hello,van valami fejlemény cdi ügyben?bennem már kezd motoszkálni a vágy egy kecskeméti motorozáshoz ez a hét meg a következő is zsufoltnak tünik,de utána már jó esélyek vannak.kicsit leírtam a mocimat,kipuff,lábtartó eltört rajta,plusz a régi a dolgok,de még mindíg megy.első hátsó gumi is elkezdett törni rajta.talán hátul cserélek,ugyis kopott már csak nagyon ágaskodik ezért eddig nem eröltettem.talán kakukk mester mocija is össze áll 2 héten belül,aztán csapatunk egy nagyot!
Hali! Egyáltalán nem biztos, hogy cserélned kell! Mindkettő kúpgörgős csapágy, széthullani valószínűleg nem fog, csak mindegyik 3 darabból áll (külső gyűrű, görgősor, belső gyűrű), ha így érted, akkor természetesen mindegyik 3 db-ba van, de széthullani nem fog. Azt kell megnézned majd, hogy a külső, valamint a belső gyűrű mennyire van berágódva a görgőktől? Ha nincs berágódás, és a görgők sincsenek pikkelyesre kopva, akkor kimosod, átzsírozod és visszarakod, aztán beállítod a csapágy feszességét, majd lekontrázod. Ennyi.
Hello Hawy!
Ha kell kormánycsapágy szólj. Nem jó bele a sima szériacsapágy. A furaton egy kicsit barkáécsolni kell. De megoldom ha gondolod!
....és nem 8 Ezerből!
Germalexnél nem kérdezted? SKF-éknél anno én nem kaptam, nem tudtak ilyen méretet produkálni katalógusból sem (már hogy ami nekik volt, ill. amit forgalmaztak). Tesóm intézte, baráti áron volt 4500.- Ft/db azt hiszem (számla nélkül, meg lehet hogy félÁFA is), valamilyen Japó csapágy, de nem emlékszem a nevére.
van sárgád baszki:)
amúgy magyarországon rendes emberek vannakl indenki ráver egy csomó pénzt a mocira és ugy addja el olcsón hogy jól járjon a vevő
gazdaságot így lehet fellendíteni - alkatrész szférát
Ha normál széria csapágy akkor igen, de ezt erősen kétlem, mert majdnem mindenbe bele tesznek egy kis trükköt. Beszélj Molnárzó-val csapágy ügyben, lehet tud segíteni.
Az hogy jó e valami, azt a kinézet nem mindig igazolja. Lehet ótvaros a kinézete, de motorikusan meg futóműre, fékrendszerre, kormányszerkezetre pöpec.
Ilyet átfestett szart ne vegyél!250ezerért nagyon drága,250 ért újabbat ,és sokkal jobbat kapsz!Ezt semmi képp ne vedd meg,ezen még rezót se ártana cserélni!
Most el foglak keseríteni, mert nekem volt szerencsém egy olyan zsírhoz hozzájutni(régebben kaptam és még van belőle), amit vadászrepülőgépek tűgörgős csapágyaihoz ajánlanak. Na én azzal zsírzom. Fogalmam sincs hogy lehet-e ilyet kapni ker. forgalomban (ha lehet is biztos kurva drága). Fehér színű, szilikonos zsír, ami nagy hőterhelésre van méretezve. Egyébként szerintem valamilyen jó minőségű szilokonos csapágyzsírt tegyél tűgörgős helyre. Ne kérdezd, hogy milyen nevűt, mert fogalmam sincs. Valamilyen olaj, -vagy kenőanyag szaküzletben kellene kérdezni, hogy milyen minőségi zsírok vannak (nem kell abból egyszerre olyan sok, hisz fizikai méretükből adódóan sem tudnak túl sokat bevenni a himba perselyei, meg a hátsó villa csapágyai). Egyszerű kézi zsírzóprést gondolom autósboltban lehet kapni.
majd hétvégén meglátjuk mi a szitu!
addigis köszi
Ha kell kormánycsapágy szólj. Nem jó bele a sima szériacsapágy. A furaton egy kicsit barkáécsolni kell. De megoldom ha gondolod!
....és nem 8 Ezerből!
ha nagyon rossz állapotú,fenn áll a veszélye,hogy szétszedésnél széthullik?
lehet szétszedem átzsírozni
mit jelent az aranyár?
amúgy magyarországon rendes emberek vannakl indenki ráver egy csomó pénzt a mocira és ugy addja el olcsón hogy jól járjon a vevő
gazdaságot így lehet fellendíteni - alkatrész szférát
egy árban voltak.de fogalmam sincs mivel jobb/roszabb
csak haver nézegette de mondtam neki hogy szerintem sem jó
csak kiváncsi voltam mit moindtok
mi a különbség a grafitos zsír és a nem grafitos között?
ezt adták a germalexbe :1100-ért
http://www.motorera.com/honda/...
Itt meg tudod nézni kinézet alapján mikori
92-től fehér tankos
94-ig fekete blokkos
hol lehet kapni "zsírzókészüléket"?
mert nekem vannak zsírzógombok a hátsó tájékon