Húú ez tök jó! Csak annyi hogy megfúrtad és beletekertél egy ilyen gombot? Néha kell bele 1 kis zsír aztán kész?
Amikor éppen nem zsírzod, akkor visszazárod valami kupakkal?
Szívesen itt bárkit kérdezhetsz aki tud szívesen segít.
Én 260 ért vettem az enyémet a télen. Kisebb bajai voltak. Szerintem jobban jársz ha veszel egy régebbi darabot, mondjuk 95-96 környékit és a különbözetet arra szánod hogy felújítsd, vagy ami rossz rajta azt megcsináld. Ha biztos akarsz lenni az évjáratban akkor nézelődj itt: http://www.motorera.com/honda/...
A hirdetésekben álltalában 2-5 évet fiatalítanak a motorok korán
nos lehet hogy ugy tünik hogy csak ugy eltaláltam hogy veszek egyet mert ugy tele vagyok pénzel de nem igy van hanem most gyült össze annyi hogy birjak venni egy ilyet. mert idáig egy aprilia 125 etx-em volt ami hát valjuk be nem egy vadállat gép.
köszi a segitséget!
Igen, 91-es évjáratút használok, de ha rákattintasz bárki nevére megláthatod az adatlapján, hogy mije van.
Az hogy jó e valami az nem az évjárattól függ, hanem attól hogy mennyire hajtották szét és mennyire viselték gondját és mennyi időt töltött nem hozzáértő szerelő, gazdi kezei között.
neked honda cr 250-ed van?
a 2005-ös évjárat az jó?
mert most akarok venni motort és mostmár biztos hogy 250 2T-ét veszek mert lemondtam a 4t-röl most hogy elolvastam amit belinkeltél és borzalmas hogy mennyit kell rájuk költeni.
A cr 250 be a benzinbe kell keverni. Én a Castrol power racing1 2T használom, van aki az ippont, van aki repsolt, van aki motorexet. A lényeg az hogy jó minőségű full szintetikus verseny olaj legyen.
Zsírozni a kormány csapágyakat kerék csapágyakat, himba és lengőkar csapágyakat érdemes. nekem a himbánál és a lengőkarnál van zsírzógomb, így nem kell szétszednem.
ki kell hogy bírja ha jó motorolajat használsz hozzá meg zsírzód a zsírozni valót két évet is kellene bírni hobbi szinten max 1 dugó cserével
Mert valljuk be nem nagyon tudjuk kihasználni a negyedliteres erejét.
mondjuk ha tavasztol egész az ősz végéig használom rendszeresen, mondjuk minden hétvégén valamennyit csak hobby célra, akkor elég rá fordítani 200-at és kibirja vele ezt az időszakot?
Hi.
Ha csak dugót kell cserélni benne akkor 30, ha főtengely is kuka akkor még 40 plusz tömítések csapágyak, olaj, kuplung lamellák 10 és akkor még az első hátsó lökésgátlórol himbáról lengővillárol nem is beszéltönk. Ha teljesen gatyába akarod rézni 200-at rá lehet költeni simán.
hali mindenkinek!
Azt szeretném kideriteni, hogy mennyi használta után kell újitani egy cr 250est megy egy crf 450est, légyszives külön külön irjátok le.
Meg azt is hogy mennyibe kerül egy ilyen felujitáshoz az alkatrész, szoval kb mennyiböl lehet felujitani őket.
már épp akartam kérdezni mi van a szerkezettel,de megelőztél ,messze van tőled a 250 es cdi?talán a legjobb ha a helyszinen kipróbálhatod.ebay es elég zsákba macskásnak hangzik.remélem megoldódik a probléma!
Amikor éppen nem zsírzod, akkor visszazárod valami kupakkal?