Hali! Az enyémmel az a helyzet, hogy most már 100 %-ig biztosvagyok abban, hogy kell egy belevaló CDI-t találnom. A mostanival (125) szebben jár de csak abban a fordulatszám-tartományban, ahol a CDI gyújtásgörbéje emelkedő. Mivel ahogy a hozzáértők írták is itt korábban, hogy a 125-nek visszahajló a görbéje a felső fordulatszám-tartományban ezért a motor is úgy viselkedik, mint ha leszabályozna (mint amikor egy 4T leszabályoz). Tuti, hogy ez a gond, más nem lehet. Vannak bíztató jelek CDI vonatkozásában, úgy néz ki, hogy lenne egy '87-es 250-esé, viszont találtam ebay-en egy (állítólag) működőképes '86- os 500-asét, aminek a licitje "0" pénzől indult. Majd nézegetem és 1-2 perccel a lejárat előtt licitálok, ha addigra nem szökik a csillagos egekbe. (persze még így is lehet, hogy a licit nem éri el a minimálárat - amiről nem tudom, hogy mennyi - és akkor sincs üzlet, de azért egy próbát megér) A 250-es CDI itthon elérhető lesz, és még arra is van lehetőségem, hogy futón levigyem a vasat, aztán a helyszínen rápróbáljuk, hogy mit mutat. Ha jó, akkor rákerül. (Előbb azonban megvárom, hogy mi lesz ennek az ebay-es motyinak a sorsa.) Hát, nagyjából ennyi.
Sziasztok végre elkészült a berúgókar ismét. De a motort se berúgni, se betolni nem sikerült. De még nem is pöffent. Most építhetek 1 gyújtáselektronikát, mert jelenleg vagy holtponton kapja a szikrát vagy max előgyújtáson, valószínűleg az utóbbi.
1. Egyelőre egy csokiba, vagy ilyesmi
2. Nem tudom, attól függ, milyen vastag, milyen színű, ki-honnan szerzi. Ha találsz valami jót, abból lesz, ha nem, akkor keres valamit párom anyagboltban
Szia!
Olyat tegyél bele,amelyik tartalmaz kuplunghoz szükséges adalékot.Tehát szerintem jó bele amit írtál,csak ne autóba való hanem motorkerékpárba való legyen.
Ha valakinek van repedt, szakadt, vagy bármi módon javítani való motorülése, szóljon bátran. Pöttöm szerelmem igényesen, szépen megcsinálja, újrabőrözi, közös egyeztetés és kívánságok szerint. Barátoknak anyagköltségen.
Ellenőrzés és kisebb javítgatások után összeraktam a motort.
Ezt bütyköltem rajta:
Úszószint magasabbra
power mozgató mechanizmus kitakarítva a lerakódott kátrány szerű mutyitól
rezó kihorpasztgatva
Eredmény: megszünt a kopogós csattogós égés magas fordulaton, a motor erősebb lett, alacsony fordulatról is jobban húz, és megszűnt az nagy rúgás a power szelep nyitásakor (egyenletesen nyit)
Újra egy kicsit elkezdtem félni rajta
Hi! Jó a Valvoline 10W40, csak arra figyelj, hogy 4 T- jelzése legyen! A "T"- jelzésű olaj tartalmazza azt a spec. adalékot, ami kell a kuplungnak, hogy ne csússzon meg.
A haveré lett cserélve, neki 91-es (asszem),
6003-as csapágyat kérsz, a szimeringet fejből nemtom, ha kiveszed a kereket(porvédő) lehet látni a számát...
neked mikor évjáratú a mocid?
szimering méreteket is tudsz?
ha a 6003-at mondom akkor tudni fogják mit kell adni?
azért kérdezem,mert előre megszeretném venni,hogy hétvégén tudjam motorozni.help pls!
2. Nem tudom, attól függ, milyen vastag, milyen színű, ki-honnan szerzi. Ha találsz valami jót, abból lesz, ha nem, akkor keres valamit párom anyagboltban
Olyat tegyél bele,amelyik tartalmaz kuplunghoz szükséges adalékot.Tehát szerintem jó bele amit írtál,csak ne autóba való hanem motorkerékpárba való legyen.
milyen árban van a bőr?
Csak ellenőrzés meg méregetés volt, minden határértéken belül, kivéve az egyik gyűrűhézagom érte el a limitet.
Ha valakinek van repedt, szakadt, vagy bármi módon javítani való motorülése, szóljon bátran. Pöttöm szerelmem igényesen, szépen megcsinálja, újrabőrözi, közös egyeztetés és kívánságok szerint. Barátoknak anyagköltségen.
Én szeretem ha rúg amikor kinyit a power...
Dugót cseréltél vagy csak ellenőrizted az állapotát?
Ellenőrzés és kisebb javítgatások után összeraktam a motort.
Ezt bütyköltem rajta:
Úszószint magasabbra
power mozgató mechanizmus kitakarítva a lerakódott kátrány szerű mutyitól
rezó kihorpasztgatva
Eredmény: megszünt a kopogós csattogós égés magas fordulaton, a motor erősebb lett, alacsony fordulatról is jobban húz, és megszűnt az nagy rúgás a power szelep nyitásakor (egyenletesen nyit)
Újra egy kicsit elkezdtem félni rajta
ugyan hova lett?
azért köszi a segítséget!
6003-as csapágyat kérsz, a szimeringet fejből nemtom, ha kiveszed a kereket(porvédő) lehet látni a számát...
szimering méreteket is tudsz?
ha a 6003-at mondom akkor tudni fogják mit kell adni?
azért kérdezem,mert előre megszeretném venni,hogy hétvégén tudjam motorozni.help pls!
Szerintetek a Valvoline 10w40 jó lesz a mocimba?