Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azt gondoltam ti ilyen kérdést kis ujjból kiráztok.Másrészt volt egy henger ovalitásból is kérdésem és már vagy 4 napja várom,hogy nektek mi a tapasztaltok. ÉS ennyi,semmi mást nem várok egy ilyen fórumtól.
A főtengely pedig ha jó az én motoromba akkor érdekelne:
Te mit vártál, hogy közel 20 CR-szakértő a monitorra meredve versenykészen várja, hogy nyomban válaszoljon neked?
Légyszives legyél már türelemmel.

Amúgy nekem van egy jó főtengelyem 125-ös CR-be, kemény 15ezer Ft, bele kell próbálni, mert nem tudom, mikori évjáraté.
Prox hajtókar felújító szettem eladnám,én 99-es 125 CR-hez vettem.20eft kérnék érte.
Légyszíves próbáljatok már válaszolni is!
Hello!
Szerintetek milyen márkájú és melyik boltból érdemes 99-es 125 CR-hez főtengelyt rendelni?
Van tapasztalatok,mert enyémet az elöző szerelő mester szépen szétverde!
méretei:
22*50*5
első kerék szimeringről lenne szó!
jah...én keresni senkin nem akarok itt. Meg néha jól jön a kölcsönös segítség!
és azért a nagy része itt a fórumon ilyen emberke!
Semmit sem kell köszöngetni, már megtetted szerintem, a lényeg csak az, hogy végre odaérjen hozzád!
jaja... meg teszek rá egy tacskó kormányt is hehe
....hát nekem már egy páncél kellene....
szevasztok! bocsi az off-ért de hátha szükséges valakinek mez vagy kesztyű!
TLD white/red XL mez 14500helyett 9500
TLD blue/red L mez 14900helyett 9500
TLD GP raket/red kesztyű 7990helyett 6000
érd itt vagy email az adatlapon
hűűű, vazzeg ez aztán áramvonalas lett.És ahogy látom a lánchajtást is lecserélted kardánra.....még 1 nyújtott első villa és kész a terepchopper
jaja, beszéltem ma öcséddel, mondta,hogy már a portán van. Holnap fel is vesszük,...és ha megjön jól megköszönjük megint!
Hello mindenki!

Kicsit beújítottam a gépet... Gondoltam átalakítom gyorsaságira
nem is akárki ajánlásával!
...nagyon fasza gyerek vagy! Remélem holnap a bak is a helyére kerül!
peace
Szia! Szerintem nyissunk egy topikot "hülyék" címmel. Te is így gondolod nem Zotya? ...ajánlásunk már van hozzá! ...Egyébként küldheted a matricát, és felcímkézem!
...nem is neked szólt, amit írtam! Hanem előfordulnak itt néha "vérprofi istenkirályok" is!
Segítető szándékkal mondtam, mint ahogy azt is, tetszik az ötlet. Hozzátettem, hogy szerintem… Szerencsére "szabad" országban élünk.
aztán nem ám teszel rá Molnarzo matricát...
Hello mki!

Kennex, kész van a berugómechanika! Az agyméret és a bordázás még nincs rajta,mert sajna a tengely az nem volt nálam. De ha bármi szarság lesza berugóddal akkor gondolom úgyis szétkapod.Onnan már csak 1 mérés,és nekem kb.1 nap meló. Aztán már küldöm is neked ahogy ígértem. Rögtön csináltunk 3 szettet. Hátha a 250esé is hasonló.
Azért félreértés ne esékk! Még mielőtt bárki hamut szórna a fejemre, én nem mondtam senkinek, hogy kezdjen el utánozni! Kipróbálom így, aztán majd meglátom. Azt gondolom hogy jó lehet (a jelenlegitől mindenképpen jobb). Egyébként mindenki azt hisz, meg gondol, amit akar. Ez egy ilyen szabad ország.
hondánál 3800ft a gyári
Nekem tetszik az ötlet, bár a felfekvő felöletett tényleg szabadon kell hagyni, oda max a zsír mehet. Nekem is voltak hasonló kísérletezéseim, a légszűrő nyíláshoz tettem a klímákban is használt szűrőt, de nem a por, hanem a levelek ellen. Nem egyszer szedtem ki, maréknyi levelet a szűrőházból. Azonban figyelni kell az áteresztő képességre, mert ugye a motor is lélegzik, nehogy megfulladjon. Egyébként szerintem nem megy át a szűrőn a por, nekem mindig patyolat tiszta volt az összekötő szakasz, soha nem tapasztaltam, hogy bármit is átengedett volna. Szerintem normálisan beolajozott-zsírozott szűrőn nem jut át semmi. Ettől függetlenül hasznos lehet a sapi, kevesebbet kell retkezni a tisztításnál.