bassza meg....én ma hatvan km-t kocsikáztam kb. 10 perc motorozásért
A 2. körben pereceltem 1et,és eltört a kuplungkarom.Illetve nem is kar,mert rutinból az már van nálam, hanem a konzol ...az meg senkinél sem volt.....úgyhogy holnap is nézem a crosst
Az nem tudom mit jelent, de kib@szott olajos volt...
szikra az volt, bár nem olyan durva, amikor kitekertem, megtakarítottam, utána mindig elindult egyszer és max 20 másodpercig járt, aztán lefulladt.
És most vizet sem kaphatott mint az első alkalommal, amikor hazatoltam.
Ugyanez volt a jelenség akkor is , csak azóta mentem vele legalább 3 órát biztonságosan.
Valami apróság szivat szerintem.
Azért nem gondolom hogy a gyújtás rendszer lenne a ludas mert a nap végére mindkét motor ugyanazt produkálta egyszerre pedig nem hinném hogy elromlanak.
Üdv!
A mai próba elmaradt, a szerelő nem ért rá, holnap viszi kipróbálni, és ha jó, akkor megyek érte, ha nem, akkor jövő héten lesz majd motorom. Ennyi.
Vedd ki a gyertyát és vedd le a gyertyapipát, és rúgj rá a motorra úgy hogy a gyújtókábel kb. 1, 1,5 cm távolságra legyen a blokk valamelyik fém részétől. Ha így is ad szikrát akkor jó a trafód és a gyújtás rendszered, mert elég intenzív í szikra. Ezek után marad a gyertyapipa, vagy annak a csatlakozója, vagy a gyertya.
nekem is volt ilyen,...de nekem tojás volt a felnim