Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ez a baja, gondoltunk a karbi beállitásokra, most pedig a powert akarjuk lejjebb állitani. Karbidban mik az adatok?
Nekem 2001-ig van adatom, de a motor szám emelkedése alapján 2003-asra lehet következtetni. Mindenféleképp 2001 utáni.
A gyűrűhézag limit 0,65mm, míg az újnál 0,4mm. Ha kisebb akkor hajlamos a megszorulásra.
Azt nem tudom, hogy a te szűrődön nincs-e valahol szakadás, de nyugodt lehetsz, hogy képes átszívni a szivacson akkor is, ha egészséges a szivacs! Nem azonnal, de minél többet mész vele egyhuzamban, egyre jobban telítődik és törvényszerűen enged is át.
Nekem is tele lett tegnap porral és olajjal a légszűrőház. Szerintem a l
égszűrő peremén engedi valahol be a port. Van kimondottam ehhez egy speciális paszta, kérek kölcsön ilyet és majd ezzel próbálom meg. Visszajelzek, hogy milyen, amint kipróbáltam.
Szétszedem és elviszem valakihez, aki meg méri nekem precízen, de azért köszönöm szépen.
Hali.

Most csináltattam a hengerem és én úgy tudtam hogy 2003 a motor de a szervizbe ahol csinálták a hengerem azt mondták hogy régebbi.Valaki meg tudja nekem al mo alapján mondani hogy mikori a moci?


Av:JH2JE01A53M702171
Mo:JE01E6407751
Hali mindenkinek! Na erről beszéltem! A légszűrő-sapka alá egy kisebb légszűrő-sapka (így 2x olyan vastag, mint eredetileg, és mivel légszűrő-szivacsból van a kisebbik is, teljesen ok a légáteresztő képessége). Ha még az egészre kívülről ráhúzok egy "műtős-sitykát", és Matlé módszerével csak az ülés alól engedem, hogy szívja a levegőt rendesen, szerintem tuti lesz, de elkiabálni nem akarom! 1 óra alatt megvolt az egész a sablon kivágásával együtt. Kíváncsi leszek!
El tudom mondani, de ha nincs hozzá intód és mikronmérőd akkor nem tudod lemérni. Az intó az furatmérő 0,01 mm er pontos órás kütyü amivel a henger ovalitását és kopását lehet kimérni, míg a mikrométerrel a dugó átmérőt lehet mérni, ami szintén 0,01 mm pontos
Azt el tudod mondani nekem, hogyan kell, megmérni?
Hölgyek,Urak az asszony mától a MOTO-COMPLET hivatalos viszonteladója lett. Ha valakinek onnét kell valami óccsóbban akkor sziveskedjék csergetni vagy kiabálni
250-es cr-hez most vettem wössner, ami 30 ezer volt, a prox 25-26 és a vertex 32.
meteort szerencsére 250-hez nem gyártanak!
hali!
nekem volt már vertex, prox, meteor és most wössnert használok. 1 biztos, hogy meteort hosszú távra ne vegyél! a többi márka sztem nagyjából hasonló minőségű, a szerelők a vertexet és a wössnert mondták nekem, de a prox a legolcsóbb (persze csak a meteor után ) és sztem az is van olyan jó mint a többi.
de mindenképpen be kell méretni, különben nem is tudsz rendelni hozzá másikat, és nem mindegyik márkánál van az összes méret.
Először mindenféleképp mérni kell, és csak utána gondolkozni a cserén mert nem bizti, hogy az a baja, Szép sorjában ki kell zárni a hibaforrásokat. Milyen dugót? Jó minőségűt jó olajjal. Nekem prox van benne, de van aki meteort használt átmeneti megoldásként, van aki a wössnerre esküszik, van aki a wertexet szereti van aki a viescót.
Akkor, vennem kell egy dugót és gyűrűt. Milyet ajánlanál?
Nekem csak ez egyik gyűrű érte el a kopási limitet, még megy jól, de a berúgókaron már érzem, hogy nem tartja meg már úgy a kompressziót ahogy illene.
Ha eléri a dugó és a hengerfal közötti rés a 0,1 mm-t akkor az már cserére szorul. az illesztése 4-6 század mm között van, amit nem hiszem hogy szemre észre vesz bárki. Ki kell mérni az a biztos.
azért nem volt olyan gyenge még igy sem.utso teszten elég sokszor el kellett venni a gázt.ha nem mész másik 250 el,fel sem tűnik!
Ha be van olajozva az is akkor rengeteg port homokot megfog
Este megnézem a srácnál, aztán megegyezünk, hogy tud rajta finomítani, és akkor gyenge motorral elmegy pár hónap, amíg összevakarok egy nicasilos új hengerre valót, amerikából kb. 80-100ezer Ft.
Sebaj. Nézzük a jó oldalát:
-ettől eltekintve a motorom állítólag kiváló
-nem basz hanyatt lépten-nyomon, tudok vele az én szintemen motorozni
-van hova tenni azt a rengeteg pénzt, amit keresek...
Szia! Lehúztuk a hengert, levettük a dugót, kivettük a gyűrűt és beleraktuk a hengerbe, és a gyűrűn nem látszik kopás sehol, ill. a rés minimális volt, a dugó szoknyáján nem észleltünk szemrevételezés során kopást.
csodálatos.elgondolkodtató a dolog,lehet azzal valamit kezdeni?megint hüvely csere?szerintem sok pénzt ne basz el rá,nyárra csak össze jön egy új nikasilos hengerre.az a kék vas sokat ér a ház mögött.jó erőben van
A hüvelyen a felömlők és a szívó-kipufogónyílások derékszögben vannak kimunkálva, emiatt a hüvely vastagságából adódóan a nyílások fentebb vannak, mint kellene, valamint gátak keletkeznek, amik összevissza kutyulják a gázáramlást.
már sokan megállapították hogy sokat nem idegesítem magam az igényes megoldásokon,de szerintem bevált.légtechnikában használatos aluszalaggal leragaszgatok mindent ami a légszürő közelében van,még azt is ahol a sárvédő találkozik a házzal,igy csak az ülés alol sziv amenyit tud.teljesítmény romlás nem érdekel mert igy is sok.légszürőt kosztól függően 2-3 motorozásonként takarítom.szürő és karbi(ban) közti részben porszemet még soha nem találtam.az előző cr-t 1 évig nyúztam igy,eladáskor nyoma sem volt gyengülésnek,csörgésnek.ugyan ugy duruzsolt mint összerakás után.
nocsak,mik derülnek ki?mit sikerült neki elbaszni rajta?