Sziasztok!
A kipufogóm hangtompítójába kellene egy új furulyát csinálnom, ehhez keresek perforált lemezt (esetleg sűrű fémhálót), amiből méretere tudok hajtogatni egyet. Van ötlet, hogy hol nézzek szét?
Köszi!
És egy kis képi illusztráció. Jól lehet, ezek CR 500-as adatok, azonban szerintem nincs túl nagy tévedés, ha a 250, vagy 125 is hasonlóképpen van állítva.
A lényeg húzó nyomó fokozat középállásba, aztán bakon megméred, hogy mekkora a táv a kerék tengelye és a felette elhelyezkedő váz 1 pontja(pl üléslefogató csavar. ) Aztán leszeded bakról saját súlya alatt 25mm mehet össze utána ráülsz teljes felszerelésben és úgy 90-110 mm mehet össze. A húzó nyomó fokozatokat meg a pálya adottságaihoz igazítod, hogy minél jobban kihasználja a rugóutat, de ne koppanjon le.
A kipufogóm hangtompítójába kellene egy új furulyát csinálnom, ehhez keresek perforált lemezt (esetleg sűrű fémhálót), amiből méretere tudok hajtogatni egyet. Van ötlet, hogy hol nézzek szét?
Köszi!
A lényeg húzó nyomó fokozat középállásba, aztán bakon megméred, hogy mekkora a táv a kerék tengelye és a felette elhelyezkedő váz 1 pontja(pl üléslefogató csavar. ) Aztán leszeded bakról saját súlya alatt 25mm mehet össze utána ráülsz teljes felszerelésben és úgy 90-110 mm mehet össze. A húzó nyomó fokozatokat meg a pálya adottságaihoz igazítod, hogy minél jobban kihasználja a rugóutat, de ne koppanjon le.
Meg egyezik a kettő.
igaz csak a neten. Telefonon nem beszéltem velük
Mindenhez hoznak dugót.
Van egy barátom akinek van egy xl600r je és fúrni kéne csak nem tudom hol lehet hozzá dugót szerezni meg mennyiért.
Csak a 3.-ik ment el belőle , de úgy el is adtam , cseréltem Cörö 250-re
Amikor az Xl-ed volt akkor kellett fúrnod meg dugót cserélned?
Ú ezt a képet látva , ki keredtek a szemeim.
Én 5 decit nyomtam ma a 250-esem száraiba.
Egyelőre semmi.