Szia! Rendben van. Szombaton, ha nem zuhog az eső, akkor szerintem kocsival lemegyünk (a nagylányommal) Lakitelekre, nagyon jó hangulatú versenyek szoktak lenni ott is, a vasárnapot még nem tudom. Mostanában utánfutó-gondokkal is küszködök, akitől kölcsön szoktam kérni, neki most szezon van és minden nap használja. Majd lesz valahogy. Ha tudtok és akartok is jönni, majd szólj és akkor megoldom én is valahogy.
hali! ne idegeld magad,majd lesz másik! cdi miatt meg ne érezd magad kellemetlenül,majd vissza adod ha lesz másik ami jó a mocidra.legalább kiderült mi a hiba.feszültség levezetésként kimehetnénk motorozni! majd beszélek a csapattal mikor menjünk kecskemétre port kavarni :)
Ja az már más De ahol megsüti a napo ott nem kifakul a festék? És ahogy elképzelem h ott lecsiszolod és folotokba nincs festék... Vagy csak én nem tudom elkpézelni hogyan akarod megoldani? :)
Nem, nem, sajnos nem. Egy 125-ös CR-é van fent. Jobb mint volt, de nem igazán. Itt a fórumon tudtam meg (ehhez tényleg nem konyítottam ennyire, mint amennyire elmagyarázták), hogy a 125-ösnek a felső fordulatszám-tartományban visszahajló a gyújtásgörbéje, míg pl. a 250-é és az 500-é nem. Ez okozza azt a tünetet, hogy nagy fordulaton olyan, mint amikor a 4 T leszabályoz. Nem szabadna olyankor kisebb előgyújtással működnie, de a 125-ösé ezt okozza. Sajna ez a helyzet.
...és a hűtés nem helyettesíti a helyére kopogtatást (nem fog beesni a házba a csapágy), csak nem kell akkora erővel ütni, mert könnyebben helyre megy.
5000 volt a munkadíj plusz 2x1620 posta költséggel a művelet! 0,2 kopást vett ki a hengerből így 64,42 lett a furat! ezt miután megkaptam le is ellenőriztük hogy valós-e a méret, és tényleg jó lett! értékelése szerint még lehet honolni ha szükséges!
ja és elég gyorsan meg is lett csinálva( április 3. adtam fel, és 8-ára meg is kaptam) korrekt és igényes a munka!
Ellenkezőleg, nem lekezelem :) Imádom azt a gépet. Már lassan 33éves de még mindig patent. Minden motorozás után lemosom.2005-ben komplett felujíttáson esett át a blokk, asszem most nyáron megint felujíttom. Már sokan mondták h meg akarják venni de szerintem sosem fogom eladni. Nekem ez volt az első motorom és nagyon a szívemhez nőtt.Még a lábam se ért le róla de már akkor motorozgattam vele. És nem úgy értettem h ez 1 szar gép és ha belehugyozok a tankba még azzal is elmegy. Hanem hogy igen is ez 1 fasza gép nem válogat és nem lesz tőle baja. Mert ha már 4éve ilyen keverékkel megy és kutya baja nem hiszem h ezek utánn ez miatt fog megdögleni. De miutánn felujíttom már nem fáradt oaljjal fogom keverni neki az itókát :) (Amúgy én minden géppel úgy vagyok, hogy amivel dolgozok vagy használom nekem az mindegyik korrekt állapotba van.Mert olyan mint egy élőlény ha megbecsülöd és vigyázol rá hűséges marad, De ha csak hajtod és nem törődsz vele előbb utóbb cserben hagy.)
Üdv! 2002-es CR 250- hez a kuplung lamellák közé, fém belső körmös lemezei nincsenek valakinek jó állapotban eladóak? esetleg aki kicserélte a sajátját és a régi megmaradt, elég 1 darab is mert az enyémben csak egy van kikopva. úgy tudom 95-ös évjárattól felfelé jó bele mindegyik! válaszokat előre is köszönöm
Baromira pipa voltam a napokban, mostanságra kezd elmúlni, de ha rágondolok, kicsit még mindig... Most lett lóvém egy 250-es használt CDI-re ('87-es volt), erre elvitték a motort (a srác levette volna róla az elektronikát). Most megint hesszelgetem az ebayt is. Ez van. ...hogy rohadjon meg az össze ilyen szerencsétlen körülmény. Most is kölcsön CDI-m van, lassan már kezd égni a pofám is, jó lenne visszaadni. Azt hittem ezen a héten rendeződik, erre így jártam.
Himbától is megválnak?
ha hónolni kell akkor semmi gond! Újraperselyezés az a szakember dolga!
Végre újra itt.
Egyébként ma üzembe helyezték a hónológépünket a műhelyben. Ha valakinek szüksége van hónolásra zargasson!
ja és elég gyorsan meg is lett csinálva( április 3. adtam fel, és 8-ára meg is kaptam) korrekt és igényes a munka!