Sziasztok! Remélem, tudtok nekem segíteni, van egy 99-es cr 125-öm és elégé erőtlen. A dugó és a hengert megnéztük rendben van, az lánckerék áttételezése 13-50,a kuplung nem csúszik meg, mert azért felkapja az elejét,a kipufogó szelep is nyit-zár. A gondom, hogy alacsonyabb fordulaton gyenge ill. ha elkezded húzni kinyit a power felfelé váltogatsz forog minta az őrület, egy kicsit visszatolom a gázt és azonnal ráhúzom azonnal megtorpan és el veszik az erő, visszaváltok és újra húzom neki. Értem, a power működését, de olyan mintha nagyon magas fordulaton nyitna és utána szinte már alig tud tovább forogni. Segítsetek légy szíves, mert már egy kicsit csalódott kezdek kenni a hondáda. 125 sx / 2001 / hez lett hasonlítottuk össze az erejét, de nem dinamikus a cr, és nem hiszem, hogy ilyen gyengének kellene lennie a cr-nek. Előre is köszi.
Hi
Az ipari méretű légkondikban használnak előszűrőt és finom szűrőt. Az előszűrő szerepe a nagyméretű szennyeződések felfogása, hogy a finomszűrő ne duguljon el hamar. Ha használjuk a sapkát a motoron, azt érjük el hogy később vakolódik le a normál szűrőnk. A levakolódás alatt azt értem, amikor már egybefüggő koszréteg van a szűrőn és már nem tud szerencsétlen motor rendesen szívni. A sapka az előszűrő feladatát látja el.
...ennek ellenére a szöszök ellen biztosan jó a sapka, én szerzek az ismerősön keresztül, aztán kipróbálom. Viszont azt szerintem elég sűrűn kell cserélni majd, mivel nagyon vékony az anyaga és bolhozódik is.
Persze, a por egyből beleragad! ...Csak hogy egy idő után (minél többet vesz magába) elkerülhetetlen, hogy ne jusson át valamennyi belőle. Nyugodtan próbáljátok ki amit említettem itt korábban, hogy kb 1-2 órás motorozás után (száraz időben) vegyétek ki a légszűrők és tiszta kézzel nyúljatok be a légszűrőház és a karbi közti csatornába. Tutira találtok benne porszemcséket!
Mivel a légszűrő be van olajozva egyből beleragad a kosz.Sokan húznak rá valami száraz rongyot vagy zoknit hogy minél kevesebb kosz ragadjon bele a szűrőbe.Ez a sapka jó ötlet én is beszerzek egy párat.
Szia! Érdekes a tipp, még ismerősöm is van, aki tud hozni (eü. dolgozó, ráadásul anesteziológián). Ismerem egyébként az anyagát, volt már ilyen ilyen a kezemben, azonban a por ellen nem jó, ám a szöszöket biztosan megfogja. A port tutira nem (nagyon vékony, pille-könnyű sűrű-szövésű háló)! Szerintem én veszek ma légszűrőszivacsot (táblában van és kb. A3 méret 1000 Ft). Csinálok egy "kis sapkát" az eredeti szűrő alá. Aztán meglátom. ..de köszi a tippet! kell a "szivacsvastagság", ha azt akarod, hogy megkösse a port!
A légszűrőtémával kapcsolatban...
Én hallottam olyat, hogy nagy porban valaki műtős sapkát húz a légszűrőre Fogalmam sincs segít-e, én is most akarom kipróbálni.
Ahogy nézegettem nem egy nagy összeg egy ilyen.
Egy próbát megér.
Lehet, ha le lenne mérve a két-soros csapágy szélessége stimmelne a 2 db egy-soroséval. ...ez csak okoskodás. Szerintem olyat, és annyit kell belerakni, amennyi előtte benne volt (ha az úgy jól működött). Csak előfordulhat a 3 db is mert nekem az 500-asban is annyi van.
A kiskőrösi sráchoz ne vidd a hengert hüvelyezni, mert úgy néz ki, hogy elbaszta a vezérlésemet az általa készített hüvely.
Az ipari méretű légkondikban használnak előszűrőt és finom szűrőt. Az előszűrő szerepe a nagyméretű szennyeződések felfogása, hogy a finomszűrő ne duguljon el hamar. Ha használjuk a sapkát a motoron, azt érjük el hogy később vakolódik le a normál szűrőnk. A levakolódás alatt azt értem, amikor már egybefüggő koszréteg van a szűrőn és már nem tud szerencsétlen motor rendesen szívni. A sapka az előszűrő feladatát látja el.
A légszűrőtémával kapcsolatban...
Én hallottam olyat, hogy nagy porban valaki műtős sapkát húz a légszűrőre Fogalmam sincs segít-e, én is most akarom kipróbálni.
Ahogy nézegettem nem egy nagy összeg egy ilyen.
Egy próbát megér.
http://www.wolforvosimuszer.hu...
adatlapomon az Eladó Cuccok között megtalálod...
OK!
Gúd nájt!
a holnapi nap nem jó nekem,mert nem leszek pécs közelébe!