Azt nem tudom, hogy a te szűrődön nincs-e valahol szakadás, de nyugodt lehetsz, hogy képes átszívni a szivacson akkor is, ha egészséges a szivacs! Nem azonnal, de minél többet mész vele egyhuzamban, egyre jobban telítődik és törvényszerűen enged is át.
Nekem is tele lett tegnap porral és olajjal a légszűrőház. Szerintem a l
égszűrő peremén engedi valahol be a port. Van kimondottam ehhez egy speciális paszta, kérek kölcsön ilyet és majd ezzel próbálom meg. Visszajelzek, hogy milyen, amint kipróbáltam.
Most csináltattam a hengerem és én úgy tudtam hogy 2003 a motor de a szervizbe ahol csinálták a hengerem azt mondták hogy régebbi.Valaki meg tudja nekem al mo alapján mondani hogy mikori a moci?
Hali mindenkinek! Na erről beszéltem! A légszűrő-sapka alá egy kisebb légszűrő-sapka (így 2x olyan vastag, mint eredetileg, és mivel légszűrő-szivacsból van a kisebbik is, teljesen ok a légáteresztő képessége). Ha még az egészre kívülről ráhúzok egy "műtős-sitykát", és Matlé módszerével csak az ülés alól engedem, hogy szívja a levegőt rendesen, szerintem tuti lesz, de elkiabálni nem akarom! 1 óra alatt megvolt az egész a sablon kivágásával együtt. Kíváncsi leszek!
El tudom mondani, de ha nincs hozzá intód és mikronmérőd akkor nem tudod lemérni. Az intó az furatmérő 0,01 mm er pontos órás kütyü amivel a henger ovalitását és kopását lehet kimérni, míg a mikrométerrel a dugó átmérőt lehet mérni, ami szintén 0,01 mm pontos
Hölgyek,Urak az asszony mától a MOTO-COMPLET hivatalos viszonteladója lett. Ha valakinek onnét kell valami óccsóbban akkor sziveskedjék csergetni vagy kiabálni
hali!
nekem volt már vertex, prox, meteor és most wössnert használok. 1 biztos, hogy meteort hosszú távra ne vegyél! a többi márka sztem nagyjából hasonló minőségű, a szerelők a vertexet és a wössnert mondták nekem, de a prox a legolcsóbb (persze csak a meteor után ) és sztem az is van olyan jó mint a többi.
de mindenképpen be kell méretni, különben nem is tudsz rendelni hozzá másikat, és nem mindegyik márkánál van az összes méret.
Először mindenféleképp mérni kell, és csak utána gondolkozni a cserén mert nem bizti, hogy az a baja, Szép sorjában ki kell zárni a hibaforrásokat. Milyen dugót? Jó minőségűt jó olajjal. Nekem prox van benne, de van aki meteort használt átmeneti megoldásként, van aki a wössnerre esküszik, van aki a wertexet szereti van aki a viescót.
Ha eléri a dugó és a hengerfal közötti rés a 0,1 mm-t akkor az már cserére szorul. az illesztése 4-6 század mm között van, amit nem hiszem hogy szemre észre vesz bárki. Ki kell mérni az a biztos.
Este megnézem a srácnál, aztán megegyezünk, hogy tud rajta finomítani, és akkor gyenge motorral elmegy pár hónap, amíg összevakarok egy nicasilos új hengerre valót, amerikából kb. 80-100ezer Ft.
Sebaj. Nézzük a jó oldalát:
-ettől eltekintve a motorom állítólag kiváló
-nem basz hanyatt lépten-nyomon, tudok vele az én szintemen motorozni
-van hova tenni azt a rengeteg pénzt, amit keresek...
Szia! Lehúztuk a hengert, levettük a dugót, kivettük a gyűrűt és beleraktuk a hengerbe, és a gyűrűn nem látszik kopás sehol, ill. a rés minimális volt, a dugó szoknyáján nem észleltünk szemrevételezés során kopást.
csodálatos.elgondolkodtató a dolog,lehet azzal valamit kezdeni?megint hüvely csere?szerintem sok pénzt ne basz el rá,nyárra csak össze jön egy új nikasilos hengerre.az a kék vas sokat ér a ház mögött.jó erőben van
A hüvelyen a felömlők és a szívó-kipufogónyílások derékszögben vannak kimunkálva, emiatt a hüvely vastagságából adódóan a nyílások fentebb vannak, mint kellene, valamint gátak keletkeznek, amik összevissza kutyulják a gázáramlást.
már sokan megállapították hogy sokat nem idegesítem magam az igényes megoldásokon,de szerintem bevált.légtechnikában használatos aluszalaggal leragaszgatok mindent ami a légszürő közelében van,még azt is ahol a sárvédő találkozik a házzal,igy csak az ülés alol sziv amenyit tud.teljesítmény romlás nem érdekel mert igy is sok.légszürőt kosztól függően 2-3 motorozásonként takarítom.szürő és karbi(ban) közti részben porszemet még soha nem találtam.az előző cr-t 1 évig nyúztam igy,eladáskor nyoma sem volt gyengülésnek,csörgésnek.ugyan ugy duruzsolt mint összerakás után.
égszűrő peremén engedi valahol be a port. Van kimondottam ehhez egy speciális paszta, kérek kölcsön ilyet és majd ezzel próbálom meg. Visszajelzek, hogy milyen, amint kipróbáltam.
Most csináltattam a hengerem és én úgy tudtam hogy 2003 a motor de a szervizbe ahol csinálták a hengerem azt mondták hogy régebbi.Valaki meg tudja nekem al mo alapján mondani hogy mikori a moci?
Av:JH2JE01A53M702171
Mo:JE01E6407751
meteort szerencsére 250-hez nem gyártanak!
nekem volt már vertex, prox, meteor és most wössnert használok. 1 biztos, hogy meteort hosszú távra ne vegyél! a többi márka sztem nagyjából hasonló minőségű, a szerelők a vertexet és a wössnert mondták nekem, de a prox a legolcsóbb (persze csak a meteor után ) és sztem az is van olyan jó mint a többi.
de mindenképpen be kell méretni, különben nem is tudsz rendelni hozzá másikat, és nem mindegyik márkánál van az összes méret.
Sebaj. Nézzük a jó oldalát:
-ettől eltekintve a motorom állítólag kiváló
-nem basz hanyatt lépten-nyomon, tudok vele az én szintemen motorozni
-van hova tenni azt a rengeteg pénzt, amit keresek...