úgy rémlik, hogy a 250-esbe 750ml kell, de lusta vagyok most utánanézni, meg ez függhet évjárattól. Ha 1:25-nél nem füstöl, akkor ott valami nem kerek.
hát
kezdtem már megijedni,mivel egyáltalán nem füstöl semmit..1:25 ös castrollal ,megyek.
a service is azt írja,hogy 630-at tölts utánna nemigaz?
vagy csak én olvastam félre?
A féktárcsát felszabályozni akkor szokás, ha új betétet teszel be, mivel annak, hacsak nem kínai, egyenes a felülete, míg a tárcsa a régi betéttel összekopik, ahogy sikerül neki, korántsem biztos, hogy egyenletesen. No meg vállas is lesz, ahogy mondod.
De elkörbült féktárcsát felszabályozni, az ejha. Sőt. Tyű.
Az olajad meg leeresztéskor PICIT kevesebb, mivel nem folyik ki tökéletesen, az alkatrészeken megtapad valamennyi, meg a kis üregekben, de ha ilyen nagy a különbség, akkor az vagy kiszivárgott, és csepeg a blokkon, vagy a főtengelyszimmeringen át az égéstérből ügyesen kipuffog a motor háta mögé, kékesen, sikkesen.
Nemigen. Nekinyomtad valaminek, rádőlt a motor, vagy spaniferrel a futó oldalának szorítottad, avagy egy Yamaha WR450-esen egy csávónak kidurrant az egója, hogy nem bír utólérni, holott csak egy CR125-össel mész előtte, ezért kanyarban fékezés nélkül belédrohant stb...
(bármilyen hasonlóság megtörtént eseményekkel csupán a véletlen műve)
Úgy tudom, Matlénak van hagyományos telója, talán nem is egy pár.
Az elgörbült féktárcsa az cserélendő féktárcsa. Kb. 15 ezer az új, ennek a fele a bontott.
Centírozás mehet, ha a felni nem sérült (törött) vagy nem szorul görgőztetésre, de sokat ne várj tőle. Felénk 2-3ezerért centíroznak krosszkereket.
valakinek nincs eladó hagyományos telója cr-be?
persze jó állapotban.
az enyém nagyon ramaty...
a féktárcsa görbülésével mit lehet kezdeni?
érdemes ki centiroztatni a kereket?
hol csinálják meg?
mennyibe kerül?
Szia! (Sziasztok!) Csak most léptem fela NET-re, ma szinte nem is voltam (a reggelt kivéve). A futóra vagy kíváncsi? Ha igen, holnap teszek fel róla képet.
a slick 50 nevű adalékot kipróbáltam ugyan csak lada motorba,de isten bizony hat az a motyó.könnyebben is forgott utána,bár az a blokk mindent kibír.ha világos lesz még csinálhatnál pár képet az uj családtagról
szia. szivacslégszűrő olajozásról volt szó,mivel még akkor nem volt légszűrőolaj,így oldotta meg mindenki. Nem arról volt szó hogy milyen olajat öntünk a benzinbe. Akkor Castrol TTS ment a benzinbe.
kezdtem már megijedni,mivel egyáltalán nem füstöl semmit..1:25 ös castrollal ,megyek.
a service is azt írja,hogy 630-at tölts utánna nemigaz?
vagy csak én olvastam félre?
De elkörbült féktárcsát felszabályozni, az ejha. Sőt. Tyű.
Az olajad meg leeresztéskor PICIT kevesebb, mivel nem folyik ki tökéletesen, az alkatrészeken megtapad valamennyi, meg a kis üregekben, de ha ilyen nagy a különbség, akkor az vagy kiszivárgott, és csepeg a blokkon, vagy a főtengelyszimmeringen át az égéstérből ügyesen kipuffog a motor háta mögé, kékesen, sikkesen.
mert a 700ml-ből olyan 550 jött le..
lehetséges?
vagy az csak a vállát szedi le?
(bármilyen hasonlóság megtörtént eseményekkel csupán a véletlen műve)
fékhatástól?
Úgy tudom, Matlénak van hagyományos telója, talán nem is egy pár.
Az elgörbült féktárcsa az cserélendő féktárcsa. Kb. 15 ezer az új, ennek a fele a bontott.
Centírozás mehet, ha a felni nem sérült (törött) vagy nem szorul görgőztetésre, de sokat ne várj tőle. Felénk 2-3ezerért centíroznak krosszkereket.
persze jó állapotban.
az enyém nagyon ramaty...
a féktárcsa görbülésével mit lehet kezdeni?
érdemes ki centiroztatni a kereket?
hol csinálják meg?
mennyibe kerül?
http://www.optimus92.hu/index....
19"os felniről,és 19"os gumiról volt szó!
De az hogy 18-as kerékre 19-es gumit raktok hülyeség a köbön!
Holnap lent leszek kukucskán ha valakinek van kedve jöjjön lesz kamerázás is...