Hali! Sajnos ha megszorult és még utánna is rugtad, akkor sajnos semmi jóra ne számits és sztem összeteheted a két kezed ha egy dugóval meguszod /sajnos nem ez a jellemző/! Nekem a powerszelep nyelve okozott némi galibát még az előző 250-es gépemnél és mikor lehuztam a hengert a szememnek alig akartam hinni olyan látvány fogadott, igy lett a nicasilos hengerből hüvelyes a dugóm hosszában szétrepedt, jah és persze a kompót nekem is elszált. Durva volt!
jah...kényes anyag ez. Ezért is nem érdemes nevesincs gyűrűt/dugót venni. Sokat számít a gyártásfolyamat.Elég ha csak kis mértekben eltér a külső hőmérséklet,hidegebb/melegebb a megeresztőolaj edzés után,és már nem is olyan az anyagszerkezet mint ahogy az meg van írva.
az én esetemben vmiféle anyaghiba lehetett, mert repsol olajat használok, 1:30as keverésben és éppen hazafelé pötyörögtem a pályáról 5-ben, szelepnyitás alatt. szóval még csak nem is téptem neki.
hát elég sok mindentől. Tönkremegy a tűgörgő,nincs kenés,átég a kipúgát és szerencsétlenűl elakad egy darabja gyűrűben,elfárad a gyűrű,anyaghiba,meg biztos még egy tucat dolog. Ez nem kiszámítható.
hali!
nekem is ez volt tavaly nyáron az előző 250es cr-el, csak nekem még gyönyörű szép nicasil-os hengere volt... bár amikor elment az ereje, hallottam elég csúnya zajokat is, de nem állt le.
hazahúztak, szétszedtem, hát nem semmi látvány fogadott... a felső gyűrűből kiszakadt egy darab és szó szerint letépte a dugó tetejét a kipufogó felőli oldalon, aztán gondolom ahogy tovább forgott szétzúzta kisebb darabokra és a hengerfejbe beleállt szinte az összes fémszilánk, a hengert igaz csak egy helyen húzta meg, de az olyan mélyre sikerült, hogy úgy már nem lehetett összerakni.
Ma motoroztunk,hazafelé jövet (kentem neki) elszállt az ereje a gépnek. Rögtön kuplung be és leállítottam,hűtővíz rendben de alig lehetett rúgni-szorult. Ahogy hűlt már könnyebben forgott,de a kompresszió eltűnt...
Tavaly volt fúrva (már hüvelyezve vettem),prox dugót kapott,10 liter benzinbe 3 deci castrol r2-őt keverek.
Haverok azt mondják új dugó kell,szerintetek?
Úgyis szétszedem a jövő héten de kíváncsi vagyok,ti mit mondtok?
Az nem lehet hogy nálad főtengelyszimering próbléma van? 1:40-es keverékkel melegen nem igazán lenne szabad okádnia a füstöt! Sztem legelőször ezt kellene megnézned!
Hali! Az Igol fémdobozos 2T olajról mi a véleményetek? Nekem ilyen van és tökmind1, hogy 30asra vagy most 40esre keverem, mocskosul füstöl, még melegen is, ha forgatva van. Fél, 1 óra pályázás után már van egy jó adag olaj a lengővillán (pedig 1:40).
Az igaz, hogy erős keveréknél be tud égni a power? És ez miben nyilvánul meg, nem pörög ki vagy mi? Eddig 4Tm volt, úgyhogy ezt a powerbeégős témát nem vágom.
Ha van nem fogadott hívásod,én voltam...
1993-as cr 250-hez van-e a legkívül lévő alu kuplung lamella? Az amelyikben benne van a 6 rugó. A cimbimé úgy elkopott,hogy olyan válla van mint állat... A lamella meg a vállon fekszik fel. Holnap leszedem esztergán a két vállat,hátha úgy jó lesz...
De ha nem ,neked van bontott? Mennyi lenne? Előre is köszi!
nekem van egy cr 250em 1991es és gyújtáshibás,elvileg a gyújtástekercs zárlatos,nem tudná valaki megmondani h mennyinek kell lenni e az ellenállásának?mind a kettönek kellene?elöre is köszi
nekem is ez volt tavaly nyáron az előző 250es cr-el, csak nekem még gyönyörű szép nicasil-os hengere volt... bár amikor elment az ereje, hallottam elég csúnya zajokat is, de nem állt le.
hazahúztak, szétszedtem, hát nem semmi látvány fogadott... a felső gyűrűből kiszakadt egy darab és szó szerint letépte a dugó tetejét a kipufogó felőli oldalon, aztán gondolom ahogy tovább forgott szétzúzta kisebb darabokra és a hengerfejbe beleállt szinte az összes fémszilánk, a hengert igaz csak egy helyen húzta meg, de az olyan mélyre sikerült, hogy úgy már nem lehetett összerakni.
Tavaly volt fúrva (már hüvelyezve vettem),prox dugót kapott,10 liter benzinbe 3 deci castrol r2-őt keverek.
Haverok azt mondják új dugó kell,szerintetek?
Úgyis szétszedem a jövő héten de kíváncsi vagyok,ti mit mondtok?
mert ugye igolnak még a robogó olaja is fémdobozos
Az igaz, hogy erős keveréknél be tud égni a power? És ez miben nyilvánul meg, nem pörög ki vagy mi? Eddig 4Tm volt, úgyhogy ezt a powerbeégős témát nem vágom.
Csak újban van ilyenem.
lehet hogy emiatt koszos a karbi légszűrő közötti rész?
majd ott megb.
de passz nekem is talán egy ezres
Ha van nem fogadott hívásod,én voltam...
1993-as cr 250-hez van-e a legkívül lévő alu kuplung lamella? Az amelyikben benne van a 6 rugó. A cimbimé úgy elkopott,hogy olyan válla van mint állat... A lamella meg a vállon fekszik fel. Holnap leszedem esztergán a két vállat,hátha úgy jó lesz...
De ha nem ,neked van bontott? Mennyi lenne? Előre is köszi!