Mennék, de totál tele vagyok melóval. Egy 650-st holnap este visznek el, szabadonfutó-önindító csere, az én 650-m kellene elvinnem műszakira, egy 350-t kell átidomozni+gyorsítós karbisra lőni, az 550-m kell hengerfejtuningot megcsinálni és kinyitni a kiput, a másik 650-t szétszedni, futóműcsere , egy 610 Husqvarnáért jönnek szombat du, vezlánccsere+gumicsere, bowdenekkel cicizni, a Cabrióból kell kivennem a katalizátort és ráraknom a nyomásszabályzót a ráírt chip mellé (etanollal megyek 190 Ft!) plusz van egy 503-s román VOR is, aminek újra össze kell rakni a blokkját, mert a román szerelő vmilyen állítólag német import 20 euros FBS-t használt még a hengerfejtömítéshez is. Az olajmolekulák örömtáncot járnak a Hidrogén és az Oxigén testvéreikkel.....
Holnap pedig gépműhelylátogatás, alkatrészbeszerzés hétvégére.
Megnéztem, egyszer sem nagyon pörgetted 6ezer fölé, nekem meg 8ezer körül jelentkeztek a gondok, úgyhogy így nem látok/hallok semmi szokatlant
1. azért dobálózok itt fordulatszámokkal, mert az üzemóramérőm kijelzi, és van némi támpontom
2. ha a 250-esem full erőben lenne, én sem forgatnám 6ezer fölé, mert hanyattvág.
Helyenként picit túl jó színben tűntetsz fel, de igazad van
Mellesleg... tényleg mennék már egy tuti Berggel, nem akarsz szombaton pályára menni valahova?
Az a legnagyobb baj hogy a működik szó manapság kezd egyet jelenteni a tökéletes kifejezéssel, pedig korántsem ugyanez, pláne egy versenymotor esetében. Keme motorja működésképtelen mivoltából végül is feltámadt, és valószínű hogy a motoros társadalom 80-90%-ának ebben az állapotában is a csúcsot jelentené, de mivel van annyira igényes önmagára és a motorjára is, nem elégszik meg ennyivel, és van annyi rutinja és műszaki ismerete, hogy tudja hogy vmi nem stimmel. Nem nagyképűségből mondom, de néhány motoron meglepődnétek hogy milyen menetteljesítményekre képes egy-egy jó állapotú gánymentes mindegyhányéves darab, ha be van lőve mindene.
hát ja, gondoltam erre.
Végülis a hiba nagyjából helyre van hozva, gyári hengert úgyis venni akartam nyáron, neki meg minek adjam vissza, hátha megint elrontja?
Vagy nem tudom. Szombaton kipróbálom, milyen most, és akkor eldöntöm, mi legyen.
Nem is gondoltál rá, hogy beszélj a kiskőrösi csávesszel? Ha értelmes ember, meg érti is a szakmáját, akkor be kell vállalnia, hogy ezt rendesen elcseszte. Ennyi erővel ki is dobhattad volna (majdnem) a pénzed az ablakon. Szerintem ezt a hibát kapásból el kell ismernie, aztán az lenne a minimum, hogy garancia keretében helyrehozza. Ha ez úgy történik, hogy kicseréli a hüvelyt ismételten (persze a saját költségére), akkor úgy. Én megpróbáltam volna biztos. ...és akkor még szó sem lehet semmiféle "cigánykodásról" sem. Gondolom te sem lopod a pénzt?
Ez így van, de ezt egy vérbeli szaki tudja is, pláne ha motoros is az ember, és ült már olyan motoron aminek a cuccait elkészítette. Meg gondolom neked sem tűnt fel mikor elhoztad hogy fos lett, vagy nem tulajdonítottál neki elég jelentőséget, mert nem volt viszonyítási alap.
Szerintem a Kemének ehhez semmi köze. Igazából nagyon nem is vártam, hogy megmagyarázd, csak elgondolkodtam rajta, hogy valóban miért jó ez így neked? De hát te biztosan tudod. A Kemétől e vonatkozásban pedig nem gondolom, hogy kérdeznem kellene. Na mindegy is...hagyjuk.
Ha valaki kiméri még a nicasilos hengeren az ablakok pontos helyét, majd rászámolja a hüvelyfal vastagságából adódó "veszteséget", így kap egy olyan ablakot, ami alul-felül kb. 2 mm-rel kisebb, és ezek után fúróval ferdére munkálja a rést (az alsót kifelé lejtetve, a felsőt befelé emelve), kész is az eredeti, ferde csatorna, és az ablak is pontosan a megfelelő magasságba kerül.
na majd a hétvégén letesztelem elkérem egyik yz-től az ü óra mérőjét!
te végül milyet vettél?mennyiért?