Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azti,nem gondolnám,hogy ez ilyet is tud
na majd a hétvégén letesztelem elkérem egyik yz-től az ü óra mérőjét!
te végül milyet vettél?mennyiért?
Jó éjt mindenkinek!
Vár a harmadik félidő....
Hallás alapján szerintem nincs. Hallanád, milyen hangot ad ki, mikor 11640-et forog
Mennék, de totál tele vagyok melóval. Egy 650-st holnap este visznek el, szabadonfutó-önindító csere, az én 650-m kellene elvinnem műszakira, egy 350-t kell átidomozni+gyorsítós karbisra lőni, az 550-m kell hengerfejtuningot megcsinálni és kinyitni a kiput, a másik 650-t szétszedni, futóműcsere , egy 610 Husqvarnáért jönnek szombat du, vezlánccsere+gumicsere, bowdenekkel cicizni, a Cabrióból kell kivennem a katalizátort és ráraknom a nyomásszabályzót a ráírt chip mellé (etanollal megyek 190 Ft!) plusz van egy 503-s román VOR is, aminek újra össze kell rakni a blokkját, mert a román szerelő vmilyen állítólag német import 20 euros FBS-t használt még a hengerfejtömítéshez is. Az olajmolekulák örömtáncot járnak a Hidrogén és az Oxigén testvéreikkel.....
Holnap pedig gépműhelylátogatás, alkatrészbeszerzés hétvégére.
nyugtas meg kérlek!
kezdek félni,hogy az enyémet is elbaszták
azt mondod,hogy ez még nincs a vidin 6000 felé pörgetve?
Bocs, de alszom egy kicsit, mert a héten nemigen tudtam pihenni.
Legyetek jók és éljen a béke, jóéjt!
de a fordulat vételre gondolok.
azért szerintem nem gyenge a gép..
mondjuk videóról valóban nehéz megmondani..
Megnéztem, egyszer sem nagyon pörgetted 6ezer fölé, nekem meg 8ezer körül jelentkeztek a gondok, úgyhogy így nem látok/hallok semmi szokatlant

1. azért dobálózok itt fordulatszámokkal, mert az üzemóramérőm kijelzi, és van némi támpontom
2. ha a 250-esem full erőben lenne, én sem forgatnám 6ezer fölé, mert hanyattvág.
Evvel teljesen egyetértek!
Amit tőletek vettem motort egy két apróságot helyre tettem rajta és most még veszettebben megy, igaz előte sem volt gyenge.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
nézd meg légyszi,kiváncsi vagyok a véleményekre..
nem a tudásomra gondolok
Helyenként picit túl jó színben tűntetsz fel, de igazad van
Mellesleg... tényleg mennék már egy tuti Berggel, nem akarsz szombaton pályára menni valahova?
Az a legnagyobb baj hogy a működik szó manapság kezd egyet jelenteni a tökéletes kifejezéssel, pedig korántsem ugyanez, pláne egy versenymotor esetében. Keme motorja működésképtelen mivoltából végül is feltámadt, és valószínű hogy a motoros társadalom 80-90%-ának ebben az állapotában is a csúcsot jelentené, de mivel van annyira igényes önmagára és a motorjára is, nem elégszik meg ennyivel, és van annyi rutinja és műszaki ismerete, hogy tudja hogy vmi nem stimmel. Nem nagyképűségből mondom, de néhány motoron meglepődnétek hogy milyen menetteljesítményekre képes egy-egy jó állapotú gánymentes mindegyhányéves darab, ha be van lőve mindene.
hát ja, gondoltam erre.
Végülis a hiba nagyjából helyre van hozva, gyári hengert úgyis venni akartam nyáron, neki meg minek adjam vissza, hátha megint elrontja?
Vagy nem tudom. Szombaton kipróbálom, milyen most, és akkor eldöntöm, mi legyen.
Nem is gondoltál rá, hogy beszélj a kiskőrösi csávesszel? Ha értelmes ember, meg érti is a szakmáját, akkor be kell vállalnia, hogy ezt rendesen elcseszte. Ennyi erővel ki is dobhattad volna (majdnem) a pénzed az ablakon. Szerintem ezt a hibát kapásból el kell ismernie, aztán az lenne a minimum, hogy garancia keretében helyrehozza. Ha ez úgy történik, hogy kicseréli a hüvelyt ismételten (persze a saját költségére), akkor úgy. Én megpróbáltam volna biztos. ...és akkor még szó sem lehet semmiféle "cigánykodásról" sem. Gondolom te sem lopod a pénzt?
nézz be az adás-vétel-csere topicba.....2-3 oldal és megtalálod!
Pontosan.
Életemben először láttam hüvelyezett hengert, hááát...valahol el kell kezdeni mindent.
nah mutass a képet rola meg egy méretet
Rohan a két vonat egymás felé, engem ne állítsatok közé.

Nah, erre gondoltam a kisebb ablak kimunkálásával:
Ez így van, de ezt egy vérbeli szaki tudja is, pláne ha motoros is az ember, és ült már olyan motoron aminek a cuccait elkészítette. Meg gondolom neked sem tűnt fel mikor elhoztad hogy fos lett, vagy nem tulajdonítottál neki elég jelentőséget, mert nem volt viszonyítási alap.
fu bazdmeg sugárzik mindenhonnan a szép magyar kultúra
Szerintem a Kemének ehhez semmi köze. Igazából nagyon nem is vártam, hogy megmagyarázd, csak elgondolkodtam rajta, hogy valóban miért jó ez így neked? De hát te biztosan tudod. A Kemétől e vonatkozásban pedig nem gondolom, hogy kérdeznem kellene. Na mindegy is...hagyjuk.
Az alsóval... Semmit...
Ha valaki kiméri még a nicasilos hengeren az ablakok pontos helyét, majd rászámolja a hüvelyfal vastagságából adódó "veszteséget", így kap egy olyan ablakot, ami alul-felül kb. 2 mm-rel kisebb, és ezek után fúróval ferdére munkálja a rést (az alsót kifelé lejtetve, a felsőt befelé emelve), kész is az eredeti, ferde csatorna, és az ablak is pontosan a megfelelő magasságba kerül.
Jah amúgy köszi a választ.
szerintem egy turbómaróval meg egy csőrős axiális csiszológéppel ki lehet szedni!