Nem emlékszem pontosan, de 2000 Ft-körül van a Hondánál, én is cseréltem, mikor kormánycsapágy csere volt.
holnap reggelre ittvan a kormány csapágyam.
egyik timken lesz a másik pedig nachi.
az nagy baj,ha azokat az alávaló gumi szilenteket,vagy szimmeringeket nem teszem bele?
mert szétütöttem,amikor szedtem le,..
dunaharasztin olajszaküzletben 2890ft a castrol amit használunk.hót legális a csávó.mindent olcsóbban ad viszont baromi nagy a forgalma.több esze van a megszokottnál,más az üzleti felfogása. ennyi,pedig állítom nagyobb hasznot termel mint a környékbe akármelyik drágább olaj bolt
gondoltam,hogy te már vettél ott hasonló dolgokat.
na mindegy, majd holnap elmegyek itt tatabányán csak tudnak valami okosat mondani!
jóéjt mindenkinek csááá
molnarzo téged pedíg hívlak,ha nem jutottam megoldásra!
köszi mindent
Jókívánságaidat megköszönve jóéjt kívánok, lépek, mert holnap még el kell mennem a pneumatikus géphez a flakonszerszámért, zöld műanyagpelletért az extruderhez, meg a nyomdába a szitanyomatokért, a Tesco-ba meg pár hordó olajért
de mondjuk én mostanában pályázok,és 33-as vagy 20-assal járok.
enduróban próbáltam ilyen konfiggal,de nem volt a legjobb
nagyon füstölt,és a gyertyaképem is tiszta takony volt