hello mindenki!
Sorry HAvyy,de Németországban voltam ezért nem jártam erre,de nem küldtél mailt. Ha még szükséges a csapágy akkor dobj egy cikkszámot,illetve kettőt,és 1 nap alatt megszerzem neked.
féktárcsa megvan oldva,8-as csavar kerül oda.
kormány csapágyam szétszedtem,természetesen a pinkbe csak májustól lehet kapni,amit pedig a bontóban cseréltem komplett kormány nem tudommi,az meg úgy lóg mint a szar&szerintem nem is a csapágy-házba való a csapágy...
valami ötlet?
s.o.s. valaki az elsőteleszkobba milyen olajat kell önteni?
mert nekem mát nagyon brutál
addig vártam vele még egyszer csak már nem folyik olaj
parilába lehet kapni szimeringet meg olajat?
köszi mindent
gyertya sztori - visszajottem 20km gyilokbol cr-el, mar csak 1km volt hatra hazaig, moci leall, mintha benyo nem lenne. haver mocijaval elfutottam gyertyaert, vittem 2-ot, meg egy fos 22-es kulcsot. mire levettem, 2x szivrohamot kaptam, gyertya full olaj, szikrat sem ad (eredeti ngk, kb 5ora vlt benne). vissza regi ngk, elsore indul, orulok, aztan nyelgaz hazaig. 500m mulva megint megall, gyertya ki, nem olajos, szep barna, es nem ad szikrat. 3. gyertya beugrik, hazaig pont kibirta, de mar kohogott.
1. vagy a 2 regi gyertya pont akkor szarta el magat, es most van 3 rossz gyertyam
2. help, mi teheti ennyire tonkre a gyertyat, hogy meg szikrat sem adnak?
Szar ügy!mi a fasznak törted bele? ha ilyen kibaszott erős vagy mennyél gyúrni vagy valami közhasznú munkát végezni! az egy 6 os csavar bazzeg!
furjál bele egy kicsi furóval középen 2-3mm,aztán magméretnél kissebb balos furóval amit jó erősen nyomj rá és lassan tekerd!ki fog tekeredni a beleszakad csavar sérülés nélkül!És ne egyél több tömegnövelőt!
2-3 mm-es furóval kezdve, aztán mm-enként emelni a fúró méretét, de az első furatnak nagyon precíznek kell lennie. Ha azt eltalálod jól, utána már szépen megvezeti a többit. Mikor megvettem a hondát, 4 helyen volt beleört csavar a vázba, így szedtem ki mindet és nem sérült a menet sem.
Ez jó 5let lenne, nekem is van készletem, de még soha az életben nem tudtam vele kitekerni egy rohadt beszakadt csavart sem. Beleszorul a furatba mint az állat, de nem jön ki vele (csavarlazító, fékolaj, minden féle motyival locsolgatva sem). Egy próbát azért megér, hát ha mégis... Ettől biztosabb módszer szerintem ha egyszerűen ki van fúrva. Ez tutira működik, csak nagyon óvatosan kell csinálni, meg el kell találni a furattal a csavar közepét (precízen kell bepontozni, meg a fúrót is jól kell tartani). Általában a menetes furat mérete alatt kb 1-1,5 mm- rel megindul a törött csavar (és akkor még a menet sem sérül).
beletörtem egyik csavart az első féktárcsába.
valakinek valami ötlet,hogy lehetne kiszedni?
sehonnan nem lóg ki egy kicsit sem a csavar.
légyszi segitsetek,ezen múlik a motorozásom!
ajánlom a bazalt gyapotot! pont ma tömtük ki a CBR dobját! sokkal olcsóbb mintha gyári gyapotot rendelsz PL parilla vagy universal vagy más boltból!
nem üveg gyapot hanem bazalt! jobb tüzépeken lehet venni 60x100cm méretben
Üdv
na, úgy tűnik megcsináltam...
Levágtam a gyertyakábel házából 1 darabot, illetve a trafóból kihúztam a szálat, összeforrasztottam a kettőt, azt meg leszigeteltem műanyag pisztollyal (vagy mivel... :-)) ).
Beindult.
Mondtam már hogy a cr-t sokkal jobban szeretem mint az yz-t?
Így hétvégén talán lesz motorozás.
