Na,ha te ezt" igy" rakod fel,és más le is utánozza,akkor gratulálok ,a világ legnagyobb hülyeségéhez.Etessed,csak porral .Kicsit agyaljatok mán el rajta,hülyéből sok van A felfekvő felület minek van?Azzal szerintetek mit kell csinálni?Vagy csak légszűrőolajjal kenve simán felteszitek?Nem mondok semmit,csak agyaljatok,meg etessétek mocit porral,azt tegyétek fel a kennex matricát Istenem
Most néztem, hogy 2 db 2300.- Ft. Nem tudom milyen minőség, de szerintem ballagj be egy "gyógyászati segédeszköz" üzletbe, és kérd meg őket, hogy mutassanak neked ilyen műtősssapkát (több féle létezik, mint megtudtam, ez zöld színű és ahogy írtam az előbb is, hártya-vastagságú). Lehet hogy 1-alkalmanként ki kell majd dobni (ezt még nem tudom), de 15.- Ft körül van egy db. Ha a 2300.- Ft-ot elosztod 15-tel, az 153 alkalom rossz esetben is (ha minden alkalomra újat kell ráhúzni). Ha pedig netán lenne valami eü-s ismerős, akkor meg ingyen is tudsz szerezni (doboz-számra áll a raktárban, ahogy megtudtam).
Azért írtam azt is, hogy ha találkozunk, akkor a kezedbe nyomok egy ilyen műtössitykát, mert akkor láthatod és érezheted, hogy milyen hártya-vékonyságú kütyü ez.
Jó-jó-jóóóó....
Nem azt mondtam, hogy szerintem nem fog működni, azt mondtam, hogy kíváncsi vagyok az eredményre. Ez nem olyan "na hácccc, barátocskám, MARHÁRA kíváncsi vagyok, hogy működik-e majd ez a szar" akart lenni, hanem egyszerűen csak kíváncsi vagyok, beválik-e.
Ahogy a múlkor is mesélted a nyársapáti csapatás után, hogy mi volt a légszűrőd felületén...Az csak hiú ábránd, hogy a hengerbe nem került be por. 1000 %, hogy került! Meg valaki írta itt mostanában, hogy 1-2 szemcsét talált a légszűrő-karbi közti csatornában, és hogy szerinte az nem vészes...Hát persze, mert egy részét (nagy részét) megköti az olajos szivacs, a többit pedig megette a motor, azért nem talált ott többet! Még Nico is mesélte hogy nem rég egy közös motorozásotok alkalmával te is megnézted a motorján a szűrő alatti részt! Ezek után szerintem nem sok kétséged maradhat! Viszonylag te is sokat szerelsz, van tapasztalatod, így nyilván azt is tudod, hogy ez a körülmény az, ami a kopások nagy részét eredményezi.
Ha két merev anyagú felület közé próbálnád beilleszteni a gyűrött részt, akkor valószínűleg igazad lenne. Csak hogy ebben az esetben csak az egyik felület merev, a másik (szivacs) képlékeny és nagyon jól reagál az alakváltozásra. A gyűrődés semmiféle problémát nem fog okozni a megítélésem szerint. Illeszkedni fog az, legalább is annyira, hogy ott ne kerülhessen be semmi!
Azt mond már meg nekem, hogy mi kárt tud tenni? Van képzelőerőm, meg elég kreatívnak is tartom magam, de ez a "nagyobb kárt tesz" elgondolást fejtsd már ki légyszi! Vevő vagyok abszolút a jó gondolatokra!
Hi! Fogtál már ilyet a kezedben? Nem tudom hány tized mm lehet az anyagvastagsága. Amikor odahúzod a csavarral a légszűrőt a helyére, rendesen neki fogja préselni a légszűrő-ház falának, ott nem fog tudni bejutni semmi, ezt hidd el! Semmi más funkciója nincs, csak hogy a nagyobb szennyeződéseket, meg a szöszöket megfogja. Utána meg ott lesz a dupla rétegű légszűrő. Ugyan már mi baj lehetne? Ha találkozunk személyesen, a kezedbe nyomok majd egyet, és akkor láthatod, hogy milyen hártya-vékony az egész!
Szia, kíváncsian várom, hogy az egyenesre vágott légszűrőszivacs-felület helyett ez a gyűrött sapka hogy fog felfeküdni a légszűrőházra...
Biztos, hogy ez így jó?
Helló! Ezt igazán örömmel hallom! Remélem a CDI megvan még a talonban, meg kéne várnom az április elejét, mert 25 pénzt mondtak rá (jó lenne egy kicsit alkudni belőle, persze csak ha jól üzemel). Ez kb. április első hetében/hétvégén lesz aktuális. Addig várnom kell még kicsit, mert nálunk is pénzügyi válság van. :) ...de aztán semmi akadálya! Szivesen! Veletek meg pláne szivesen! (Sajnos az ebay-esről lemaradtam, mert fasz voltam és időközben elfelejtettem a lejárat idejét, ami szombaton 11-12 óra körül volt - éppen kocsit mostam - és mire észbe kaptam, addigra már 13 óra volt.) Majdnem szétb@szott az ideg!
jah olyan szimeringet én se tudtam venni...
majd körbekérdeztek
már a 3. csapágy boltot járom,de sehol nem tudnak ilyen szimmeringet adni!
Szeretnék pár infót gyűjteni tőletek ha lehetséges a 2003-2004-s HONDA CRF 450-ről...milyen moci, megbízhatóság, futómű, alkatrészek kopása,..stb?
Akinek van információja a gépről, legyen szíves írja meg!
Köszönöm!
Hengerfej tömítést nem tud valaki? Egyik motorosbolt 7500-ért adja...sztem kicsit sok
köszi a segítséget
lehet kiugrok universalba azt veszek egyet
Nem azt mondtam, hogy szerintem nem fog működni, azt mondtam, hogy kíváncsi vagyok az eredményre. Ez nem olyan "na hácccc, barátocskám, MARHÁRA kíváncsi vagyok, hogy működik-e majd ez a szar" akart lenni, hanem egyszerűen csak kíváncsi vagyok, beválik-e.
most hogy így leírtad,belegondolva,igazad van!
bocsi a hülye hozzászólásért.
legyen igazad!
Biztos, hogy ez így jó?