Értem.
És ez gondolom azután hogy megcsináltattad és bejárattad.
Enyém is perselyes és az ablakokat én rádiuszoltam le de megmondom őszintén az ablakok helyzetét illetően, nem tudom
hogy a helyén maradtak-e.
Sajnos ezt sokkal jobban nem lehet elkészíteni a hüvely anyagvastagsága miatt, és nincs akkora furatátmérő sem, hogy komolyabban hozzáférj az ablakokhoz, akár egy egyszerű reszelővel is. Finomítani lehet, 100-as nagyon körülményesen lesz. Butább, nem ennyire kihegyezett, igénytelenebb nagyobb tűréshatárokkal rendelkező motornál nem jön így ki....
Persze.
Nehezen pörrent fel a gép, egyenetlen rángatás 8ezer felett, gyenge motor, és nagy terhelésen, pörgetve detonáló csattogás a hengerből.
Erőben a 250-es motor kb. mint egy 125-ös. Ennyi.
Nem gondolom, hogy bármi-féle értelme lenne ennek. Jól érzed magad attól, hogy rendszeresen beszólogatsz? Tényleg nem látom értelmét, hogy miért csinálod? Nekem mondod, hogy keménykedek? Szerintem egyáltalán nem. Soha semilyen "nyomdafestéketet nem nagyon tűrő" jelzővel nem illettelek még, de eztán sem foglak. Észt sem osztogatok, elmondtam már korábban is, hogy sem én, sem pedig más nem azért írogat itt általában, mert tud mit kezdeni a szellemi kapacitásával. Tőled például azt még soha nem hallottam, hogy, "figyelj ide haver, ez így nem lesz jó ezért, meg ezért..." A legtöbb hozzászólásod azonnal a hülyézéssel, meg barmolással kezdődik. Jó ez így neked? Nem hiszem, hogy szükség lenne erre azon kívül, hogy neked ez dobja fel a hangulatod.
Állítólag nem, itt ajánlották. Amúgy gépmunkákban szakinak tűnik, és állítólag sok motort (NSR, robogók stb.) hüvelyezett már, ott valszeg nem jött ez így ki, vagy ezt baszta csak el, nem tom.
Szemmel?...hááát...belenyúlsz a kimunkált ablakba, és beleakad az ujjad a "párkányba"
A ferdén futó átömlők vonalát nem követve, merőlegesen vannak az ablakok kivágva. (voltak)
ez szemmel is látható dolog,vagy csak műszerrel lehet kimérni?
mert ugye nekem is perselyezve lett!
a srác aki csinálta,nem véletlen egy volt gokart-versenyző?
Minden (volt) tesülethez tartozónak ilyen választékosan sikerül kifejeznie magát? Ehhez csak gratulálni tudok. Pedig ezt biztosan tudom, hogy ott nem tanítják.
Minden ablak gyakorlatilag 2mm-t lejjebb vagy feljebb került, mivel a hüvely falába merőlegesen készültek a kivágások.
Mit mondjak, ez nem sokat segített a RÉSVEZÉRELT motoron
légyszi nézzétek meg:)