Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello,de jó nektek!
ÜDV. Köszi kennex!
Ma 3szor sikerült elindítani a mocit. Fordult 3-4 et aztán leállt. Csak nem tudom, hogy még a szikra a gyenge vagy a karbin kellene állítani (125ős karbi 25őstől örökölt beállításokkal).
Helló Arcok! Mi van veled Víz meg ijedtél a pulitól Vácdukán? Hétközben korán reggel menyünk motorozni valahová!
köszi.
Az is benne van a pakliban.
Nem feltétlen a dugattyú! Valószinű, hogy a hajtókarod szorult meg sőt tuti biztos!
Keme,

Hogy áll a motorod? Van már valami eredmény?
Ha nem tudod lenyomni a berúgókart akkor sanszos hogy jó rendesen megszorult a dugód, főleg hogy leállt.
De tutit csak szétszedés után lehet mondani.
Nem volt semmi előjel?
Hali! Valaki mondja már meg,hogy mitől lehetett az,hogy mentem a motorral(99" Honda cr125) és egyszer csak leáll,de rá sem lehet rúgni!Ez csak a dugó lehet ugye?Szóval csere?:S
Ez a gyári minőség.
Szasztok. Megmondaná valaki mennyi olaj kell száranként a cr 125 telóba. köszi.
Itt vannak a képek.
Még a lengőkarhoz is lehet tenni. mindjárt lefényképezem
azthittem a csapágyházak egyformák,én ezért nem is próbáltam fúrni...
gondolom arra oda kell figyelni hogy a zsírzógomb menete ne lógjon be a csapágyház belsejébe...
Csak a himbánál vagy máshol is érdememes ilyet berakni?
Köszönöm
Normál esetben sima HSS keménységű fúróval, mivel ezeknek a tűgörgős csapágyaknak a háza nem olyan kemény mint egy golyós csapágy háza
Bármelyik csapágyboltban kapható, és a lehető legvékonyabb menetűt érdemes venni, hogy minél kisebb legyen a gyöngítés (5-6)
Időben mennyi volt ezt megcsinálni? Gondolom pénzben csak pár forint. Melóhelyen csináltad munka helyett, mi?
Ha tényleg érdekel, akkor vegyél fel, ott megbeszélünk mindent.
Mivel tudod átfúrni a tűgörgős csapágy házát?
jó ötlet nagyon.
zsírzószemet hol lehet venni? Illetve van-e vmi ajánlott méret vagy fajta, ami bevállt neked?
Bele kell fúrni a himbába úgy hogy a tűgörgős csapágy házát is átfúrod, lesorjázod a csapágyház belsejét. menetet kell vágni a himbába és beletekered kóccal vagy teflonszalaggal a zsírzószemet.
A zsírzószemben van egy kis rugó és egy golyó, ami visszacsapó szelepként működik, csak egy irányba engedi a cuccot, de szokott rajta lenni egy kis gumi sapka, hogy ne rohadjon be.
Én minden második motormosás után tolok bele egy kis zsírt, mert ha nagynyomású mosó netalántán tol bele egy kis vizet akkor a zsirral kinyomom.