Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok,köszi nemtudjuk mi a kolbi van vele nagyon bosszant a dolog,meg lóvé sincs most a felújításra!1órát sem mentem a felújítás után gondolhatod milyen érzés,most megint új dugó stb. egyszerűen érthetetlen,azt se tudjuk mitől van,csak találgatunk
Mi lett egyébként a CR-eddel? Miért állt meg a felújítás után?
Nekem motoros cimboráktól nincs pofám pénzt kérni az ilyenért. Az anyagár és annyi. De erre várni kell kicsit, mert itt a jó idő és van dolgom egyéb is a ház körül. Szóval lehet majd róla szó, de később.
adatlap és ott a videóknál,meg a fotógalériáknál,Nagytarcsa enduro,és Junti Nagytarcsán
hát elég komoly emelő ügyben szeretnék beszélni veled!nem ingyen szeretném mert tudom hogy sok munka van vele
Miért akartál beszélni velem? ...Azt mondtad komoly dolog. Aztán meg nem kerestél.
Adatlapodon?
tegnap voltunk kicsit endurozni,tettem fel képeket meg egy kis vidit
Nem szenvedek vele, most már megvárom, míg ki lesz cserélve a CDI.
hello,húzás motorozni
Sziasztok! Légszűrő-téma! Én már csináltam a mocim légszűrőjével mindent, azonban sehogy nem vagyok képes megakadályozni, hogy ne kerüljön be por. Próbáltam én már olyan olajjal, amit a benzinbe használok (mint sokadikx), aztán vettem légszűrőolajat, és azzal is. Egyszerűen amikor kiveszem takarítani (minden egyes motorozást követően tisztítom) mindig találok porszemcséket a légszűrőháztól a karburátorig átvezető járatban. Pedig aki tanult ilyet, az tudja, hogy a kopás okozója leginkább a por, meg a hidegindítás. Legutóbb már eltömtem duplára hajtott légszűrőszivaccsal a légszűrőház oldalsó kopoltyúit is, ez segített valamelyest, de még mindig került be por. Most azon gondolkodom, hogy vágok vagy 2 db korongot légszűrőszivacsból, amit a légszűrő kalapja alá szabok be. Ha az se lesz elég, akkor amint felkerül a légszűrő a helyére, akkor köré fogok hajtani kívülről a légszűrőszivacsból. Nem hiszem hogy problémát okozna a levegőellátás, mert nagyon jó áteresztő-képességű a szivacs.
Ja-ja a 91 volt a kisérleti nyúl! De álítolag az egy jó model! Más mint a többi! Víz szivagyú bonyolult a töbihez képest de jó! na szóval jó be basztam ma szori arcok!
Sima ásványi olajjal csinálom. A motor megy mint a golyó, a szívócsatorna tiszta, a szűrő belseje tiszta.
ha szintetikus motorolajat használsz hozzá akkor az a hozzáadott polimérek és észterek miatt egy un.szilárd filmréteget képez,ami két fémes felület kenésénél kiváló,de áteresztőképessége csekély.
ha kihúzol egy fém vagy üveglapra egy kevés motorolajat,akkor az a molekulaszerkezet miatt egységes részt alkot.Nem próbáltam még,de szerintem a légszűrőolaj több apró "szigetre" oszlik.
Szerintem a szűrőnek van légáteresztő képessége az olajnak meg nincs. A szűrő megfogja a nagyobb kosz darabokat, az olaj meg leköti a nagyon finom port, amit a szűrő nem képes megfogni.
ez csak 91es évjáraton van?
az is jó...bár szerintem a légáterszetőképessége nem oylan...de gondolom nem 30W50es Áfor olajjal?!
basszus...erre nem is gondoltam...igaz még nem is szedtem szét,de így legalább tudom és ha eljön az idő akkor majd nem feszegetem
Gyertya csere oszt megy tovább!
Én sima motorolajjal itattam át. A célja az hogy olajos legyen és magába ragassza a finom port. Ha olyan sok marad benne hogy a motor beszív belőle egy kicsit akkor sincs semmi baj.
Zoli! víz szivagyú alatt lévő csavar amiröl beszéltem nos az az mikor a deknit veszed le azzal bírod szét akasztani másképp nem jön szét!
nem, olyan nem volt...
és ez szerinted okozhatott olyat hogy egy órán keresztül faszán ment majd utána megmakkant?
Váá! Most vettem meg az uj felnit amit mondtam és hibátlan nincs vele gond! de nem tudom mi lehet én úgy érzem kemény az eleje pedíg 2.5 w olajat raktam bele álítottam én már minden hová! lehet hogy a hátulja trükközik talán meg változott a villa szög vagy passz!
A slussz az az amikor a gyertya elektródái között egy kis koksz képződik és zárlatot okoz.