Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ami elrepedt az nem az úgynevezett "kutyacont" ?
Itt lesznek :
Hello Mindenki!Molnárzo nálad van a bak?
A dugó teteje és alja között "csak" 1mm különbség van.
Mit szóltok hozzá kishazánkban miket lehet találni.
csapszeg és a dugóban a csapszeg helye.
A cr-rel sajnos nem sokat tudok menni.... Meló miatt meg van egy utcai gépem is.... Kb 20 alkalommal mentem vele 5-6 órát endúrózva. Az sok? Vagy időszerű volt?
Azért kép jöhet.
Nekem kz4es van tarcsiban, a motorben meg a 3as.
KZ3...
Van benne egy tipusszám az alapján kell keresni. Nekem van egy, de az más fajta és attól magasabb a motor fara, és elpattog. Ilyet kell keresni hogy KZ3, vagy KZ4.
Szia!
Megkérdeztem...1991-es cr-é, az U alak elrepedt, felújítószett is kell bele, de ebből az árból csak talál/találok vmi használtat...este lesz egy kép róla

köszi a segítséget
Jah igen olvastam már, de itt 250 eseröl van szó lényegében ami szerintem elöbb szétt hullik bárki alatt mint 1 450. de azért köszi
Szeva csipter
Ezt érdemes elolvasni
http://www.sportmotor.hu/teszt...
Sziasztok honda crf 450-r-t szeretnék venni . A gépben 45 üzemóra van. Mire figyeljek a vételkor, mik a hibái a gépnek( már ha vannak persze)? Mennyire kényesek a titán szelepek, A nagyszervíznél mit kell cserélni és mikor is van(50üzem óra?!) Válaszokat elöre is kösziitt a link is mellé
sajnos nem tudtam megállapítani milyen dugó volt, mert teteje nem sok maradt, máshol meg nem volt rajta jelzés. és 5-6 hónappal az eset előtt vettem, és még a hengert is lehúztam akkor, de hibátlan volt a henger és a dugó is annak tűnt. csak sajnos az apró anyaghibákat szemmel nem lehet látni és megszívtam.
Szia!

Először is kéne tudni, hogy mijen típusú az himba, mert nem ugyan az az áttétele a másiknak.
Amúgy mi baj van vele?
gyanus hogy csak enyhe a füst,de legalább van egy pici
nekem volt egy régi cr 250-em amibe kis ipari dugo,gyürü került.de olyan szar volt a megmunkálása hogy még órákat kellett vele eltölteni hogy bemenjen a gyűrű a hornyába,csapszeg biztosító stb. egy rémálom volt ennek az összerakása.csak erre futotta akkor.megfelelő hűtést-kenést kapott.1 év ütés-vágás után még mindíg pöcre indult és volt benne erő bőven,csörgés mentes motorja volt.a küllemét viszont alaposan leharcoltam
hiszek az anyaghibában,de a legtöbb besülést,gyűrű törést egyébb nyalánkságokat a nem megfelelő hűtés-kenés okozza.
csak nehogy úgy járj mint én
csőőőőőőőőő
legutóbb 1:19 re kevertem cr 250 be ,csak nagyon enyhe füstje van,szinte nem is látszik
köszi

egyik havernak kellene komplett himba, nem tud valaki?
Hi! ...Ahogy Zoli mondta, vágj ki papírból tömítést. Valamilyen - javításban használatos - képlékeny technikai tömítőanyaggal kombinálva teljesen jó lesz. Papírboltban tudsz venni kb 0,7 mm vastagságú, egyik oldalán fényezett kartont, az jó. Csak nézd meg, mert különböző anyagvastagságban létezik.
nekem is most van soron! Sztem már olaj nem sok van benne.
Nézd meg a bibliában!