Ha csak baszogatni akarsz, meg beszólni, azt tudomásul veszem, de ne várd hogy erre a részére is reagáljak, mert nem fogok! Nem értem egyébként a hozzászólásodat! Egyszerűen arról van szó, hogy az 500-asnak is BR8EG a gyári gyertyája. Mivel még elég hűvös is van, illetve ebben a sportban kezdő is vagyok, nem tudom úgy cibálni a gázt, ahogy kellene ezért nem képes a gyertya normál üzemi hőfokra felmelegedni, melyből adódóan valószínűleg a szikraképzés sem olyan, mint amilyennek lennie kellene. Az NGK B7ES egyel kisebb hőértékű a gyárinál, illetőleg nem nikkel, hanem réz elektródás, mert hogy ebben a hőértékben nem gyártanak nikkel középelektródával a tudomásom szerint (meg ez a típus nem rádiózavarszűrt). Ha mindezekkel együtt úgy gondolod, hogy babettába sem tennéd be, ez a te dolgod! Azért érdekelne, hogy mire alapoztad a véleményed? Ha olyan komoly érveid vannak, amit érdemes megfogadni, akkor állok elébe, nyilván több a tapasztalatod. De ezt így ebben a formában nem értem.
Meg valami nem világos teljesen (most olvasom mégegyszer a kérdésed)! Milyen motorról van most szó egyáltalán? A CRE-re, vagy simson-ra akarod feltenni? Meg mi az hogy nincs akkumulátor, a fesz-szabályzó meg 2 lábas? Ha nincs akkumulátor, akkor nincs fesz-szabályzó sem! Valamit összekevertél! A feszültség-szabályzó az akkumulátor töltését szabályozza. Ha nincs akksi, akkor hogy kerül oda fesz-szabályzó?
Nekem nem volt soha CRE-m, de lehet hogy van tippem. Először azonban kérdésem lenne. Hogy van megoldva a világítása? Ha úgy , hogy az állórészen körben vannak a világítótekercsek egymással sorbakötve, akkor valószínűleg van megoldás, de előbb erre az infó-ra szükségem lenne. Nézd meg légyszi, vagy ha fejből is megy, ... !
hello nekem egy honda cre-m van és arra vettem indxexeket csak sok áramot kapott és kiégat van amikor 32V ot is kapott nincs akumulátor ezért nem tudom hogy lehetne megoldani hogy ne égjen ki simsonon hogy van ha valaki esetleg tudja irja már meg vagy a másik hogy lehet leszabályozni? mert a fesszabályzó két lábas és nem tudom az e a rossz vagy valami ellenállást ha rakok az index elé az megoldaná e a gondom?
emigy 12 volra kéne lecsökkenteni
Helló srácok! Kérdésem a következő: Azt hallottam, hogy a hátsó telóba nem olyan lengéscsillapító olaj kell mint az első villába. Ez igaz? Ha igen akkor milyen? (Most szedtem szét és addig nem akarom összerakni még meg nem tudom.)
Köszi a gyors választ!
Ezt a képet viszont továbbra sem értem:
15: OIL SEAL,12X22X5 -- tiszta sor, ezt mondtad te is
16: SEAL,WATER PUMP -- 91211KA3761 -- ez látszólag más méret. Vagy nem ez az olaj oldali simmering?
A vízpumpát én is újítottam,az olajtér felőli szimm egyszerű 200 ft-os,de a víztér felőlit nem kaptam a legkomolyabb csapágyasnál se... Megrendeltem Hondáéknál,3 nap és 1800 ft múlva már az enyém volt...
több megoldás is van, egyik hogy szétszeded és leméred a tengelyt és a házát , és olyat rendelsz bele, olcsoság kedvérét szivatyú szervizbe, ott 200 Ft max. Másik hogy felhivsz egy hivatalos honda szervizt, nekik van minden robbantott ábrájuk és méreteket is tudnak a cikkszámokhoz. Harmadik hogy kérdezed tőlem én meg elmondom hogy a csapágy mérete 12x24x6, és a viz és az olaj oldali szimering mérete is 12x22x5
hali!
a parillában már van 16 ezer ft-ért is meteor dugó, de olyat nehogy vegyél!
amúgy le kell venni a hengert és megméretni az átmérőjét középen, a kipufogó nyílás alatti (vagy felett, ezt már nem tudom) és a szemközti fal közötti részen (százados pontossággal). aztán ha megvan a méret akkor lehet bele rendelni. 25-30ból meg is van a szett, attól függ milyet kérsz bele. asszem a prox a legolcsóbb (ami jó is).
ha hajtókart is akarsz cseréltetni az is kb annyi mint a dugószett, de ahhoz már a blokkot is meg kell bontani.
Helló mindenkinek!Épp most akarok venni egy Honda Cr125-t 99-es évj.,SRS systemes(ez mi?:O) Dugó,Gyűrű meg amit ilyenkor kell rajta csinálni az kb. mennyibe kerül?:)
Elörre is köszi!
emigy 12 volra kéne lecsökkenteni
water seal= víz tömítés
Ezt a képet viszont továbbra sem értem:
15: OIL SEAL,12X22X5 -- tiszta sor, ezt mondtad te is
16: SEAL,WATER PUMP -- 91211KA3761 -- ez látszólag más méret. Vagy nem ez az olaj oldali simmering?
A vízpumpát én is újítottam,az olajtér felőli szimm egyszerű 200 ft-os,de a víztér felőlit nem kaptam a legkomolyabb csapágyasnál se... Megrendeltem Hondáéknál,3 nap és 1800 ft múlva már az enyém volt...
Bemégy hondáékhoz és megkérdezed, vagy kiszeded és megnézed.
Vízpumpát szeretnék felújítani a 91-es CR125-ön, ezen az oldalon meg is találtam a csapágy illetve az egyik simmering méretét: link
A másik simmering méretét viszont sehol sem találom, ennek a száma 91211-KA3-761
Ebből hogy tudok normális méretet varázsolni? Előre is köszi!
Erre a címre küldhetnéd a képeket és az árát...
weneki@freemail.hu
a parillában már van 16 ezer ft-ért is meteor dugó, de olyat nehogy vegyél!
amúgy le kell venni a hengert és megméretni az átmérőjét középen, a kipufogó nyílás alatti (vagy felett, ezt már nem tudom) és a szemközti fal közötti részen (százados pontossággal). aztán ha megvan a méret akkor lehet bele rendelni. 25-30ból meg is van a szett, attól függ milyet kérsz bele. asszem a prox a legolcsóbb (ami jó is).
ha hajtókart is akarsz cseréltetni az is kb annyi mint a dugószett, de ahhoz már a blokkot is meg kell bontani.
Elörre is köszi!