Voltam erdő, mező, cross pálya, de 25ös MZ-vel ami nem nevezhető motornak a crossokhoz képest a maga 9-12 lóerejével. Ez a tapasztalat tudom nem számít de a kérdésedre válaszolván leírom. Enduro váz meg központi teló stb. csak a blokk volt MZ. Na lényegtelen. Még annyit leírnák hogy cross fun vagyok pár éve és tisztelem a cross motorokat, motorosokat, pályákat. Nyártól az életem lesz a cross
A 25ős is nagy meglepitek tud okozni, főleg ha most kezded. Nem tudom mivel mentél eddig meg hol motoroztál, de a crosspálya teljesen más világ 3-5 kör alatt nagyon el lehet fáradni egy kisebb pályán is és akkor már csak a motor visz és sokszor akaratlanul rántod meg a gázt olyankor viszont ledob a gép még a 25ős is ha nem figyelsz. A 25ősnek megvan az az előnye, hogy power alatt nem olyan vad és így nem ér akkora meglepi a 250es viszont nyomatékos is és könnyen kiugrik az ember alól.
Az enyémhez 91-es cr 250- hez 20-as keveréket ír a service könyv, és annyira is keverem. castrol power racing1 2t-t használok. Van aki azt mondja hogy jobb minőségű olajból lehet hígabb keveréket is készíteni, mivel a megadott értékek még ásványi olajra vonatkoznak.
Szia
Ha most akarod kezdeni akkor inkább a 125-öt ajánlom. A 250 már több meglepetést tud okozni a teljesítménye miatt.
Ha teheted vásárlás előtt próbáld ki a 125 öst is meg a 250 est is, hogy legyen valami fogalmad mire számíthatsz.
92 után 32es
Ha most akarod kezdeni akkor inkább a 125-öt ajánlom. A 250 már több meglepetést tud okozni a teljesítménye miatt.
Ha teheted vásárlás előtt próbáld ki a 125 öst is meg a 250 est is, hogy legyen valami fogalmad mire számíthatsz.