lehet követni foglak! 19 liter benyába beleborítottam a literes castrol power 1 racinget,mert igy fért el a 20 literes fém kannába.melegen egy deka füstöt nem produkál se alapjárataon se cső gázon.kicsit aggódni kezdek én is
Hellosztok!
Először is boldog nyulat mindenkinek
másodszor 1 kérdéssel fordulnék felétek nem tudja valaki véretlenül,hogy 94-95 ös Cr 250 nek az első csapágy méretét?
tegnap megoldottam a problémát,már nem folyik!
kerestem itthon egy ilyen kis gumi tömítő gyűrűt,és tök jó lett oda..
ma kiégettem a rezómat,azért jött ki belőle anyag rendesen...
megheggesztettem ahol lyukas volt,most már csak egy kicsit fúj ki
eléggé kókány már...
nincs valakinek eladó rezója?
lehet,szebben járna a gép..
Akk szetem az lesz mint nekem anno a simsonon. Szétment a gyújtásod. Nekem akkor volt ilyen mikor a 6v-os rendszeren egy 12v-os trafó volt. Úgy mentem el motorzni, hogy 10 gyertya a zsebemben + 2 naponta cserélgettem a kondenzátorokat.
Szerintem jó helyen szikrázik a gyertya, rendesen van szikra, mégsem indul el.
Nem hinném hogy hűtő probléma, kinn álltam vagy 2 órát vele, visszahült rendesen, de meg se pöffent.
Húzom neki rendesen amikor megy, nem túl olajos a keverék illetve nincs beköpve.
egyszerűen csak beszarik a gyertya sztem, mert másik motorral sem nagyon akart menni a múltkor, illetve a másik motorból kivett be8eg-vel is csak max 1 km-re jutottam.
Trafót megpróbálhatok másikat, csak az is bontott, lehet még szarabb mint ami rajta van.
Hali! Kakukknak teljesen kézenfekvő a loctite használata, mert a szakmája szerint is ezzel dolgozik ezért mindig van is neki (gondolom én), amúgy meg azért annyira nem olcsó cuccos - bár kétségtelen, hogy jó. Olajleeresztő csavar alá vegyél alu, vagy réz tömítőalátétet, pár Ft-ért darabját. Tökéletes.
Nekem még megvan a simsonom (boltbajárós motor :D) Én konkrétan már 4 éve csak fáradt olajjal keverem és olyan vígan dalolva elmegy vele h csak na. Csak abból kicsit többet kell mert annak már nem olyan jó a kenése :P Kicsit füstöl de még mindíg megy 75-80at :D
Szasztok!
Még olyat hallottam,hogy esetleg gyenge a szikra valami hiba miatt,és ami kint még látható,bent a kompresszió "elfújja" vagy mi.Lehet hülyeség.
8-as hőértékű gyertya crossgépben nem cseppen be?
Ennek sok oka lehet.
1. a gyertya ott szikrázik ahol kell? nem a szélén és nem körbe szikrázik? (mert akk lehet kondenzátor hibás)
2. lehet hogy kicsi vagy nagy a gyertyahézagod (bár akk inkámb dadog mint megáll)
3. a gyertyát nem köpi be? mert az is lehetséges h túl sok anyagot kap és azt nem tudja eldolgozni. Nem szokott visszaégni a kipufogód?
4. miután leáll absz nem is indul el? vagy kb egy fél óra múlva elindul? mert nálam az volt a hiba h szar volt a hűttőm. túlmelegedett elkezdett dadoni majd megállt fél óra múlva mikor kihült pöcröff volt a gép.
Akkor jó. Most egy picit megijedtem h rosszul kevertük be, aztán azért szorult meg a gép. Nem vok otthon a 2Tbe, mert ez az első olyan 2T motorom amibe értelmes olajat kell tenni. Simonál kimentem a kútra, azt ott kevertek valamit a benzinbe. :D
általában a br9eg-t azok használják akik pörgetik a motort,
nézd meg br8eg vel, az "endurosabb" kollégák ezzel nyomják.