Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello Csirk!
nekem is volt ilyen,...de nekem tojás volt a felnim
én mikor rendessen kinyomkodom,egy fél órát hagyom még állni a légszűrőt.
fúúú, nem tudom, a motorosboltban adták, 3200 Ft volt, szép kék.
Helló Arcok! Nagyon szitál az eleje a gépnek pedíg mindent be álítottam gyári értékre! Akkor nem értem mi lehet a gyíkja!
de nem mind1 milyen az az olaj
hát ha nem 1:30-as keverék volt, akkor is maximum 1:25. Mennie kell azzal is azt tudom.
de elvileg olajjal kell átitatni a légszűrőt takarítás után, nem?
nem annyira nem cseszhetted el a keveréket,hogy az befolyásolja az égést..
próbáltam kicsavarni belőle mindet, de azért tuti hogy volt még benne.
azt az olajat nem nagyon szereti...és nem is arra van,hogy elégjen...
bassza meg....én ma hatvan km-t kocsikáztam kb. 10 perc motorozásért
A 2. körben pereceltem 1et,és eltört a kuplungkarom.Illetve nem is kar,mert rutinból az már van nálam, hanem a konzol ...az meg senkinél sem volt.....úgyhogy holnap is nézem a crosst
hát megáztattam rendesen az új szűrőt...
Ott lehet a gond?
Az nem tudom mit jelent, de kib@szott olajos volt...
szikra az volt, bár nem olyan durva, amikor kitekertem, megtakarítottam, utána mindig elindult egyszer és max 20 másodpercig járt, aztán lefulladt.
mennyi olaj maradt a légszűrőszivacsban? Nem tocsogott az olajtól?
A gyertya nem volt slusszos?
És most vizet sem kaphatott mint az első alkalommal, amikor hazatoltam.
Ugyanez volt a jelenség akkor is , csak azóta mentem vele legalább 3 órát biztonságosan.
Valami apróság szivat szerintem.
Azért nem gondolom hogy a gyújtás rendszer lenne a ludas mert a nap végére mindkét motor ugyanazt produkálta egyszerre pedig nem hinném hogy elromlanak.
aham
ok, megpróbálom... a gyertyapipát csak tekerjem le a a kábelről?
igen, ugyanaz a keverék volt....
arra gyanakodnál?
nekem még mindig nem fogyott el a 20-as,de semmi gondom nincs vele!
nem füstöl,és a gyertyám is őzbarna!
Az kár hogy nincs kész
Mi tegnap is ma is voltunk lekvárt zsibbasztani
Üdv!
A mai próba elmaradt, a szerelő nem ért rá, holnap viszi kipróbálni, és ha jó, akkor megyek érte, ha nem, akkor jövő héten lesz majd motorom. Ennyi.
Mentem 20-as keverékkel pötyögősen is és nem volt semmi baja a gyertyának
Hello

Vedd ki a gyertyát és vedd le a gyertyapipát, és rúgj rá a motorra úgy hogy a gyújtókábel kb. 1, 1,5 cm távolságra legyen a blokk valamelyik fém részétől. Ha így is ad szikrát akkor jó a trafód és a gyújtás rendszered, mert elég intenzív í szikra. Ezek után marad a gyertyapipa, vagy annak a csatlakozója, vagy a gyertya.