Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hm. Jelenleg ugye 7mm körülre van lapítva, azt egy kovácsgép 2 óra alatt püfölte ilyenre. Szerintem további 2mm az nagyjából további egy óra kovácsolás. Inkább köszörüljük, kár lenne tönkretenni azt a tonnás öntöttvas gépet....
miért kell nitridálni?
Kopásállóság végett,vagy csak egyszerűen gyenge korrúzióvédelem?
Ja ez az érdekes, hogy csak 3ban és csak terhelés alatt.
ott a pont
görgőzik!
sík felületet nem hónolunk.
olyan is készül csak az crom-molibdén-vanádiumból és nitridáljuk.

he, he, ha kész lesz aliens-eket lehet vele öldökölni.

én 5mm re lekovácsolnám tudod ha már lúd legyen kövér aztán köszörü, a sikköszörü isten királya rá nállunk csak nyárra lesz kész a köszörü. ( honolják meg mittom én mit csinálnak vele pedig szerintem jó volt de állitólag elfáradt )

én meg azt hittem valami ultrabrutál motoralkatrész!
kés
kemének egy ulrabrutál kovácsolt szánacél penge
és még edzve sincs...egyébként ilyen alapanyagú késeket szeretnénk csinálni, meg még pár trükkös cuccot, egyelőre úgy néz ki, hogy ha ebből siekrül egy tőrt készíteni, az örök élet, akkor is, ha valaki betont vés vele.
kapd szét és látni fogod, aminek hangja van azt látni , vagy ha nem is akkor is rá lehet jönni.
a hézagolo lemez akkor is necces a váltóban is sok minden történik terhelésre, ott is vannak türések, és a sima váltás miatt igen nagyok, de ha a csapágyak rendbe vannak akkor nemigen lehet más.
gondolom ha szét volt huzva akkor minden csapágyat cseréltél, bár ha az lenne akkor mindig zajongana.
akármi más ( fogaskerék kivezetés pl. ) minden fokozatban csinálná, hisz terhelés mindig éri.
de 1általán milyen alkatrész ez amit köszörülni akartok?
köszi.Megvan a bibliában,de most nem tudom megnézni,mert Laptopozok.
Mennyiért szerezted az első szárakat?
fogd meg azt a lánckereket és mozgasd meg kézzel...mozog?
ja, ja
sikköszörü
eddig átmérös volt ezértz kellet marni és baszott vastag.

szép a géped én most tettem bele az olyan elsö futomüvet mint a tied , nem tudod mennyi olaj kell az elsötellóba ?
Leszedtem a láncot és úgy nem kattog, akárhogyan pörög. Ha rajta van és megyek vele, ha terhelve van akkor csapkodja a láncot is meg kattog is...
hali,

de csináltam képet szakrajzot, minden rákot csak még tré voltam levenni a gépröl.
SZEWASZTOK
mágnesasztal-síkköszörű!
Ha kellek szólj!
Képeket nem csináltál véletlen közben?
Köszike lehet, hogy majd élek a lehetőséggel.
hello S.x
ha valamiben segithetek szólj.
szép munka, söt ,nem is munka, inkább szórakozás.

olyan bensöséges kapcsolatom lett a motorommal hogy beszélek is hozzá
Helló Gergö

Látom nemsokára kész leszel. Ne irigykedj te nemsokára kész leszel én meg előtte állok.. azt még nem tudom, hogy mennyivel
a hézagoló lemezkéket ( távolságtartó ) nézd át, a 3. nincs külön csapágyazva.
szerintem......
jobb ötlet nincs
Csapágy ? Pedig nem rég lett összerakva új csapágyakkal, meg minden extrával... Az lehet, hogy csapágy miatt csak 3dikban kattog?