Ma 3szor sikerült elindítani a mocit. Fordult 3-4 et aztán leállt. Csak nem tudom, hogy még a szikra a gyenge vagy a karbin kellene állítani (125ős karbi 25őstől örökölt beállításokkal).
Ha nem tudod lenyomni a berúgókart akkor sanszos hogy jó rendesen megszorult a dugód, főleg hogy leállt.
De tutit csak szétszedés után lehet mondani.
Nem volt semmi előjel?
Hali! Valaki mondja már meg,hogy mitől lehetett az,hogy mentem a motorral(99" Honda cr125) és egyszer csak leáll,de rá sem lehet rúgni!Ez csak a dugó lehet ugye?Szóval csere?:S
gondolom arra oda kell figyelni hogy a zsírzógomb menete ne lógjon be a csapágyház belsejébe...
Csak a himbánál vagy máshol is érdememes ilyet berakni?
Bele kell fúrni a himbába úgy hogy a tűgörgős csapágy házát is átfúrod, lesorjázod a csapágyház belsejét. menetet kell vágni a himbába és beletekered kóccal vagy teflonszalaggal a zsírzószemet.
A zsírzószemben van egy kis rugó és egy golyó, ami visszacsapó szelepként működik, csak egy irányba engedi a cuccot, de szokott rajta lenni egy kis gumi sapka, hogy ne rohadjon be.
Én minden második motormosás után tolok bele egy kis zsírt, mert ha nagynyomású mosó netalántán tol bele egy kis vizet akkor a zsirral kinyomom.
Hogy áll a motorod? Van már valami eredmény?
De tutit csak szétszedés után lehet mondani.
Nem volt semmi előjel?
Csak a himbánál vagy máshol is érdememes ilyet berakni?
zsírzószemet hol lehet venni? Illetve van-e vmi ajánlott méret vagy fajta, ami bevállt neked?
A zsírzószemben van egy kis rugó és egy golyó, ami visszacsapó szelepként működik, csak egy irányba engedi a cuccot, de szokott rajta lenni egy kis gumi sapka, hogy ne rohadjon be.
Én minden második motormosás után tolok bele egy kis zsírt, mert ha nagynyomású mosó netalántán tol bele egy kis vizet akkor a zsirral kinyomom.