Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello,

általában a br9eg-t azok használják akik pörgetik a motort,
nézd meg br8eg vel, az "endurosabb" kollégák ezzel nyomják.
Hello!
igen az első kerék csapágyra gondolok.
melyik az az első csapágy?melyik irányból nézve?első kerékre gondolsz?
lehet követni foglak! 19 liter benyába beleborítottam a literes castrol power 1 racinget,mert igy fért el a 20 literes fém kannába.melegen egy deka füstöt nem produkál se alapjárataon se cső gázon.kicsit aggódni kezdek én is
Bocs be zavarodtam ez a kormány csapágy mérete!
Hali! a kicsi 32005x nagyobbik 4T-CR-0627 csapágy boltba nem találtam! Molnár Zoli tud segíteni talán!
Hellosztok!
Először is boldog nyulat mindenkinek
másodszor 1 kérdéssel fordulnék felétek nem tudja valaki véretlenül,hogy 94-95 ös Cr 250 nek az első csapágy méretét?
tegnap megoldottam a problémát,már nem folyik!
kerestem itthon egy ilyen kis gumi tömítő gyűrűt,és tök jó lett oda..
ma kiégettem a rezómat,azért jött ki belőle anyag rendesen...
megheggesztettem ahol lyukas volt,most már csak egy kicsit fúj ki
eléggé kókány már...
nincs valakinek eladó rezója?
lehet,szebben járna a gép..
Akk szetem az lesz mint nekem anno a simsonon. Szétment a gyújtásod. Nekem akkor volt ilyen mikor a 6v-os rendszeren egy 12v-os trafó volt. Úgy mentem el motorzni, hogy 10 gyertya a zsebemben + 2 naponta cserélgettem a kondenzátorokat.
Ja,mondjuk az mást is produkált,amit ilyenkor szokás,ingadozó alapj.,satöbbi
Nekem egy robogóm volt főtengelyszimmeringes,abban nem győztem cserélni a gyertyákat.
Szerintem jó helyen szikrázik a gyertya, rendesen van szikra, mégsem indul el.
Nem hinném hogy hűtő probléma, kinn álltam vagy 2 órát vele, visszahült rendesen, de meg se pöffent.
Húzom neki rendesen amikor megy, nem túl olajos a keverék illetve nincs beköpve.
egyszerűen csak beszarik a gyertya sztem, mert másik motorral sem nagyon akart menni a múltkor, illetve a másik motorból kivett be8eg-vel is csak max 1 km-re jutottam.
Trafót megpróbálhatok másikat, csak az is bontott, lehet még szarabb mint ami rajta van.
Ok, köszi az infot, szerintem megpróbálom amivel javasoltad.
üdv
Hali! Kakukknak teljesen kézenfekvő a loctite használata, mert a szakmája szerint is ezzel dolgozik ezért mindig van is neki (gondolom én), amúgy meg azért annyira nem olcsó cuccos - bár kétségtelen, hogy jó. Olajleeresztő csavar alá vegyél alu, vagy réz tömítőalátétet, pár Ft-ért darabját. Tökéletes.
mert kétszer állt meg a dugom,meg csapágy tört,nem biztos hogy az olajtol de váltok az biztos
Nekem még megvan a simsonom (boltbajárós motor :D) Én konkrétan már 4 éve csak fáradt olajjal keverem és olyan vígan dalolva elmegy vele h csak na. Csak abból kicsit többet kell mert annak már nem olyan jó a kenése :P Kicsit füstöl de még mindíg megy 75-80at :D
Szasztok!
Még olyat hallottam,hogy esetleg gyenge a szikra valami hiba miatt,és ami kint még látható,bent a kompresszió "elfújja" vagy mi.Lehet hülyeség.
8-as hőértékű gyertya crossgépben nem cseppen be?
Ennek sok oka lehet.
1. a gyertya ott szikrázik ahol kell? nem a szélén és nem körbe szikrázik? (mert akk lehet kondenzátor hibás)
2. lehet hogy kicsi vagy nagy a gyertyahézagod (bár akk inkámb dadog mint megáll)
3. a gyertyát nem köpi be? mert az is lehetséges h túl sok anyagot kap és azt nem tudja eldolgozni. Nem szokott visszaégni a kipufogód?
4. miután leáll absz nem is indul el? vagy kb egy fél óra múlva elindul? mert nálam az volt a hiba h szar volt a hűttőm. túlmelegedett elkezdett dadoni majd megállt fél óra múlva mikor kihült pöcröff volt a gép.
nem tudom,nekem eddig bevált..
eddig 1 liter ment el belőle..
miért is nem veszel több Power 1 Racing 2T ?
gondolom nem azért mert nem színezte el a benzint
Dili szerelője volt mocidnak
Akkor jó. Most egy picit megijedtem h rosszul kevertük be, aztán azért szorult meg a gép. Nem vok otthon a 2Tbe, mert ez az első olyan 2T motorom amibe értelmes olajat kell tenni. Simonál kimentem a kútra, azt ott kevertek valamit a benzinbe. :D
jó hát max füstöl..
10-be 2.5 deci is elég 1:40
Innye,az nem jó Jót nyomtunk