Amiket felsoroltál azokat én mind a Parillában vettem Kecskeméten. Láncvezető görgő 1500-1800 Ft körül van az alsó. Légszűrőolaj márkáját nem tudom, valamilyen angol gyártmányú fém-flakonos, kék színű, 1 l-es kiszerelés 2300.- ft körül. Légszűrő valamilyen utángyártott, pontos mása az eredetinek 2500-2800 Ft körül.
Én vittem, de ő is megveszi, ha kell. Az, hogy hogy sikerült, annyit tudok mondani, hogy a motorom jelenleg beteg, a pontos okát még mindig nem tudni, szerintem nem a hüvelyezés. Beszélj vele, engem anno meggyőzött, szerintem szakember.
Minden egyes alkalommal takarítom a szűrőt! Pontosabban minden motorozás befejeztével. A szűrőm kb. 3 hónapos (szinte új). Nem arról van szó, hogy marékkal kellene kiszedegetni, de bárkivel mernék fogadni (meglehetősen szemtelenül nagy összegben), hogy 1-2 óra motorozás után, ha leveszi a légszűrőt és benyúl a légszűrőház-karbi közötti csatornába, akkor a tiszta újjával össze tud szedni jónéhány homokszemcsét. Ez 100 %! Oda pedig egyáltalán nem szabadna bejutnia még egynek sem!
Sziasztok!Vagyok én is,csak vendégeim voltak.Keme tudsz segíteni hüvelyezésben?(Cím,tel szám?)Molnarzo!KItaláltam hogy juttatom el hozzád a motoremelőt,mert az eredeti alternatíva csődöt jelentett egyenlőre!A következő lenne a stratégia:Megnézünk egy időpontot ami neked is jó,és egy távolsági busszal elküldöm neked!Megvan a számod ,holnap keresni foglak és megbeszéljük!Ok?
hellósztok
tesom iicserélte a cr 125 öséböl a dugot és a gyűrűt is értelem szerűen és most hány tankon kresztül kell járatni? valaki megtudja mondani ? és mit értünk avval hogy járatáás ? attol lehet motorozni?
Hát ja, ha valakinek a karbi előtt por, homok stb. van, ott valami nagygebasz van, nem takarítja a szűrőt, vagy rosszul rakta fel, és tömítetlen. Homokkal megetetni a karbit az álmoskönyv szerint rosszat, a hengert is bezabáltatni meg egyenesen halált jelent
hát nemtudom mivan a ti szűrőitekkel de nekem nem poros a lészűrő és a karbi közötti rész...pedeg errefelé igen nagy por van mert hamar kiszárad a vörös agyag....
Nem rég "Keme" mesélte - mikor kérdeztem itt, hogy kinek mennyi port eszik meg a motorja - hogy a legutóbbi "együtt motorozás" után (Nyársapát) neki majdnem 1 mm vastagon állt a por (sár) a légszűrőn. Ez meg már szinte olyan, mint ha homokozó lapáttal szórnák bele. Nyáron, ha nagy a szárazság és ebből adódóan nagy a por is, teljesen indokolt, hogy ha kimegy az ember csapatni egyet, vigyen magával tartalék szűrőt és legalább félidőben cserélje! Én is így fogok tenni!
biztos hogy igazad van, én autó témában tapasztaltam hasonlót.
Direktszűrő volt az autón 1500 km-t és a turbó lapátjai rendesen elfogytak.
Mondjuk a beszívott levegő mennyisége a gyári sokszorosa volt, de hát kellett hogy haladjon... :-)
Nekem HPP-s powerem van a 91-esen ott nem kellett szétakasztani semmit, de az összerakásnál oda kellett figyelni hogy a mozgató mechanizmus jó pozícióban legyen. A hengertalp tömcsit nem árt cserélni, és a gyűrűkre nagyon kell vigyázni, hogy a gyűrű horonyban lévő pöcökhöz essen a gyűrű szélek találkozása.
Egyébként biztos vagyok benne, hogy az ilyen állapotú hengerért és dugóért (ha a benzinbe kevert olaj jó minőségű és megfelelő a keverési arány) a bejutó por a felelős. Amíg nem volt krosszmotorom, addig nem láttam, hogy milyen légszűrőt használnak, és hogy az milyen hatékonysággal szűr? Hát most tapasztalatból azt kell mondanom, hogy elég szar megoldás (bár a hely szűke/nagy levegő-szükséglet miatt gondolom ez tűnt a legcélszerűbbnek! Folyamatosan a szűrés hatékonyságával szarakodok. Ma az jutott eszembe, hogy ragasztok légszűrőszivacsból egy olyan alakú "sapkát", mint az eredeti, csak kisebb méretben úgy, hogy beférjen még pluszban a gyári alá. Az oldalsó kopoltyúkat a légszűrőházon meg már legutóbb is duplára hajtott légszűrőszivaccsal tömtem el belülről. A gondos levegő-szűréssel biztosan legalább a kétszeresére lehet növelni a két hónolás közti időt! A por a legszemetebb a kopások keletkezésében!
Szerintetek milyen átmérőjű dugót vegyek a CR-be,ha hüvely méretem hordossága 53,97 és 53,99 mm átmérő között mozog?
Milyen illesztésűek ezek a motorok?
Előre is köszönöm!
Hát, inkább maradnék én is a hengerfej a helyén marad módszernél.
Ha a hengert egyben veszem le ott vmi fontos tudnivaló? Csak a 4 csavar le és már le is ugrik?
Te nem szedted ki a szelepet, csak belülről fújkáltál?
Gondolom felrakásnál pedig a gyűrűkre kell figyelni hogy össze legyenek nyomva rendesen...
mert az aunerbe a twin air 4500 forint lenne..
én fuchs légszűrő olajat használok