Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is most furattam (hónoltattam) az enyémet (igaz az gyárilag acélhüvelyes), csak ott egy lépcső az 0,5 mm. De azt is hónolják!
Persze. Ha különösebb hibája nincs a hengernek, akkor minimális méretet kell csak levenni belőle! Csak hát hobby szinten (mint itt általában sokan - én is) nem cserélgetjük a dugattyút sem a gyárilag előírt időközönként, sem pedig 20-30 óránként. Majdnem csak hogy addig megy, amíg nem érezni, hogy erőtlenedik (vagy meg nem áll). Ilyenkor sajnos azt tapasztaljuk, mint Robgo is.
láttam még.Csak úgy tudom,hogy robogóknál van mondjuk 50,25-ös (csak írtam egy számot) dugóból A-s,B-s,stb. Na az adja meg,hogy hányadik hónoláson van túl.Mivel nicasilnál eleve mikrométerekről beszélünk,nem feltételezem hogy különösebben sokat szed le egy hónolás...
Igen, ez az övé!
Dehogynem tudsz! Kb. 400-as vizes csiszolópapír, üveglapra rátesz, bevizez, aztán a hengerfejet szépen körkörös mozdulatokkal addig csiszolod, amíg látod, hogy sík nem lesz (közben néha-néha egy kis víz a papírra). Látni fogod, mert teljesen felfényesedik majd. Ha a mocid nem lett megforralva, akkor valószínűleg a hengerfej sem vetemedett annyit hogy ezzel a módszerrel és egy kis kitartással kb. fél óra alatt síkba ne csiszolnád! Az üveglap fontos, mert az nagy valószínűséggel tényleg sík! (én mondjuk az enyémet egy "plexi"- lapon csináltam).
Ez meg hülyeség.Még autóknál is a sokkal nagyobb felületet csak akkor síkolják,ha jól "meghőkezelték"
ez robi kawasakija? nem néz ki tul szépen
Én a hengerfejet nem vettem le így megspóroltam oda egy tömítést. A hengert hengerfejestül szedtem le.
akkor henger le és úgy kitakarít? Vagy csak a hengerfejet?
Azt írták itt a srácok hogyha leszedem a hfejet, akkor azt utána síkba kell köszörülni.
Tömítésem az van, de köszörülni nem tudok... :-)
nem, a gyújtás még nincs rendben, ma jöttem rá a hibájára.
Attól lett ilyen hogy kicseréltem a légszűrőt.
...már hogyha valóban a nicasil jött le a hengerről, és nem a dugó kenődött fel. Mert ha így lenne, akkor segíthet simán is a hónolás, csak egyszerre több méretlépcsőt is ugrani kell (és az nem tudom, hogy még ezt is elbírná-e)?
...egyébként a dugó tutira kuka, és nagy valószínűséggel a hengeren is csak a hüvelyezés, vagy újra nicasilozás segíthet.
Az biztos, hogy szar állapotban van, ebben igazad van. A hónolás viszont nem érdesítés! Láttál már hónoló készüléket? (tök jóindulatból kérdezem) A hónolás méretre vétel, csak azt nagyon finom szemcsézetű kővel csinálják (az esztergakés nagyon durva felületet produkál ehhez képest). A munkadarabot forgatják (pl esztergában), a szerszámot pedig igen kicsi előtolással engedik előre. Pl. hidraulikus munkahengerek felújítását is ilyen technológiával végzik, csak ott először hónolnak, majd kemény krómot hordanak fel a megadott méret fölé, majd ismételten áthónolják, csak akkor már méretre.
én is úgy láttam mintha le lenne pattanva a nicasil,csaknem akartam hülyeséget írni,de lehet most is azt írok
Szasztok! Nem idevaló vagyok,csak benéztem.És megláttam ezt a dugót,meg hengert.Szerintem kuka mind a kettő.Tudtommal a hónolás csak "érdesítés" hogy az olaj jobban megtapadjon a falon,azt nem is lehet még tizedben sem mérni,betűkkel adják meg,hogy hányadik alkalom.Tehát az nem hoz ki semmit.
Viszont igencsak látszik már az alu a bevonat alatt,erre már minden szaki perselyezést,vagy újra nicasil-oztatást ajánlana asszem...
Sajnos.
nekem volt egy 300-as kétté gasgas az 6 ban is vette az elejét az jóvolt...
hello
sziasztok
bakonymotornál
enyém is emelgeti...
ma egy kicsit túl is emelte...a kesztyűm bánta
meg a váltókar..
hol lehet váltókart kapni kedvező áron?
Ez a gyújtás rendbetétele után lett ilyen?
Kipucoltam rajta mindent amit találtam de különösen a csuszkákat. De ha szétszedés nélkül akarod kipucolni az szerintem egy kicsit gáz, mert ha ez a mutyi befolyik a hengerfal és dugó közé és a forgattyúsházba, az okozhat csúnya munkát.
én sem direkt csináltam, jött magától...
akkor megpróbálok én is valami hasonlót, nem szivesen bontanám meg a hengert, megfújkálom kívülről és elborítom hogy kijöjjön az a dzsuva.
Van ott 1 kis csapágy is, azt is megfújtad féktisztitóval?
Az enyém 3.ban minden rángatás és kuplungolás nélkül emeli az elejét