Üdv! Ha esetleg valakit érdekel : Cr 125 / 94-esen volt/ Világítás szett. Forgórész,állórész-deknivel, kormánykapcsoló,fesszabályzó, hátsó sárvédő lámpával,alső idom/foglalat ki van törve/ 25000 ft.
igen, az a likócsi pálya. a honvédség régi tankpályája meg ott van mögötte, át kell menni egy felüljárón és ott van utána erdőn, mezőn, bokrokon és egy kis tavon keresztül. de elég nagy.
a hátsó részén vannak dombok amikre fel kell menni és azoknak a tetejéről lehet látni az audi gyárat. de majd megmutatjuk a pontos útvonalat ahol utoljára az enduroversenyt rendezték.
Mentünk mi árkon bokron, fák között, térdig érő vizben, mindenütt...
A likócsi pálya amiről beszéltek, az a komáromi (1-es) út jobb oldalán lévő kis pálya még a lovagi étterem előtt?
A tankpályát sem tudom melyik, de majd egyeztetünk ha Győrben leszel.
köszi! remélem ezt már nem kell lecserélni különböző műszaki gondok miatt. bár most megvolt a téli szerviz és minden rendben van. a henger is szép még szerencsére...
ok, majd nézni fogom legközelebb!
de sajnos most 7végén nem leszek kint, majd utána. amúgy mi is mentünk a szentiváni tankpályán, bár nem tudom ti eljöttetek-e addig. mindig vagy a tankpályán vagy a crosson szoktunk menni.
ez meg az én motorom, bár nem hiszem hogy ott ilyen tiszta lesz
Bocsi, nézhettem volna én is a messengert, bár szombaton eszembe se jutott gépet bekapcsolni...
Mi nem krosszpályán voltunk, csak vmi földúton a szentivánra kivezetővel párhuzamosan.
Találkoztunk pár motorossal, de nem mehettem oda hogy: "te vagy-e?" :-))
Szia! Nem akarok belepofázni a dolgaidba, de néhány nappal ezelőtt hagytam neked egy üzenetet az "endurocross" topicban, a gyújtástérképpel kapcsolatosan lett volna segítség. Ha olvastad, akkor bocs.
bemásolom ide ami a képekhez írtam,nincs erőm leírni
szóval,
Kawához képest..hehe...tűz és víz kb...:)
fékek úgy fognak hogy alig hiszem el..ilyet még nem tapasztaltam más motoron!
Kuplungról nincs mit mondani,kisujjal is lehet húzni:)
Futómű igaz,hogy még nincs összekopva,de már most éreztem,hogy nagyon jó.fél méteres rumplikat úgy vasalta ki,hogy csak lestem.A bejáródás és olajcsere után meg még jobb lesz.
Blokkja iszonyatosan erős,nagyon durván elindul ha rátekerem gázt...már már félelmetes:)))
fordulókba nagyon könnyedén be lehet tenni,és nagyon jól bent is marad.Jól irányítható a gép.
Már csak arra kell rájönnöm hogy a gyújtástérkép kapcsolót, hogy kell állítani,meg a "dobozban" melyik szám milyen tulajdonságokkal ruházza fel a gépet.
Összességében nagyon tetszik a motor.Remélem hogy a blokkal sem lesznek nagy gondok
az a baj, ha fárad az ember akkor a gödröknél akaratlanul is gázt húz. ez 250-nél néha elég vicces tud lenni, nem egy haverom feküdt már el így, és én is párszor majdnem. azért vigyázni kell velük, mert elég erős gépek.
250 hez kell némi előképzettség a pályán...tud meglepit okozni..ezért a 125 jobb lenne kezdésnek,pályán
enduróra jó a 250,csak húzni kell és felmegy mindenhol
Köszi,igazából vegyes használat lenne,kicsi nyúlkergetés,kicsi pálya,majd alakul milyen arányban változik ez,nem rettentettél el a 250 miatt így úgy veszem ki a szavaidból hogy nem életveszélyes,de jó vele vigyázni.
mondjuk a szombati nap csúcspontja sztem az volt, amikor haverunk a Peti beröffentette a 82-es 480as "szörnyeteget"
durva az a régi cr, de nem kímélte szegényt.
a hátsó részén vannak dombok amikre fel kell menni és azoknak a tetejéről lehet látni az audi gyárat. de majd megmutatjuk a pontos útvonalat ahol utoljára az enduroversenyt rendezték.
A likócsi pálya amiről beszéltek, az a komáromi (1-es) út jobb oldalán lévő kis pálya még a lovagi étterem előtt?
A tankpályát sem tudom melyik, de majd egyeztetünk ha Győrben leszel.
de sajnos most 7végén nem leszek kint, majd utána. amúgy mi is mentünk a szentiváni tankpályán, bár nem tudom ti eljöttetek-e addig. mindig vagy a tankpályán vagy a crosson szoktunk menni.
ez meg az én motorom, bár nem hiszem hogy ott ilyen tiszta lesz
Szombaton kimegyünk, ha az idő engedi.
Mi nem krosszpályán voltunk, csak vmi földúton a szentivánra kivezetővel párhuzamosan.
Találkoztunk pár motorossal, de nem mehettem oda hogy: "te vagy-e?" :-))
Úgy néz ki,hogy megoldódik a dolog.
Megy egy levél a tm gyárnak,hogy küldjenek valami leírást
csak hosszú távon is legyen jó
szóval,
Kawához képest..hehe...tűz és víz kb...:)
fékek úgy fognak hogy alig hiszem el..ilyet még nem tapasztaltam más motoron!
Kuplungról nincs mit mondani,kisujjal is lehet húzni:)
Futómű igaz,hogy még nincs összekopva,de már most éreztem,hogy nagyon jó.fél méteres rumplikat úgy vasalta ki,hogy csak lestem.A bejáródás és olajcsere után meg még jobb lesz.
Blokkja iszonyatosan erős,nagyon durván elindul ha rátekerem gázt...már már félelmetes:)))
fordulókba nagyon könnyedén be lehet tenni,és nagyon jól bent is marad.Jól irányítható a gép.
Már csak arra kell rájönnöm hogy a gyújtástérkép kapcsolót, hogy kell állítani,meg a "dobozban" melyik szám milyen tulajdonságokkal ruházza fel a gépet.
Összességében nagyon tetszik a motor.Remélem hogy a blokkal sem lesznek nagy gondok
enduróra jó a 250,csak húzni kell és felmegy mindenhol
durva az a régi cr, de nem kímélte szegényt.