Remélem tartós lesz így is.
Ahhoz, hogy működjön alapvetően 2 dolog kell: benzin és szikra (a megfelelő időpontban). Szépen módszeresen kell végigjárni. Meg kell nézni hogy kerül-e be a hengerbe benzin? Ha igen, akkor nagyon nagy baj ezzel nem lehet (a karbi beállításain kívül), de ha a benya bejut, az már kiindulásnak jó. Ha nem, akkor akár az üza tartálytól kiindulva követni kell a benya útját, honnan nem folyik tovább és miért? Aztán: Van-e szikra? Ha van, már jó, de lehet hogy nem a megfefelő időpontban. Ha nincs, akkor gyertya ki, gyertyapipa levesz, nagyfesz. kábel test közelébe és meg kell rúgni, hogy a kábelnél van-e? Ha van, akkor pipa és ha szükséges gyertya-csere is. Ha nincs szikra, akkor próbálni kell egy másik trafót (egyszerűbb kölcsönkérni egy működőképest, bár multiméterrel is ki lehet mérni a primer és a szekunder kör ellenállását - adatok a Haynes könyvben). Nézzétek meg a CDI vezetékeit is, nincs-e valamelyik eltörve, szakadva, nincs-e kidörzsölődve, a test vezetéke érintkezik-e? Ha még mindig nem jó, akkor lendkerék le, meg kell nézni nincs-e elszakadva, eltörve valamelyik vezeték (ez igaz mindegyik elektromos berendezés vizsgálatánál is!). Az alaplapi tekercs(ek) ellenállását és a jeladó ellenállás-értékét is megtaláljátok az előbb említett könyvben). Esetleg még leállítógomb meghibásodás? (az elég gáz lenne mondjuk, ha folyamatosan testre zárja a tekercset, mert akkor el nem indul sose) Most gyorsan nagyjából ennyi (ha elindult, utána lehet finomítgatni, állítgatni). Sok sikert!
Sorry HAvyy,de Németországban voltam ezért nem jártam erre,de nem küldtél mailt. Ha még szükséges a csapágy akkor dobj egy cikkszámot,illetve kettőt,és 1 nap alatt megszerzem neked.
kormány csapágyam szétszedtem,természetesen a pinkbe csak májustól lehet kapni,amit pedig a bontóban cseréltem komplett kormány nem tudommi,az meg úgy lóg mint a szar&szerintem nem is a csapágy-házba való a csapágy...
valami ötlet?
mert nekem mát nagyon brutál
addig vártam vele még egyszer csak már nem folyik olaj
parilába lehet kapni szimeringet meg olajat?
köszi mindent
1. vagy a 2 regi gyertya pont akkor szarta el magat, es most van 3 rossz gyertyam
2. help, mi teheti ennyire tonkre a gyertyat, hogy meg szikrat sem adnak?
furjál bele egy kicsi furóval középen 2-3mm,aztán magméretnél kissebb balos furóval amit jó erősen nyomj rá és lassan tekerd!ki fog tekeredni a beleszakad csavar sérülés nélkül!És ne egyél több tömegnövelőt!
valakinek valami ötlet,hogy lehetne kiszedni?
sehonnan nem lóg ki egy kicsit sem a csavar.
légyszi segitsetek,ezen múlik a motorozásom!
de vigyázni kell mert egyik haveromnak már olajos volt de nagyon és füstölt!
nem üveg gyapot hanem bazalt! jobb tüzépeken lehet venni 60x100cm méretben
Üdv
hátsó kipuffdob.-ba milyen gyapotot lehet beletenni? és hol lehet kapni?
A te gyújtásoddal mi lett? Megveted a 250es CDI-t?
Levágtam a gyertyakábel házából 1 darabot, illetve a trafóból kihúztam a szálat, összeforrasztottam a kettőt, azt meg leszigeteltem műanyag pisztollyal (vagy mivel... :-)) ).
Beindult.
Mondtam már hogy a cr-t sokkal jobban szeretem mint az yz-t?
Így hétvégén talán lesz motorozás.
Remélem tartós lesz így is.
Ma elbasztam a tesóm yz 250-esén a trafót.
Nem tudjátok lehet-e bontottan ilyet szerezni vagy esetleg újonnan mennyi lehet?